forum

Suomen Mafia IV - [GAME OVER]

posted
Total Posts
623
show more
FisHie_old
Aika esittää omia mielipiteitäni/havaintojani:

Jotkut pelaajat postailevat tosiaan aika varovasti, minä mukaan lukien. (Mutta minulla on tähän hyvä syy.)
Mizukibullin, ragelewan, Lantun ja Chealan toivoisin postailevan lisää.

Toistaiseksi ainoat epäilyni kohdistuvat henkilöihin Derpator ja loe4boe.
Tulen mahdollisesti myöhemmin kertomaan päätelmistäni.

Yritän syödä aamupalaa.

Ei tässä muuta, moro.
Mara
Odotan innolla perustelujasi.
Mianki

fishie wrote:

Jotkut pelaajat postailevat tosiaan aika varovasti, minä mukaan lukien. (Mutta minulla on tähän hyvä syy.)
Mikäs se syy on? Jäi häiritsemään.
FisHie_old
Olen kuumetuubassa.
Mianki
Jaa ok.

Peru ääni: fishie

Seuraavana vuorossa

Äänestys: Nunuru
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Nunuru (1) - Mianki
Derpator (2) - LunaticMara, loe4boe

Ei ääntä (11) - fishie, Orkel, Sutsuka, Cheala, Derpator, Mukku, Mizukibull, Lanttu, heintsi, ragelewa, Nunuru

~
Mara
FisHie on muuten oikeasti kuumeessa, ei ole valhe.
Mianki
Tämä selvä.
Mara
Nunuru muuten stalkkasi alueella, muttei postannut.
anadia
Niin teen. En halunnut vielä vastata mitään koska massiivinen IRL vitutus ja surukohtaus meneillään.
Mianki
Voisin vaihtaa tuon ääneni jos Nunulla on liikaa omaa paskaa niskassa

Peru ääni: Nunuru

Ja seuraava

Äänestys: Mizukibull
Mianki
Ja muuten vahingossa editoin tota mun tokaa postia sivulla 9 kun yritin kopioida tätä ylempää tekstiä vähän. Muutin sen takaisin ja ilmoitin ipelle.
Mukku
Hurjastin!

Voin sanoa että olen ihan viaton.
heintsi
mianki hurjana :o

no, kaippa ihan hyvä taktiikka tuo.
Mara
Mukku, miksi meidän pitäisi uskoa sinua? Also, kerroppas omia mielipiteitäsi muista.
Mara
Ja miksi Lanttu on samanlainen stalkkeri?
FisHie_old
Jostain syystän uskon Derpatorin olevan narri.
Ei ole mitään konkreettisia todisteita.
Heintsi ja Mara vaikuttavat ainakin vielä toistaiseksi kyläläisiltä.

Äänestys: Mizukibull

Kuka mahdatkaan oikeasti olla, Mizukibull ?
Lanttu
Minä vain olen stalkkeri luonteeltani, anteeksi.
Mara
Mutta FisHie - haluan silti hieman selitystä edellisestä pohdinnastasi.
FisHie_old
Mistä kaipaat selvennystä, Mara ?
Mara

fishie wrote:

Toistaiseksi ainoat epäilyni kohdistuvat henkilöihin Derpator ja loe4boe..
Mikä tekee heistä toistaiseksi epäilyttäviä?
FisHie_old
Postauksien sisältö ja luonne lähinnä.
Mara
Mikä postaus sai sinun hälytyskellosi soimaan?
FisHie_old
Miksi et itse selailisi paria sivua taaksepäin ja katsoisi postauksia läpi ?
Mara
Taidan tietää mitä postauksia tarkoitat. loe4boe kuitenkin kerkesi postaamaan jotain vähän järkevämpää. Olen samaa mieltä kyllä Derpatorin suhteen.
Mara
Ja mitä Derpatoriin tulee, lopeta se helvetin lurkkaaminen ja postaa. Pidän ääneni sinuun kunnes postaat jotain järkevää.
Cheala

fishie wrote:

Mizukibullin, ragelewan, Lantun ja Chealan toivoisin postailevan lisää.
Postailisin jos olis tässä vaiheessa jotain kunnon sanottavaa...

