forum

Waarom...

posted
Total Posts
30
Topic Starter
Ayu
...Heeft Saturos_FanGirl ztrot aangegeven bij de politie en moet ztrot nu 4000 dollar boete betalen en werd hij opgepakt?

//win geen 1 maand supporter van zozozofun?
GladiOol
400 dollar*

omdat ztrot zei dat ie zelfmoord zou gaan plegen door zichzelf kapot te zuipen in #modhelp*

en omdat een nacht in de cel voor onzin praat als dit geld kost in amerika land*

supporter
laport
ben ik blij dat ik hier woon
Remco32

GladiOol wrote:

400 dollar*

omdat ztrot zei dat ie zelfmoord zou gaan plegen door zichzelf kapot te zuipen in #modhelp*

en omdat een nacht in de cel voor onzin praat als dit geld kost in amerika land*

supporter
Loopt ie nou nog steeds emo te doen?
Lesjuh
Oh joepie osu! gossip~ Dan kan ik me weer beter voelen dan anderen dus kom maar met die details \:D/
GladiOol

Remco32 wrote:

GladiOol wrote:

400 dollar*

supporter
Loopt ie nou nog steeds emo te doen?
Wanneer niet? xD
Synchrostar
sinds wanneer doet hij zo emo dan
Wojjan
ik meen dit antwoord echt: sinds ponies
Sleep Powder
sfg is the only girl that gives me boners.
laport

animask wrote:

sfg is the only girl that gives me boners.
wat zei je?
Lesjuh
Best grappig eigenlijk. Hij wil zelfmoord plegen wordt aangegeven en moet vervolgens een boete van 400 dollar betalen. Zeg maar dag tegen het geld van je fundraiser. Iedereen die heeft gedoneert is nu diep teleurgesteld. Extra motivatie als je het mij vraagt \o/
GladiOol

Lesjuh wrote:

Best grappig eigenlijk. Hij wil zelfmoord plegen wordt aangegeven en moet vervolgens een boete van 400 dollar betalen. Zeg maar dag tegen het geld van je fundraiser. Iedereen die heeft gedoneert is nu diep teleurgesteld. Extra motivatie als je het mij vraagt \o/
nee SFG gaat 't nu ofzo betalen

ja weet ik 't, 't interesseert me ook gwn niet meer
SkyDevil

GladiOol wrote:

Lesjuh wrote:

nee SFG gaat 't nu ofzo betalen

ja weet ik 't, 't interesseert me ook gwn niet meer
Waarom zou SFG ztrot nog meer emo maken >_> want ze red hem niet door hem 400 dollar boete te geven >_>
laport
tl>_>dr>_>
cokeshawty
lolololo
silmarilen

Lesjuh wrote:

Dat is je post? "lolololo"... Geen leuk plaatje of grappige one-liners die iets toevoegen aan de thread, wat overigens best wel heel erg relevant is aan het onderwerp van deze thread. Nee, meneer neemt +300px(?) in de lengte van de pagina en post niet meer dan "lolololo". Ik erger me nog meer aan jouw post dan 911 en kanker bij elkaar.

/rant

SPOILER
Dat was mijn post.
cokeshawty
Waarom mad ?__? Ik vind iets grappig, mag ik dat niet laten blijken? Of had ik moeten zeggen: ''Oh jeetje, wat grappig zeg!''
Meneer crackhead die raget op iets waar hij geen fuck vanaf weet.
silmarilen
hoor je dat lesjuh, je bent een crackhead, pik je dat van die noob?
cokeshawty
Nee maar serieus, waarom mad om niks..
GladiOol

FluKerr wrote:

Waarom mad ?__? Ik vind iets grappig, mag ik dat niet laten blijken? Of had ik moeten zeggen: ''Oh jeetje, wat grappig zeg!''
ja man, lesjuh is ook zwaar serieus in zijn post
Wojjan

FluKerr wrote:

Waarom heeft elke nieuwe gozer die in het Nederlands subforum post tenen tot aan Quebec en terug?
silmarilen
zo is de gemiddelde nederlander nou eenmaal
laport
wojjan wa doede gij eigenlijk in amerika? (Waarom zit je daar?)
Wojjan
Ik... zit niet in Amerika? Nooit geweest, zelfs.

Tof da ge mijn accent wa nadoe mor tzal aa ni goe afkome azzek wa mier aantwaarps begin te proate.

Ik voel mij helemaal vies nu ik dat heb getypt.
silmarilen
het ziet er inderdaad heel vies uit
praat je echt zo?
laport

stiekem weet iedereen buiten USA ook wat CA betekent...
Kanye West
Wojjan verdient het niet om hier te wonen

Ik eet baby's
Wojjan

silmarilen wrote:

het ziet er inderdaad heel vies uit
praat je echt zo?
Mijn vader praat zo. Verschrikkelijk. Ik studeer zelf Talenkunde, dus praat ik uit goede gewoonte algemeen Nederlands.

laport wrote:

Meer offtopic lezen, laport. New Vestroia, California is waar 31Gabe zijn spelletjes zich afspelen.
laport

Wojjan wrote:

Meer offtopic lezen, laport.
ik ben te lui
GladiOol

laport wrote:

Wojjan wrote:

Meer offtopic lezen, laport.
ik ben te lui

Please sign in to reply.

New reply