Itseasiassa, fuck it.
Äänestys: loe4boe
Jos olet narri, niin hyvin pelattu.
Äänestys: loe4boe
Jos olet narri, niin hyvin pelattu.
Ainahan lurkkailen.LunaticMara wrote:
Nunuru lurkkailee taas ilkeästi.
Esim..?loe4boe wrote:
aina kun mara on epäillyt jotakuta niin cheala on tullut mukaan painostamaan
Narri mikä narri.loe4boe wrote:
kuka tulee vielää bandwagoniin?
Molempien. SK on 1st priority, Mafia 2nd. Mafia on kuitenkin yhtä paha uhka kuin SK - SK vain pahentaa meidän tilannetta.fishie wrote:
Lähdemmekö ensin mafian vai SK:n perään ?
Miksi fishie tai Cheala?LunaticMara wrote:
Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.Mianki wrote:
mara sanoo näin jotta saisi pelin mahdollisen tohtorin antamaan hänelle suojaus jotta mafia ei pysty tappamaan häntä yöllä.
^fishie wrote:
Hmm...
Derpator, yritätkö salailla jotain ?
Seuraan sivusta ja kommentoin kun on tarvetta - se on aina ollut tapani.LunaticMara wrote:
Orkel on heittänyt pari votea ilman sen kummempaa perustelua ja muutenkin tuntuu olevan hyvin epäaktiivinen. Älä tee tätä vaikealla tavalla Orkel - kadut sitä vielä. Sama juttu Mukun kanssa - paitsi että hän ei ole edes votettanut mitään. Mies on ihan pihalla.
Joko Derpator tai Lanttu on narri. Mahdollisesti. Derpator ei pistä parastansa ja olen edelleen epävarma Lantun ensimmäisestä viestistä.
Odotan enemmän mielipiteitä.
Mianki wrote:
Nunurun kommentti "Vaikuttaa jännältä" yön jälkeen epäilyttää. Ei siitä muuta.
.
Eihän tässä pääse itse valitsemaan roolia, joten vaikka kuinka älykäs voi joutua kylän juopoksi. Aika löyhä perustelu että älykkäin olisi sarjamurhaaja.Derpator wrote:
Toisaalta jos ajatellaan järjellä ja sillä mitä minä olen oppinut niin sarjamurhaajat ovat yleensä hyvin älykkäitä jne.
Mitäpä tästä voisi päätellä?
Nunuru wrote:
Nokun en ole ennen tälläisiä pelanut niin oli jännä että yhtäkkiä oli salamurhaaja....
...Eihän tässä pääse itse valitsemaan roolia, joten vaikka kuinka älykäs voi joutua kylän juopoksi. Aika löyhä perustelu että älykkäin olisi sarjamurhaaja.
Luin joskus jotain Mafiaa jossa oli juoppo, mutta samassa pelissä oli myös roska-autonajaja ja filosofi, eli näin arvelinkin.Sutsuka wrote:
Pelissä ei ole juoppoja, se oli vitsi.
Eikä ollut.Sutsuka wrote:
Pelissä ei ole juoppoja, se oli vitsi.
älykäs ei VÄLTTÄMÄTTÄ saa sarjamurhaajaa
Miksei jumala saisi meidän kuolevaisten tekemisiä kommentoida. d:LunaticMara wrote:
Sinä olet hostaaja, et pelaaja. Hus siitä.
Koska se ei kuulu peliin.Nunuru wrote:
Miksei jumala saisi meidän kuolevaisten tekemisiä kommentoida. d:
Vastaan mielelläni mutta mikä onkaan kysymys joka oli kyseessä?LunaticMara wrote:
Mukku, vastaa kysymykseeni.
Vahingossa tuli editoitua alkuperäistä viestiä. Pahoittelen.LunaticMara wrote:
Kuten Mianki, fishie ja Cheala (ainakin vähän) ovat yrittäneet saada järkeä tähän touhuun ja scumhunttinut. Eli miksei?