Mianki - hiillostaa ihmisiä esiin äänestämällä, vaikuttaa ihan toimivalta...
LunaticMara - poliisikuulustelua...
fishie - Voiko kalalla olla kuumetta?
Sutsuka - ''etsivä''?
loe4boe - Lähti suoraan mukaan äänestykseen ilman kunnon perusteluita... Vähän epäilyttävää. Hmm.

Mitä mulle nyt tulee mieleen, muista en tiiä >_>
Mara

Cheala wrote:

loe4boe - Lähti suoraan mukaan äänestykseen ilman kunnon perusteluita... Vähän epäilyttävää. Hmm.
Tätä se FisHie varmaan tarkoittikin loe4boen kohdalla. Miksi aivoni käyvät nyt hitaana?
FisHie_old
Hyvä, että sentään jotain postasit, Cheala.
Ja Mara, kyllä.
Cheala
Mielenkiintoista... *juo teetä*
Dusalty
Äänestykseni perustuu tikkataululogiikkaan 3 henkilön välillä jotka olen valmis uhraamaan
Mara
Ja ketkä ne kaksi muuta on?
Dusalty
joo postaan ne 2 muuta tänne ni arvaa äänestääkö ne mua yhdessä
Orkel

Cheala wrote:

Mielenkiintoista... *juo teetä*
Kuten myös.
Mara

loe4boe wrote:

joo postaan ne 2 muuta tänne ni arvaa äänestääkö ne mua yhdessä
Alat epäilyttämään minua entistä enemmän. Miksi niin salaperäinen ja pelokas?
Dusalty
Siksi kun olen sellainen oikealta luonteeltani
Mizukibull
Käy koulua 9h ja heti äänestetään. Tämä tekee Mizukista sadbullin. :(

Epäaktiivisuuteni johtuu juuri koulukiireistä (läksyjä joka päivä se 4h lol rofl vitutus) ja siitä että pelaan ihkaensimmäistä kertaa Mafiapelejä ja yritän ensin tsiigailla vähän miten homma toimii ns. real timessä eikä pelkästään arkistoissa.

Maran hiillostus nosti epäilyjä, mutta kylän parhaat intressit näyttää olevan mielessä, vaikka nopeasti alkoikin äänestämään...
Uutena kasvona olen todennäköisesti "valmis uhrattavaksi" monien mielestä, ehkä myös loe4boen...
Cheala ja Orkel ovat tyytyneet tähän asti hiljaisen obsevoijan rooliin ja näyttävät nauttivan teenjuomisesta. Onko tässä salaliiton siemen vai vain turhaa spekulointia?

Äänestys: loe4boe
Hermostuneisuus on petoksen ensimmäinen merkki.

Ensimmäisestä villasukasta on varpaat valmiina, hyvää vauhtia lähestytään kantalappua. Väri on heintsin pettymykseksi kirkas vihreä. :<
Depator
Minä olen vain kylän oma hikikomori..
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mizukibull (2) - Mianki, fishie
Derpator (2) - LunaticMara, loe4boe
loe4boe (1) - Mizukibull

Ei ääntä (9) - Orkel, Sutsuka, Cheala, Derpator, Mukku, Lanttu, heintsi, ragelewa, Nunuru

~
Mianki
Mizukibull ei ole minun epäilyksien listalla eli:
Peru äänestys: Mizukibull
En nyt jatka hiillostusäänestystä vaan seuraan tapahtumien kulkua.
Dusalty
Okei mietin vähän asiaa ja tulin tulokseen että voin paljastaa uhrattavien listallani olevat.
Seuraavat pelaajat ovat uhrattavien listalla toistaiseksi: derpator, lanttu ja ragelewa.
ja sitten vielä peru ääni: derpator
ensimmäisessä äänestyksessä äänestän jotakuta heistä tai ei hirttoa, mutta katsotaan sitä sitten lähempänä deadlinea.
thelewa
Onpas tämän mafiapelin postaustahti huima.

loe4boe epäilyttää vahvasti kun ei kerro epäiltyjänsä, tuntuu siltä että koko tikkataulutaktiikka on vain kiireinen perustelu bandwagoonamiselle. En kuitenkaan äänestä vielä.
Ja orkel on tässäkin pelissä hiljainen.

