Ja miksi Lanttu on samanlainen stalkkeri?
Mikä tekee heistä toistaiseksi epäilyttäviä?fishie wrote:
Toistaiseksi ainoat epäilyni kohdistuvat henkilöihin Derpator ja loe4boe..
Postailisin jos olis tässä vaiheessa jotain kunnon sanottavaa...fishie wrote:
Jotkut pelaajat postailevat tosiaan aika varovasti, minä mukaan lukien. (Mutta minulla on tähän hyvä syy.)
Mizukibullin, ragelewan, Lantun ja Chealan toivoisin postailevan lisää.
Tätä se FisHie varmaan tarkoittikin loe4boen kohdalla. Miksi aivoni käyvät nyt hitaana?Cheala wrote:
loe4boe - Lähti suoraan mukaan äänestykseen ilman kunnon perusteluita... Vähän epäilyttävää. Hmm.
Kuten myös.Cheala wrote:
Mielenkiintoista... *juo teetä*
Alat epäilyttämään minua entistä enemmän. Miksi niin salaperäinen ja pelokas?loe4boe wrote:
joo postaan ne 2 muuta tänne ni arvaa äänestääkö ne mua yhdessä
Kyllä, olen olen.ragelewa wrote:
IppE602 vaikuttaa myös erittäin epäilyttävältä..
Uhh, nope.ragelewa wrote:
Ippe haluan editoida postauksiani YÄÄÄ
Mara ja fishie*...Mizukibull wrote:
Maran ja fishien...
Uhrattavien listalla ovat henkilöt joita kohtaan kiinnostukseni ei ole toistaiseksi herännyt. Hirton välttäminen ei ollut ehdotus, vain mahdollinen vaihtoehto. mafiasta tietääkseni en ole puhunut mitäänLunaticMara wrote:
Vaikka loe4boe kertoi kohteensa ja peruutti äänensä, hän ei kertonut minkä takia hän olisi äänestänyt näitä henkilöitä. Hän myös ehdottaa hirton välttämistä, mikä on ensimmäisenä päivänä todella huono taktiikka. Ja mikä ihmeen tikkataululogiikka? Miksi niin mafia?
Täytyy kuitenkin muistaa että loe4boe on ensikertalainen eikä välttämättä tiedä kaikkia taktiikoita ja juttui kuten esim. ekana päivänä ei hirttoa ei hyvä.LunaticMara wrote:
Vaikka loe4boe kertoi kohteensa ja peruutti äänensä, hän ei kertonut minkä takia hän olisi äänestänyt näitä henkilöitä. Hän myös ehdottaa hirton välttämistä, mikä on ensimmäisenä päivänä todella huono taktiikka. Ja mikä ihmeen tikkataululogiikka? Miksi niin mafia?
Sutsuka on esittäny etsivää jo ekasta mafiapelistä asti, ei siis mitään uutta, mutta on aina yhtä epäilyttävää. Tietääkö sukka oikeeasti jotain mitä muut ei? Fishiestä vaan pelkkä random kommentti, mutta kelpaako kuume selitykseksi? Ja Mara yrittää saada ihmisiä puhumaan poliisikeinoin.LunaticMara wrote:
Cheala yrittää postata, mutta enemmän selitystä tarvitsisi. Mitä hän tarkoittaa näillä? "etsivä?" "poliisikuulustelua..." "Voiko kalalla olla kuumetta?" Osuit kuitenkin loe4boea aika arkaan paikkaan, joten odotan sinun postaavan enemmän mafian kiusaamiseksi.
Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.Mianki wrote:
mara sanoo näin jotta saisi pelin mahdollisen tohtorin antamaan hänelle suojaus jotta mafia ei pysty tappamaan häntä yöllä.
Tämäkin mahdollinen tilanne.Cheala wrote:
loe4boe kyllä alkaa epäilyttämään kokoajan enemmän, mutta jos kerran on eka mafiapeli ikinä, saattaa johtua vain kokemattomuudesta tai sitten tässä on sama idea kuin Miankilla ensimmäisessä mafiassa, eli esittää tyhmää.
Kyllä marakin on yksi hyvä vaihtoehto suojattavaksi. On hostannu aikasempia pelejä ja hänellä tuntuu olevan hyvät tiedot mafiapeleistä ylipäätään. Ja mitä enemmän vaihtoehtoja annamme tohtorille, niin sitä vaikeampi on mafian miettiä kenellä se voisi olla.LunaticMara wrote:
Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.
Joo mitä helvettiä, tämä on tätä aamutuubaa.IppE602 wrote:
Se on kyllä Äänestys:
Paitsi jos Mara itse on mafia. Tällä hetkellä en kyllä ihan usko että ois, mutta kaikki on vielä ihan mahdollista.Mianki wrote:
Kyllä marakin on yksi hyvä vaihtoehto suojattavaksi. On hostannu aikasempia pelejä ja hänellä tuntuu olevan hyvät tiedot mafiapeleistä ylipäätään. Ja mitä enemmän vaihtoehtoja annamme tohtorille, niin sitä vaikeampi on mafian miettiä kenellä se voisi olla.
http://mafiascum.net/wiki/index.php?title=JesterNunuru wrote:
Mikä on narri? D:
mun tietääksen mara peru äänensäIppE602 wrote:
loe4boe (4) - Mizukibull, Nunuru, LunaticMara, Orkel
Ainahan lurkkailen.LunaticMara wrote:
Nunuru lurkkailee taas ilkeästi.
Esim..?loe4boe wrote:
aina kun mara on epäillyt jotakuta niin cheala on tullut mukaan painostamaan
Narri mikä narri.loe4boe wrote:
kuka tulee vielää bandwagoniin?