Pelityyli on ollu lurkkaus ensimmäisestä suomen mafiasta lähtien, en itse epäilisi ketään mafiaksi noin hepposella syyllä.LunaticMara wrote:
Lanttu & Orkel, te ette auta kylää ollenkaan istumalla penkillä ja odottamalla sitä teidän "oikeaa hetkeä". Teidän "oikeaa hetkeä" ei tule. Mitä kauemmin pelityylinne on lurkkaus, sitä enemmän kuvittelen teissä mafian pärstän. Toimikaa, tai hirttäytykää.
Pistetään tämäkin vielä.Wiki wrote:
In exchange for not providing any information to the Town, lurkers render themselves very difficult to lynch due to the lack of information needed to build a convincing reason to lynch them (beyond the obvious excuse "they're lurking"). These are both negative traits as far as the Town is concerned; in addition to being unhelpful for finding others' alignments, they're unhelpful for displaying their own.
Thus, lurkers are considered infuriating to deal with from the Town's perspective, and players who lurk regardless of alignment are usually considered bad players (if not bad people in general).
Tämä.Lanttu wrote:
ja suoraan sanottuma Maran "mafia is very srs bsns" -asenne ei anna yhtään minkäänlaista pelaamismotivaatiota, päin vastoin. ;_;
Liian aktiivinen.LunaticMara wrote:
Niin ja Nunuru, voisit selittää äänesi.
Tästä tuli mieleen että jos on mafia tai sarjamurhaaja niin jotta he eivät vaikuta epäilyttäviltä niin yksi lähtökohta heillä voi olla mahdollisimman samanlaisia kuin aiemmissa peleissä (joissa ovat olleet kyläläisiä) jotta muut eivät huomaisi (ja tämä koskee vain niitä ketkä ovat olleet aikaisemmissa peleissä).Orkel wrote:
Seuraan sivusta ja kommentoin kun on tarvetta - se on aina ollut tapani.
...mitkä?Mianki wrote:
nuo mun toistot-epäilyt taustalla.
En usko vieläkään, että sitä olisi tässä. Olen melko varma, että Nunuru kusettaa.fishie wrote:
Olen miettinyt tuota juopon roolia, enkä tajua vieläkään mitä hyötyä siitä olisi.
LunaticMara wrote:
...mitkä?Mianki wrote:
nuo mun toistot-epäilyt taustalla.
Mianki wrote:
- Maraa olen alkanut epäilemään, koska sanoi moneen kertaan ennen yötä että mafia tappaa minut yöllä. Ja sitten kun annoin viimeisen äänen loe4boella, sanoi vielä tämänkin jälkeen saman. Oli myös loe4boen kimpussa mutta oikeastaan ihan syystä. Maran toisto minua epäilyttää ja sanoikin pariin kertaan loe4boesta että "teki virheen".
Mietin itekki tätä... Oon kyllä itekki vähän syyllinen samaan mut sanon jotain jos on sanottavaa >_>Mianki wrote:
Tästä tuli mieleen että jos on mafia tai sarjamurhaaja niin jotta he eivät vaikuta epäilyttäviltä niin yksi lähtökohta heillä voi olla mahdollisimman samanlaisia kuin aiemmissa peleissä (joissa ovat olleet kyläläisiä) jotta muut eivät huomaisi (ja tämä koskee vain niitä ketkä ovat olleet aikaisemmissa peleissä).Orkel wrote:
Seuraan sivusta ja kommentoin kun on tarvetta - se on aina ollut tapani.
Käy minulle. Mutta uskaltaako poliisi sitten tulla vaan ulos puskasta ja huutaa "HEI MARA ONKIN SYYTÖN!" kun mafia tapattaa poliisin?Sutsuka wrote:
Itse haluaisin tutkia maran.
Miksi ajattelin tosissani että Lantulle tuli Oikeassa Elämässä hermoromahdus ja että melkein teki itsemurhan : DDSutsuka wrote:
Annoit lantulle jo hermoromahduksen mikä melkein ajoi itsemurhaan.