IppE602 vaikuttaa myös erittäin epäilyttävältä.

Seuraan peliä ja postaan ruimasti enemmän sitten huomenna, kunhan vain saan mielentilani pysymään korkealla.

Nyt, on aika pelata wild armsia.
thelewa
ja nyt sitten peruttiin ääni kun ei sujunut derpatorin hirttäminen.
thelewa
Ippe haluan editoida postauksiani YÄÄÄ
Mianki
Laita se mitä kirjoitit quoteen ja sit sanot mitä haluat korjata/vaihtaa siinä esim.
thelewa
Itseasiassa tuosta mun alkuperäisestä postauksesta on aika turha muuttaa mitään, loe4boe paljasti epäilynsä minuutti ennen kuin postasin sen ja se saa sen vaan vaikuttamaan erittäin tyhmältä. Noh, tämä ainakin vähentää epäilyjäni.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mizukibull (1) - fishie
Derpator (1) - LunaticMara

Ei ääntä (12) - Mianki, loe4boe, Mizukibull, Orkel, Sutsuka, Cheala, Derpator, Mukku, Lanttu, heintsi, ragelewa, Nunuru

~

ragelewa wrote:

IppE602 vaikuttaa myös erittäin epäilyttävältä..
Kyllä, olen olen.

ragelewa wrote:

Ippe haluan editoida postauksiani YÄÄÄ
Uhh, nope.
Mara
Netti pätkii aika vahvasti tällä hetkellä, eikä vituta yhtään. Olen yrittänyt postata tätä jo kolme kertaa.

Vaikka loe4boe kertoi kohteensa ja peruutti äänensä, hän ei kertonut minkä takia hän olisi äänestänyt näitä henkilöitä. Hän myös ehdottaa hirton välttämistä, mikä on ensimmäisenä päivänä todella huono taktiikka. Ja mikä ihmeen tikkataululogiikka? Miksi niin mafia?

Derpator on ilmaantunut randomisti ja postanut täysin aiheeseen liittymätöntä. Hän ei ole auttanut kylää vielä missään vaiheessa. Tällä hetkellä sinä olet kaikista epäilyttävin silmissäni, Derpator. Olet ehkä narri, mutta sinä voit olla myös mafia.

FisHie kuulostaa toistaiseksi puhtaalta kyläläiseltä, sillä hän on auttanut scumhunttaamisessa mukavasti. Mikäli kuolen N1, odotan sinulta että kaadat ensimmäisen (tai jos saamme tänään mafian, niin toisen) mafian alas D2.

Cheala yrittää postata, mutta enemmän selitystä tarvitsisi. Mitä hän tarkoittaa näillä? "etsivä?" "poliisikuulustelua..." "Voiko kalalla olla kuumetta?" Osuit kuitenkin loe4boea aika arkaan paikkaan, joten odotan sinun postaavan enemmän mafian kiusaamiseksi.

Mukku väittää olevansa viaton, muttei silti ole auttanut meitä vielä yhtään.

Mianki voi tosiaan olla joko äärimmäinen mafia tai kyläläinen, mutta uskon tällä hetkellä hänen olevan kyläläinen.

Orkel, tee iso lista kaikista pelaajista ja jokaisen nimen kohdalle pistät oman mielipiteesi. Nyt.

Minun ääneni pysyy Derpatoriin, FoS on loe4boe.
FisHie_old
IppE: "Olenhan minä kuule, mulla on oma bändiki."

Eikö Derpator keksinyt muuta sanottavaa kuin tuon yhden asian ?
FisHie_old
Pohdinnan jälkeen päätin tehdä näin...

