mapped by VectorMS
submitted
last updated
This beatmap wasn't updated since 23 May 2024 so it was graveyarded...
New Discussion
Please sign in to post or reply
Discussions
Sort by

звертаю увагу на те як ти використовуєш спейсінг, щоб гарно використовувати спейсінг тримай в голові завжди певну логіку які звуки більш важніші, та надавай цім об'єктам відповідний спейсінг, тобто якісь завжди будуть мати меньший або більший спейсінг в порівнянні один з одним

пару прикладів:

  • 01:16:638 (6,7,8) - спейсінг до 01:16:924 (7) - саме такий як і до 01:17:067 (8) - хоча останній є сильним бітом, тобто було б дуже гарно відокремити його від інших, наприклад можна сильно зменьшити спейсінг між 01:16:638 (6,7) - та змінити кут руху до 01:17:067 (8) -
  • 01:34:924 (6,7,8) - такий же приклад як з першим
  • 02:14:781 (2,3,4,1) - всі вони мають однаковий спейсінг та дуже лінійний рух, але можна зробити 02:15:067 (3,4) - меншими в спейсінгу та зробити так щоб 02:15:353 (1) - був найбільш спейснутим, та мав інший кут (бо це знову сильний біт, це можна почути як в мелодії так і в вокалі)
    *02:32:782 (1,2) - взагалом така ж історія, це новий патерн, але грається він так як і попередній, винести його кудись подалі й це вже зовсім по іншому!
  • 02:58:781 (1,2,3) - ще приклад
  • можна ще багато знайти

якщо казати більш коротко, то звертай увагу на сильні та слабкі біти в пісні, визначай пріоритетний інструмент (вокал теж інструмент), та надавай йому увагу через спейсінг і мувмент.
відрізняй патерни один від іншого не тільки новим комбо/візуалом та й спейсінгом, але завжди тримай певну логіку як ти це робиш, або інакше мапа буде відчуватись рандомно.

permalink

виправив та спробував виправити все схоже що знайшов
Оновлюю

permalink
Marked as resolved by VectorMS

взагалі раджу дуже сильно не зациклюватись на одной мапі, важливо пройтись по проблемам, але набагато краще перенести цей досвід на наступні мапи

permalink

Я розумію, мені це сказали три роки назад, і я перестав намагатися мапати на ранк, а просто навчався. Тепер хочу повернутись до цього

permalink

Ну і я хочу набити шишки на цій мапі, щоб потім мати менше помилок, а не створювати нові не перспективні мапи... Та і сонг цей має цікаві музикальні парти, які були б для мене непоганим уроком

permalink

зазвичай коли є 1/2 проміжок як до 00:21:067 (1) - набагато краще зробити більший спейсінг та інший кут руху (так як це сильний біт), наприклад можна змістити цей слайдер вниз (але звісно треба змінювати весь патерн тоді)

00:25:638 (1) - 00:30:210 (1) - 00:34:781 (1) - така ж історія (не буду виділяти кожній, сподіваюсь зрозуміло що я маю на увазі)

permalink

додав більше спейсу

permalink
Marked as resolved by VectorMS

дуже великий спейсінг як для інтро (перші 18 секунд), рекомендую сильно понизити спейсінг між об'єктами
це допоможе зробити гарний контраст з наступною частиною, яка має більш активний ритм, але при цьому використовує меньший спейсінг

permalink

виправив

permalink
Marked as resolved by VectorMS

Одразу кажу, що все що буде прописано далі ти можеш не виконувати якщо щось було задумано заздалегідь як стріми на войс партах, тощо.

