Miimimimimitä. ;_;
1. En tiedä D:LunaticMara wrote:
1. Mikä on suosikkiroolisi?
2. Aiotko käyttää aiempia mafiapelejä hyväksesi tässä pelissä?
3. Pidätkö oletuksena, että epäaktiiviset pelaajat ovat epäilyttäviä?
Tietysti tämä voi olla hämäysyritys muutenkin, mutta... Mikä sinä olet, Lanttu?Lanttu wrote:
..Mitä minä edes teen täällä? Yritän vain sopeutua joukkoon kivasti ja kun on jännää ja hauskaa ja jee. >':
LunaticMara wrote:
Täällä on liikaa epäaktiivisia postaajia. Vaadin, että kaikki tekee samanlaisen tulkinnan jokaisesta pelaajasta (-yourself) 24 tunnin sisällä. Mitä nopeammin, sen paremmin.
Mikä on mielestäsi sitten parempi idea? Yritätkö vain välttää mahdollisimman paljon jäämättä kiinni?Sutsuka wrote:
Mara Kokoajan selittämässä
Muita en epäile millään tavalla, koska ei ole mitään syytä.
Kysymyksistä ei saa irti mitään. Piste. Plussana kai että ihmiset puhu.
...Mutta kai sitä kenen tahansa on helppo postata kun kysytään.
Analyysien teko jo tässä vaiheessa tuntuu melko hupsulta.
Sukkakin pitää nunurusta.Nunuru wrote:
Pidän sukasta.
Neulo minullekin, violettia ja vaaleanpunaista kiitos~Mizukibull wrote:
Alanpa tässä neulomaan villasukkia talven varalle.
Sutsuka wrote:
Luetaan vaikka kaikkien kortit, herra vituntuubas.
Laitoin kyseisen eventin vain sen takia, koska porukka oli liian hiljainen.heintsi wrote:
Kolmoisposti, mutta (edellinen turhalolposti) selitys pyörremyrskyn pyytämiselle oli yksinkertasesti se, että jotain actionia tapahtuis kun tämä eka päivä on niin turhake. Pistithä sinäki mara sillon sen tuubaeventin jossa oli fishie ja jotain mitä en muista. semmosia olis hauska lukea :'d
Ei tarvitsekaan, mutta olisihan se hyvä näin yhdeksi päiväksi. Syy miksi näin on mainittu jo aiemmin.heintsi wrote:
Mara ottanut kylän johtajan roolin selvästi, tosin hänellä on eniten kokemusta, mutta se ei mielestäni edellytä, että meidän tarvitsee aivan samalla lailla tehdä kun mara haluaa.
Sehän on hyvä että saadaan muiden tuntemuksia esille, koska jos monella on samanlaisia tuntemuksia ja tulkintoja niin ehkä niissä voi olla perääkin sit.ragelewa wrote:
Mara oot saanut kaikki kirjoittelemaan omat epäilyksensä lol
Niin tässä vaiheessa ja voinkin lisätä/editoida että jos ne tuntemukset ja tulkinnat pysyvät alkuvaiheesta asti päällä niin silloin VOI olla jotain perää.heintsi wrote:
Tavallaan totta, mutta tässä vaiheessa ei helvetti kyllä vielä voi oikein epäillä ketään, niin vastauksista tulee ympäripyöreitä eikä niistä saa mitään tolkkua joten tässä vaiheessa se on turhaa
Mikäs se syy on? Jäi häiritsemään.fishie wrote:
Jotkut pelaajat postailevat tosiaan aika varovasti, minä mukaan lukien. (Mutta minulla on tähän hyvä syy.)
Mikä tekee heistä toistaiseksi epäilyttäviä?fishie wrote:
Toistaiseksi ainoat epäilyni kohdistuvat henkilöihin Derpator ja loe4boe..
Postailisin jos olis tässä vaiheessa jotain kunnon sanottavaa...fishie wrote:
Jotkut pelaajat postailevat tosiaan aika varovasti, minä mukaan lukien. (Mutta minulla on tähän hyvä syy.)
Mizukibullin, ragelewan, Lantun ja Chealan toivoisin postailevan lisää.
Tätä se FisHie varmaan tarkoittikin loe4boen kohdalla. Miksi aivoni käyvät nyt hitaana?Cheala wrote:
loe4boe - Lähti suoraan mukaan äänestykseen ilman kunnon perusteluita... Vähän epäilyttävää. Hmm.
Kuten myös.Cheala wrote:
Mielenkiintoista... *juo teetä*
Alat epäilyttämään minua entistä enemmän. Miksi niin salaperäinen ja pelokas?loe4boe wrote:
joo postaan ne 2 muuta tänne ni arvaa äänestääkö ne mua yhdessä
Kyllä, olen olen.ragelewa wrote:
IppE602 vaikuttaa myös erittäin epäilyttävältä..
Uhh, nope.ragelewa wrote:
Ippe haluan editoida postauksiani YÄÄÄ