Peru ääni: Mizukibull

Äänestys: Derpator

Katsotaan mitä tapahtuu.
Sutsuka
.
anadia

Äänien peruuttaminen oli liian hämmentävää, vaikka minun pitäisi kiittää siitä että minun ääneni peruttiin, mutta nyt taitaapi käydä näin.
heintsi
Perkele että haluaisin olla vapaamuurari. Niin hieno rooli~
Mara
Muistakaa, että meillä on vielä 3-4 päivää aikaa. Ei kiirettä.
Mizukibull
Maran ja fishien pelaavat todnäk samaan pussiin, mutta kumman puolen pussi se on? Epäilyt heräävät jälleen.

Mitä äänelleni tapahtui, se vain katosi?
Mizukibull

Mizukibull wrote:

Maran ja fishien...
Mara ja fishie*...

Kirjoittaminen on niin vaikeaa.
Dusalty

LunaticMara wrote:

Vaikka loe4boe kertoi kohteensa ja peruutti äänensä, hän ei kertonut minkä takia hän olisi äänestänyt näitä henkilöitä. Hän myös ehdottaa hirton välttämistä, mikä on ensimmäisenä päivänä todella huono taktiikka. Ja mikä ihmeen tikkataululogiikka? Miksi niin mafia?
Uhrattavien listalla ovat henkilöt joita kohtaan kiinnostukseni ei ole toistaiseksi herännyt. Hirton välttäminen ei ollut ehdotus, vain mahdollinen vaihtoehto. mafiasta tietääkseni en ole puhunut mitään
Mianki

LunaticMara wrote:

Täytyy kuitenkin muistaa että loe4boe on ensikertalainen eikä välttämättä tiedä kaikkia taktiikoita ja juttui kuten esim. ekana päivänä ei hirttoa ei hyvä.
Ajattelin loe4boen näkökannalta tätä eli jos loe olisi mafia niin liian "mafiamaisia" postauksia kyllä, ja tämä voi juuri johtua kokemattomuudesta eli on mahdollista loe on mafia. Mutta ensikertalaisuus on myös hyvä asia loelle, koska jos hän olisi kyläläinen niin tälläiset postaukset olisivat täysin mahdollisia ensikertalaiselle. En osaa sanoa kumpi hän.
Kirjoitan muista myös kun pääsen kouluun, nyt lähden menee sinne
Topic Starter
IppE

Mizukibull wrote:

Mitä äänelleni tapahtui, se vain katosi?
"hups"

Äänestystilanne:
Derpator (2) - LunaticMara, fishie
loe4boe (2) - Mizukibull, Nunuru

Ei ääntä (10) Mianki, Orkel, Sutsuka, Cheala, Derpator, Mukku, Lanttu, heintsi, ragelewa, loe4boe

Toivottavasti ne on nyt oikein~
Mianki
- Derpator on vain derpannut, mahdollinen mafia tai narri.

- Sukka tykkää derpasta. Ja nyt kun ottaa huomioon että sukalla oli huono päivä ja siksi postasi vähän aggresiivisesti niin ehkei ole mafia? Neutraaliksi muuttunut.

- Mara ja fishie näköjään liittoutuneet. Mara pelkää kuolevansa ensi yönä ja langettaa mafian hunttaamisen fishielle. Tässä voisi olla pientä taktiikan makua että mara sanoo näin jotta saisi pelin mahdollisen tohtorin antamaan hänelle suojaus jotta mafia ei pysty tappamaan häntä yöllä. Kuitenkin auttanut kylää huomattavasti eli olisi protownie.

- heintsi postannut melko neutraaleja kommenteja, on kertonut mielipiteensä muttei muuten ole osallistunut mafian etsimiseen mutta ei ole tehnyt myöskään mitään epäilyttävää mikä voisi auttaa mafiaa. On seurannut peliä vähän sivummalla ja heittänyt kommenttia muiden tekemisistä. Odottaa että peli etenee?

- Mukku, Orkel, Cheala seurannut myöskin vähän sivummalta ja postannut muutaman kommentin. Eivät ole keksineet mitä postaisivat? Kaikki neutraaleja.