Значіть почнемо.
00:15:923 (7,8,9) - я би цей тріпл-тємку зробив би якось інакше, бо якось не естетично виглядає
00:34:067 (2,3,4) - ось тут судячи по звуку повинен був бути тріпл, можеш зробити якось так https://i.imgur.com/tpIKc74.png.
00:36:210 (3,4,5,6,7,8,9,10,11) - тут перероби, зроби якось так https://i.imgur.com/nrp1yiA.png, стрім там не в ритм, не виділяються удари.
00:56:496 (6,7,8,1,2,1,2,3) - ось тут раджу видалити ось цю ноту - 00:57:210 (1) По ритму зайва, і на її місці у войсі тянки вона тягне звук з 00:57:067 (2) до 00:57:353 (2).
00:58:067 (3) - тут має бути тріпл, не хвилюйся, навіть під її войс він буде норм.
00:58:353 (4,5) - а ось тут краще видали ось цю ноту - 00:58:424 (5), та додумай там щось.
01:09:067 (1,2) - тут проміж слайдером і нотою має шось бути, я думаю дабл+слайдер=типу тріпл.
01:30:781 (1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3) - на цьому парті я би зробив слайдери під ритм який там звучить типу клавішник. Він в тебе звучить ось тут 01:30:781 (1), тут 01:31:210 (3) і тут 01:31:638 (1). Я би виділив його слайдерами, подумай над цим, якщо ні, то ні.
01:42:496 (3,4) - тута проміж 3 та 4 щось має бути, тому що далі тут 01:43:782 (4,5,6) тріпл існує, а до цього прогалина в ритмі.
01:44:924 (2,1,2) - тута має бути 5 нот бурст, а ось цей 01:44:924 (2,1,2) краще заміни чимось, слайдерами наприклад.
01:45:782 (2,1) - тута мож тріпл, і тут одразу 01:46:067 (2,3).
01:47:210 (4,5) - тута теж тріпл.
01:49:496 (1,2) - тут теж можеш якось придумати тріпл.

Далі йде слоу парт, його задумку я не трогаю, хай буде поки.

02:11:067 (2,3) - тут тріпл.
02:14:496 (1,2) - проміж двома слайдерами нота би не завадила, але я чую, що ці слайдери виділяють 2 звуки, тому хз.
02:16:210 (5,6,7) - тута тріпла не має бути.
02:16:924 (2,1) - а ось тут навпаки має бути.
02:18:067 (3) - тріпл, не слайдер, або реверс слайдер.
02:21:496 (2,1) - тута тріпл
02:22:638 (3) - тут теж, але тута майже не чутно його, просто чому тріпл, бо це вже буде як референс до цього 02:18:067 (3) та цього 02:24:924 (3).
02:23:782 (1,2) - тріпл.
02:24:924 (3) - тріпл.
02:25:353 (5,6) - тріпл https://i.imgur.com/YFzF30x.png
02:26:496 (3,4,5,6,1) - тута бурст не в тему, краще зроби як продовження джампу з переходом на слайдер https://i.imgur.com/DCub4IB.png.
02:27:638 (5,6) - тута тріплак
02:28:353 (2,1) - тріпл
02:29:496 (3) - тріпл
02:30:639 (2,1) - ось тут раджу тріпл зробити https://i.imgur.com/Z7YRGIl.png
______
02:31:353 (1,2) - тут тріплак
02:31:782 (3) - це теж тріпл
02:32:068 (4,5,6) - тут слайдер
02:32:353 (7) - цей реверс краще зроби слайдером, та перетягни його трішки правіше по тікам
Має все вийти якось так https://i.imgur.com/0gUCYyN.png
________
02:32:782 (1,2) - https://i.imgur.com/bqpj4Ok.png
02:33:782 (2,1) - тріпл
02:34:068 (2,1) - тута теж
02:35:068 (2,3) - тута тріпл, а ось цей 02:35:353 (3,4,5) тріплак видали, має бути якось так https://i.imgur.com/7iYR7zh.png.
02:35:925 (1,2,3,4,5) - https://i.imgur.com/UqdsRE5.png

