You should make some list of the people in descending order and stuff yeah
kino, mecandyCXu wrote:
Me #1 taiko player yes
yeah, maybe if we are lucky the top fives will be semi-successfullKinomiCandy wrote:
didnt notice this thread until now
needs top 15 #skandinavien taiko players
Actually loldkriers wrote:
kino, mecandyCXu wrote:
Me #1 taiko player yes
I'm going to talk about him. What should I say?thelewa wrote:
can't wait to see kriers' replay
video :emaaal wrote:
Godmorgen, god aften eller god eftermiddag!
English
Hello everyone.
I and some of my friends, have talked about making a top 15 of the best player in Scandinavia.
I have with some others, with big care chosen which players, from the different countries that have the chance of coming into the top 15 this time.
Scandinavia includes; Denmark, Norway and Sweden.
If there's a player you don't know, I have linked their profile on their name, so just click it.
Since this is a top 15, and it might be a bit hard choosing 15 players, it is fine if you can't, but is preferred that you do.
So go go go! Write the players you want to see in the top 15! And yes, I'll make a video.
I WOULD LIKE EVERYONE TO TAKE THIS SERIOUS.
Dansk
Jeg og nogle andre, har fået snakket om at skulle lave en top15 over de bedste i Skandinavien!
Jeg har sammen med andre, nøje valgt hvilke spillere fra de forskellige lande i Skandinavien, der har mulighed for at komme med i denne top 15.
Skandinavian inkludere; Danmark, Norge og Sverige.
Da dette er en top 15, skal man helst vælge 15 forskellige, men hvis dette ikke er muligt, vælger man hvad man har lyst til.
Så go go go! Vælg dem du vil se i denne top 15! Og ja, jeg laver en video.
Svenska
Hej allihopa, jag och några av mina kompisar har talat om att skapa en top-15-lista av de femton bästa spelarna i Skandinavien.
Vi har med omsorg valt de femtom spelarna från Skandinavien som har en chans att hamna på listan.
Skandinavien innefattar: Danmark, Norge och Sverige.
Eftersom det här är en top-15-lista, så skulle vi föredra om ni valde just femton spelare, men om du inte kan namnge 15 så är det också okej.
Norsk
Jeg og noen venner har snakket sammen om å lage en liste over de 15 beste spillere i Skandinavia (Danmark, Sverige og Norge).
Sammen med noen andre har vi nøye valgt ut de spillere fra Skandinavia som har en mulighet til å havne på listen i denne omgang.
Siden dette er en liste over de 15 beste, hadde det vært flott om du kunne velge 15 spillere, men om dette er vanskelig er det også greit å velge færre.
Kom igjen! Skriv ned de du vil se i en top15! Ja, jeg lager video.
JEG HÅPER ALLE KAN TA DETTE SERIØST.
Danish players that has been chosen:
CircleMuncher
TraxieChan
ThePal
Shoujo
emaaal
LuvieN
Heibel66
Norwegian players that has been chosen:
CXu
kriers
AndreasHD
KinomiCandy
Nilsso
oscar
f e a r
-GN
MillhioreF
ivaz
Swedish players that has been chosen:
Gyuunyu
Hanyuu-chan
Gabi
Nekoo[]
palinus
Holmir
boat
theowest
Nana tan
Teras
Slizzer95
XasdasdX
Saten
NoodleZ
cloudiosan
Nidert
VOTING CLOSES THE 9TH OF SEPTEMBER.
Any questions, of stuff you'd like to be informed about, I'd like pm'd to this account. Thank you, and good luck! :3
see folks, asking people helpskriers wrote:
well GN last time when CXu made a vid for Norway, he picked a lolrandom shit hardrock run for one of my plays. NEXT TIME ;D
dont hit mekriers wrote:
"kriers definitely deserves this spot on the list........................." and I just thought "boy that was long!" xD
I'd actually love to do that since I'm geeking on top20thelewa wrote:
man, kriers should do commentary on the 2012 top 20 video too
true legendGabi wrote:
>Retired
>Hasn't got a single top score in 2012
>Still in top #10
Damn, i still got it.
we are not worthyGabi wrote:
>Retired
>Hasn't got a single top score in 2012
>Still in top #10
Damn, i still got it.