Głównie sugestie, chyba większość problemów już została rozwiązana wcześniej
jak modować po polsku ;w;[General]
Offset według mnie powinien być w okolicach 65-75. Teraz zły offset jest widoczny szczególnie w części od 00:42:221 do 01:01:245, gdzie różnicę między rytmem a hitsoundami można najbardziej zauważyć.
Skoro tworzyłeś charty do stepmanii, to może spróbuj też zrobić do tego utworu chart 4K do osu!manii? Może to nieźle urozmaicić cały mapset.
[Light]
00:27:011 (5) - ten slider mógłby być trochę lepiej zrobiony - widać załamanie. Przenieś punkt, który jest za czerwonym o 2 kratki w górę (8px), a powinien wyglądać bardziej gładko.
00:49:255 (1,2) - Jak dla mnie to jest nierankowalne, według
wiki wielu nowych graczy ma problemy ze stackami.
00:53:353 - Dodaj kółko?
00:53:938 (1) - Skróć slider do 3 beatów (zostawiając reverse), jak zdecydujesz się to zrobić, dodaj kółko/cokolwiek innego w 00:56:280.
00:57:743 (2) - Użyj kształtu slidera z poprzedniego? Tak, by wyglądało to trochę równiej.
01:03:304 (1,2,3,4) - Ta sekcja wydaje się trochę nudna... Może gdybyś dodał kółko między 2. a 3., to byłoby w tym miejscu trochę ciekawiej, tym bardziej że jest to kiai time.
01:05:645 (4) - Nowe combo?
01:10:328 (4) - Ten slider nie jest "okrągły", usuń punkt w środku i dodaj nowy, a powinien wyglądać lepiej.
01:26:719 (3) - Spróbuj zrobić blanket wraz z poprzednim sliderem (00:21:158 (1,2) - tutaj fajnie to wyszło)
01:33:743 (3) - Tak samo jak w poprzedniej sugestii.
[Standard]
00:21:743 (1) - To kółko jest trudne do odczytania, spróbuj może tak: (zachowując odpowiednie odległości)
(później już nie powinno być z tym problemu, najczęściej miałem problemy właśnie z pierwszym takim patternem)
00:42:231 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3) - Przydałoby się jakieś urozmaicenie. Na przykład zwiększyłbym odległości między obiektami i spróbował dodać jakieś figury - trójkąty, kwadraty itd. Ewentualnie mógłbyś dodać też slidery.
01:00:963 (4) - Przenieś w inne miejsce? Ten stack może być trudny do odczytania.
01:09:743 (6) - Nierówny slider, spróbuj tak:
01:15:011 (7) - Dodaj NC, a w następnym kółku usuń.
[Heavy]
00:27:597 (1) - Obróć slider o około 30 stopni i odwróć (Ctrl+G) by uzyskać coś w tym stylu?
01:01:036 (1) - Skróć spinner do 01:03:011 by przejście do kółek nie było tak dezorientujące.
01:14:426 (5) - Spróbuj uninkąć nakładania z (2).
01:19:109 (4) - Dodaj blanket z następnym sliderem?
01:21:304 (4) - Kółko wydaje się dość mocno ukryte. Przenieś je bardziej na prawo?
01:22:036 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) - Ten pattern wydaje się trochę za trudny jak na Harda (?), tym bardziej z tak wysokim BPM. Spróbuj go w jakiś sposób uprościć.
01:22:036 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) - ^
01:31:402 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) - ^
01:37:547 (1,1) - Tutaj też mógłbyś uniknąć nałożenia.
01:38:426 (1,2,3,4,5) - Czemu tu nie ma symetrii D: Użyj Ctrl+H i Ctrl+J, by ułatwić wyrównanie.
01:43:109 (1,2,3,4,5,6) - Spróbuj może uprościć pattern. Coś w tym stylu:
Ogólnie, (o ile ten to Hard) poziom powinien być trochę łatwiejszy, przy 205 BPM 10 kółek oddalonych od siebie jest dość trudne do zagrania.
[Challenge]
Trudne D:
00:18:377 (3,4,5,6) - Ten stack jest trudny do rozczytania, proponuję oddzielić pojedyncze kółko od trójki 1/4.
00:20:426 (8,9,10,11) - Lepiej by wyglądało, gdyby kółka nie dotykały siebie, spróbuj je rozdzielić.
00:25:255 (9,10) - W tym miejscu brakuje hitsoundów, szczególnie whistle.
01:05:645 (1,2,3) - Spróbuj ułożyć kółka w jednej linii, powinno być lepiej.
01:44:499 (1,2,3) - Te kółka mogą być trudne ze względu na "zwalniający" rytm. Może użyj podobnego rozwiązania jak w poziomie Heavy?
Jak dla mnie jumpy na końcu są trochę za trudne...
Generalnie nie jest źle, tym bardziej że jest to Twój pierwszy mapset
Zawsze mogło być lepiej, ale chyba każdy mapper uczy się przez całe życie... Popracuj trochę nad strukturami i flowem - jak będziesz eksperymentował to Twoje beatmapy będą znacznie lepsze! Może pomóc też samo przechodzenie dobrych map. Jeśli masz jakieś pytanie co do tego posta, pisz PM.
Powodzenia!