Mara ja fishie*...Mizukibull wrote:
Maran ja fishien...
Kirjoittaminen on niin vaikeaa.
Mara ja fishie*...Mizukibull wrote:
Maran ja fishien...
Uhrattavien listalla ovat henkilöt joita kohtaan kiinnostukseni ei ole toistaiseksi herännyt. Hirton välttäminen ei ollut ehdotus, vain mahdollinen vaihtoehto. mafiasta tietääkseni en ole puhunut mitäänLunaticMara wrote:
Vaikka loe4boe kertoi kohteensa ja peruutti äänensä, hän ei kertonut minkä takia hän olisi äänestänyt näitä henkilöitä. Hän myös ehdottaa hirton välttämistä, mikä on ensimmäisenä päivänä todella huono taktiikka. Ja mikä ihmeen tikkataululogiikka? Miksi niin mafia?
Täytyy kuitenkin muistaa että loe4boe on ensikertalainen eikä välttämättä tiedä kaikkia taktiikoita ja juttui kuten esim. ekana päivänä ei hirttoa ei hyvä.LunaticMara wrote:
Vaikka loe4boe kertoi kohteensa ja peruutti äänensä, hän ei kertonut minkä takia hän olisi äänestänyt näitä henkilöitä. Hän myös ehdottaa hirton välttämistä, mikä on ensimmäisenä päivänä todella huono taktiikka. Ja mikä ihmeen tikkataululogiikka? Miksi niin mafia?
Sutsuka on esittäny etsivää jo ekasta mafiapelistä asti, ei siis mitään uutta, mutta on aina yhtä epäilyttävää. Tietääkö sukka oikeeasti jotain mitä muut ei? Fishiestä vaan pelkkä random kommentti, mutta kelpaako kuume selitykseksi? Ja Mara yrittää saada ihmisiä puhumaan poliisikeinoin.LunaticMara wrote:
Cheala yrittää postata, mutta enemmän selitystä tarvitsisi. Mitä hän tarkoittaa näillä? "etsivä?" "poliisikuulustelua..." "Voiko kalalla olla kuumetta?" Osuit kuitenkin loe4boea aika arkaan paikkaan, joten odotan sinun postaavan enemmän mafian kiusaamiseksi.
Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.Mianki wrote:
mara sanoo näin jotta saisi pelin mahdollisen tohtorin antamaan hänelle suojaus jotta mafia ei pysty tappamaan häntä yöllä.
Tämäkin mahdollinen tilanne.Cheala wrote:
loe4boe kyllä alkaa epäilyttämään kokoajan enemmän, mutta jos kerran on eka mafiapeli ikinä, saattaa johtua vain kokemattomuudesta tai sitten tässä on sama idea kuin Miankilla ensimmäisessä mafiassa, eli esittää tyhmää.
Kyllä marakin on yksi hyvä vaihtoehto suojattavaksi. On hostannu aikasempia pelejä ja hänellä tuntuu olevan hyvät tiedot mafiapeleistä ylipäätään. Ja mitä enemmän vaihtoehtoja annamme tohtorille, niin sitä vaikeampi on mafian miettiä kenellä se voisi olla.LunaticMara wrote:
Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.
Joo mitä helvettiä, tämä on tätä aamutuubaa.IppE602 wrote:
Se on kyllä Äänestys:
Paitsi jos Mara itse on mafia. Tällä hetkellä en kyllä ihan usko että ois, mutta kaikki on vielä ihan mahdollista.Mianki wrote:
Kyllä marakin on yksi hyvä vaihtoehto suojattavaksi. On hostannu aikasempia pelejä ja hänellä tuntuu olevan hyvät tiedot mafiapeleistä ylipäätään. Ja mitä enemmän vaihtoehtoja annamme tohtorille, niin sitä vaikeampi on mafian miettiä kenellä se voisi olla.
http://mafiascum.net/wiki/index.php?title=JesterNunuru wrote:
Mikä on narri? D:
mun tietääksen mara peru äänensäIppE602 wrote:
loe4boe (4) - Mizukibull, Nunuru, LunaticMara, Orkel
Ainahan lurkkailen.LunaticMara wrote:
Nunuru lurkkailee taas ilkeästi.
Esim..?loe4boe wrote:
aina kun mara on epäillyt jotakuta niin cheala on tullut mukaan painostamaan
Narri mikä narri.loe4boe wrote:
kuka tulee vielää bandwagoniin?
Molempien. SK on 1st priority, Mafia 2nd. Mafia on kuitenkin yhtä paha uhka kuin SK - SK vain pahentaa meidän tilannetta.fishie wrote:
Lähdemmekö ensin mafian vai SK:n perään ?
Miksi fishie tai Cheala?LunaticMara wrote:
Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.Mianki wrote:
mara sanoo näin jotta saisi pelin mahdollisen tohtorin antamaan hänelle suojaus jotta mafia ei pysty tappamaan häntä yöllä.
^fishie wrote:
Hmm...
Derpator, yritätkö salailla jotain ?
Seuraan sivusta ja kommentoin kun on tarvetta - se on aina ollut tapani.LunaticMara wrote:
Orkel on heittänyt pari votea ilman sen kummempaa perustelua ja muutenkin tuntuu olevan hyvin epäaktiivinen. Älä tee tätä vaikealla tavalla Orkel - kadut sitä vielä. Sama juttu Mukun kanssa - paitsi että hän ei ole edes votettanut mitään. Mies on ihan pihalla.
Joko Derpator tai Lanttu on narri. Mahdollisesti. Derpator ei pistä parastansa ja olen edelleen epävarma Lantun ensimmäisestä viestistä.
Odotan enemmän mielipiteitä.
Mianki wrote:
Nunurun kommentti "Vaikuttaa jännältä" yön jälkeen epäilyttää. Ei siitä muuta.
.
Eihän tässä pääse itse valitsemaan roolia, joten vaikka kuinka älykäs voi joutua kylän juopoksi. Aika löyhä perustelu että älykkäin olisi sarjamurhaaja.Derpator wrote:
Toisaalta jos ajatellaan järjellä ja sillä mitä minä olen oppinut niin sarjamurhaajat ovat yleensä hyvin älykkäitä jne.
Mitäpä tästä voisi päätellä?
Nunuru wrote:
Nokun en ole ennen tälläisiä pelanut niin oli jännä että yhtäkkiä oli salamurhaaja....
...Eihän tässä pääse itse valitsemaan roolia, joten vaikka kuinka älykäs voi joutua kylän juopoksi. Aika löyhä perustelu että älykkäin olisi sarjamurhaaja.
Luin joskus jotain Mafiaa jossa oli juoppo, mutta samassa pelissä oli myös roska-autonajaja ja filosofi, eli näin arvelinkin.Sutsuka wrote:
Pelissä ei ole juoppoja, se oli vitsi.
Eikä ollut.Sutsuka wrote:
Pelissä ei ole juoppoja, se oli vitsi.
älykäs ei VÄLTTÄMÄTTÄ saa sarjamurhaajaa
Miksei jumala saisi meidän kuolevaisten tekemisiä kommentoida. d:LunaticMara wrote:
Sinä olet hostaaja, et pelaaja. Hus siitä.