Postaan kohta taas lisää kun koulussa pitää tehdä tehtäviä ylläri pylläri.
Cheala

LunaticMara wrote:

Cheala yrittää postata, mutta enemmän selitystä tarvitsisi. Mitä hän tarkoittaa näillä? "etsivä?" "poliisikuulustelua..." "Voiko kalalla olla kuumetta?" Osuit kuitenkin loe4boea aika arkaan paikkaan, joten odotan sinun postaavan enemmän mafian kiusaamiseksi.
Sutsuka on esittäny etsivää jo ekasta mafiapelistä asti, ei siis mitään uutta, mutta on aina yhtä epäilyttävää. Tietääkö sukka oikeeasti jotain mitä muut ei? Fishiestä vaan pelkkä random kommentti, mutta kelpaako kuume selitykseksi? Ja Mara yrittää saada ihmisiä puhumaan poliisikeinoin.

loe4boe kyllä alkaa epäilyttämään kokoajan enemmän, mutta jos kerran on eka mafiapeli ikinä, saattaa johtua vain kokemattomuudesta tai sitten tässä on sama idea kuin Miankilla ensimmäisessä mafiassa, eli esittää tyhmää.
Mara

Mianki wrote:

mara sanoo näin jotta saisi pelin mahdollisen tohtorin antamaan hänelle suojaus jotta mafia ei pysty tappamaan häntä yöllä.
Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.
Mara
Mod: Päättyykö peli, jos narri hirtetään?
Topic Starter
IppE

LunaticMara wrote:

Mod: Päättyykö peli, jos narri hirtetään?
Ei.
Mianki

Cheala wrote:

loe4boe kyllä alkaa epäilyttämään kokoajan enemmän, mutta jos kerran on eka mafiapeli ikinä, saattaa johtua vain kokemattomuudesta tai sitten tässä on sama idea kuin Miankilla ensimmäisessä mafiassa, eli esittää tyhmää.
Tämäkin mahdollinen tilanne.

- Mizukibullia ehkä vähiten epäilen tässä vaiheessa. Mahdollinen kyläläinen.
- ragelewa myöskin postannut neutraalisti ja ehkä vähän vihamielisesti myös, mutta samalla tavalla kuin aikaisemmeissa peleissä. Neutraali.
- Lanttu varovaisesti postannut. Aikasemmeissakin peleissä postasi vähän ja saikin huomatuksia. Vaikea tulkita. Neutraali.

Joo, taisin käydä kaikki läpi. Tässä minun mietteeni. Äänestän varmaan joko derpatoria tai loe4boeta, jos haluatte antaa jotain puolustuskommenttia niin nyt kannattaisi tehdä se.
Mianki

LunaticMara wrote:

Mikäli täällä on tohtori, hänen pitäisi suojata toista henkilöä. Joko sinua, FisHietä tai Chealaa.
Kyllä marakin on yksi hyvä vaihtoehto suojattavaksi. On hostannu aikasempia pelejä ja hänellä tuntuu olevan hyvät tiedot mafiapeleistä ylipäätään. Ja mitä enemmän vaihtoehtoja annamme tohtorille, niin sitä vaikeampi on mafian miettiä kenellä se voisi olla.
Mara
Äänestä: loe4boe

Hän on joko narri, mafia tai sitten kyläläinen, joka teki virheen.
Topic Starter
IppE

LunaticMara wrote:

Se on kyllä Äänestys:, mutta ~

Äänestystilanne:
Derpator (1) - fishie
loe4boe (3) - Mizukibull, Nunuru, LunaticMara

Ei ääntä (10) Mianki, Orkel, Sutsuka, Cheala, Derpator, Mukku, Lanttu, heintsi, ragelewa, loe4boe[/quote]
Orkel

Kaikista epäilyttävin henkilö tähän mennessä.
Mara

IppE602 wrote:

Se on kyllä Äänestys:
Joo mitä helvettiä, tämä on tätä aamutuubaa. :roll:
Cheala

Mianki wrote:

Kyllä marakin on yksi hyvä vaihtoehto suojattavaksi. On hostannu aikasempia pelejä ja hänellä tuntuu olevan hyvät tiedot mafiapeleistä ylipäätään. Ja mitä enemmän vaihtoehtoja annamme tohtorille, niin sitä vaikeampi on mafian miettiä kenellä se voisi olla.
Paitsi jos Mara itse on mafia. Tällä hetkellä en kyllä ihan usko että ois, mutta kaikki on vielä ihan mahdollista.
anadia
Mikä on narri? D:
Dusalty
Mukku
No narri on sitten minun suosikki rooli. Vai oliko tällä edes väliä