другу половину потім напишу, бо ліньки. Тіки можу ось це суггестнути - 04:03:354 (3,4,5,6) - https://i.imgur.com/Gn2Iw8V.png зроби ось так благаю

permalink

Скажу що краще б ти кожен таймінг окремим повідомленням писав би в Timeline. Тому що за всю цю пророблену роботу ти отримаєш 1 кудосу.

permalink

00:15:923 (7,8,9) - увесь початок будується по геометрії, і цей трикутник не виключення, також він добре грається у флоу, залишу

00:34:067 (2,3,4) - в цьому парті як і у всіх інших, в періоді з 18 по 37-му секунду, звук однаковий, тому не бачу сенсу робити інший ритм у такому самому відрізку.

00:36:210 (3,4,5,6,7,8,9,10,11) - вважаю цей катстрім чудовим закінченням вступу перед куплетом, не хочу його прибирати.

00:56:496 (6,7,8,1,2,1,2,3) - я зробив виключення для філлу, і роблю так протягом усієї мапи

00:58:067 (3) - згоден, не помітив що я зробив інший ритм коли роблю увесь куплет інакше

00:58:353 (4,5) - згоден

01:09:067 (1,2) - згоден

01:30:781 (1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3) - має сенс, виправив

01:42:496 (3,4) - виправив, так само і на наступних кіаях

01:44:924 (2,1,2) - згоден

01:44:924 (2,1,2) - "тута має бути 5 нот бурст, а ось цей 01:44:924 (2,1,2) краще заміни чимось, слайдерами наприклад." у тебе тут таймінг однаковий... це зараз мод на мод відбувся чи що?

01:45:782 (2,1) - тута мож тріпл, і тут одразу 01:46:067 (2,3). - так

01:49:496 (1,2) - можливо це має сенс, але не буду

02:11:067 (2,3) - зробив, але ти напевно мав наувазі 02:11:210 -

02:16:210 (5,6,7) - згоден

02:16:210 (5,6,7) -

02:16:924 (2,1) - я виправив, але прикол у тому що на 00:41:638 (9, 1, 2, 3) - був здвинутий ритм, і зовсім не схожий на те що в парті після кіаю, тому виправив по своєму

02:18:067 (3) - нє, залишу як і на першому куплеті

02:21:496 (2,1) - ні, бо чудово підкреслює вокал, як і в першому куплеті.

===
02:22:638 (3) - тут теж, але тута майже не чутно його, просто чому тріпл, бо це вже буде як референс до цього 02:18:067 (3) та цього 02:24:924 (3).
02:23:782 (1,2) - тріпл.
02:24:924 (3) - тріпл.
02:25:353 (5,6) - тріпл (от тут взагалі не чую, і до цього ти його не просив ніразу, в сейм моментах)
===
ні

02:26:496 (3,4,5,6,1) - згоден, зробив як в першому куплеті

02:27:638 (5,6) - де ти тут чуєш тріплу? і не варто сейм моменти окремо розписувать, зазвичай їх групують.

02:29:496 (3) - ні

02:30:639 (2,1) - згоден

02:31:353 (1,2) - ок, на х25 його не чути, але на х1.00 прям невистачає. Теж саме зробив в першому куплеті

02:32:068 (4,5,6) - не чую там

02:32:353 (7) - спробував повторити, і звучить дуже дивно, скопіював з минулого куплету

02:32:782 (1,2) - я поки не буду так робити, час покаже

02:33:782 (2,1) - ок
02:34:068 (2,1) - ок

02:35:925 (1,2,3,4,5) - згоден

04:03:354 (3,4,5,6) - це ужас... це просто у-жа-с...

дякую за пророблену роботу. Далі розділяй моди по частинам, бо тут не тільки кудосу, я часто плутаюсь і якийсь час шукаю який мод я зараз дивлюся, це дуже не зручно.

Обнова буде до завтрішнього дня... а я піду поїм....... :hungry:

permalink
Marked as resolved by VectorMS
/