Mutta joo. Minä en käsitä mistään mitään.
thelewa
Ai mukku sullakin menee kaikki ohi? o/
Mizukibull
Orkel hyppäsi erittäin nopeasti bandwagoniin, mitä oikein suunnittelet?
Mukku ainakin käyttäytyy narrimaisesti eikä tähän menessä eikä ilmaissut mielipiteitään melkeen mistään. Mitä liikkuukaan pääsi sisällä?
Mianki on kova analysoimaan ja analyysit ovat pistäneet miettimään omia epäilyksiä. Joko tosiaan kyläläinen tai mafia joka vetää roolia. En ole vielä muodostanut kunnollista mielipidettä, 60-40 kyläläisten puolella.

Odotan ratkaisevia päätöksiä. Ääneni pysyy samana.
Mara
Orkel ei tunnu edes lukevan viestejäni...
Mara
loe4boe lurkkailee.
Dusalty
niin teen
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Derpator (1) - fishie
loe4boe (4) - Mizukibull, Nunuru, LunaticMara, Orkel

Ei ääntä (9) Mianki, Sutsuka, Cheala, Derpator, Mukku, Lanttu, heintsi, ragelewa, loe4boe

~
Mara
Miksi? Eikö sinulla ole mitään sanottavaa siihen, että sinulla on jo neljä ääntä kimpussasi?
Dusalty
Ei tällä hetkellä kaikki syytökset yms. on ollu hyvin perusteltuja katotaa myöhemmi
heintsi
ahaa. minusta tuntuu että loella on narrin rooli kun ei välitä äänistä.
Mara
Tuli sama ajatus mieleen.

Peru ääni
anadia
Peru ääni
Mara
wat, peruit äänen loe4boeta vastaan ja laitoit äänet takaisin?
Lanttu
Hiphei etten vain varoitusta saisi..

Mutta entä jos loe4boe kuitenkin vain on se ensikertalainen joka ei osaa pelata vielä ihan niin hyvin kuin te mafiaveteraanit? :3
Mara
Mutta entä jos sinä kertoisit jotain uutta vanhan sijaan.
Mianki
Äänestys: Lanttu
Mara
Nunuru lurkkailee taas ilkeästi.

Meillä on nyt useita henkilöitä mitkä voimme lynchata. He kaikki kuulostavat narreilta, mutta meidän on tehtävä päätös.

Se on joko Derpator, loe4boe tai Lanttu.
Mara
Also tällä hetkellä luotan vahvasti henkilöihin Mianki, FisHie ja Cheala.
FisHie_old
Minkälainen äänestystilanne on tällä hetkellä ?
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Derpator (1) - fishie
Lanttu (1) - Mianki

Ei ääntä (8) Sutsuka, Cheala, Derpator, Mukku, Lanttu, heintsi, ragelewa, loe4boe

~
Mianki
Epäilen nyt muuten derpatoria narriksi kun ei ole postannut mitään järkevää pelin aikana.
FisHie_old
Peru ääni

Olet näemmä muutenkin jo menossa hirteen.
Oli kiva tuntea.
Dusalty

IppE602 wrote:

mun tietääksen mara peru äänensä
Mara
Itseasiassa, fuck it.

Jos olet narri, niin hyvin pelattu.
Topic Starter
IppE

loe4boe wrote:

IppE602 wrote:

mun tietääksen mara peru äänensä
Tuuba tuuba, kiva kun huomautit.
Mara
Haluaako joku muu vielä osallistua bandwagoniin?
Dusalty
Voisin kai niitä oikeita epäilyjäni heittää kehään tässä vaiheessa. en ole kovin varma tilanteesta mutta luulen että mara ja cheala ovat kimpassa sillä lähes aina kun mara on epäillyt jotakuta niin cheala on tullut mukaan painostamaan
show more
Please sign in to reply.

New reply