...Heeft Saturos_FanGirl ztrot aangegeven bij de politie en moet ztrot nu 4000 dollar boete betalen en werd hij opgepakt?
//win geen 1 maand supporter van zozozofun?
//win geen 1 maand supporter van zozozofun?
Loopt ie nou nog steeds emo te doen?GladiOol wrote:
400 dollar*
omdat ztrot zei dat ie zelfmoord zou gaan plegen door zichzelf kapot te zuipen in #modhelp*
en omdat een nacht in de cel voor onzin praat als dit geld kost in amerika land*
supporter
Wanneer niet? xDRemco32 wrote:
Loopt ie nou nog steeds emo te doen?GladiOol wrote:
400 dollar*
omdat ztrot zei dat ie zelfmoord zou gaan plegen door zichzelf kapot te zuipen in #modhelp*
en omdat een nacht in de cel voor onzin praat als dit geld kost in amerika land*
supporter
wat zei je?animask wrote:
sfg is the only girl that gives me boners.
nee SFG gaat 't nu ofzo betalenLesjuh wrote:
Best grappig eigenlijk. Hij wil zelfmoord plegen wordt aangegeven en moet vervolgens een boete van 400 dollar betalen. Zeg maar dag tegen het geld van je fundraiser. Iedereen die heeft gedoneert is nu diep teleurgesteld. Extra motivatie als je het mij vraagt \o/
Waarom zou SFG ztrot nog meer emo maken >_> want ze red hem niet door hem 400 dollar boete te geven >_>GladiOol wrote:
nee SFG gaat 't nu ofzo betalenLesjuh wrote:
Best grappig eigenlijk. Hij wil zelfmoord plegen wordt aangegeven en moet vervolgens een boete van 400 dollar betalen. Zeg maar dag tegen het geld van je fundraiser. Iedereen die heeft gedoneert is nu diep teleurgesteld. Extra motivatie als je het mij vraagt \o/
ja weet ik 't, 't interesseert me ook gwn niet meer
Lesjuh wrote:
Dat is je post? "lolololo"... Geen leuk plaatje of grappige one-liners die iets toevoegen aan de thread, wat overigens best wel heel erg relevant is aan het onderwerp van deze thread. Nee, meneer neemt +300px(?) in de lengte van de pagina en post niet meer dan "lolololo". Ik erger me nog meer aan jouw post dan 911 en kanker bij elkaar.
/rantSPOILERDat was mijn post.
ja man, lesjuh is ook zwaar serieus in zijn postFluKerr wrote:
Waarom mad ?__? Ik vind iets grappig, mag ik dat niet laten blijken? Of had ik moeten zeggen: ''Oh jeetje, wat grappig zeg!''
Meneer crackhead die raget op iets waar hij geen fuck vanaf weet.
Waarom heeft elke nieuwe gozer die in het Nederlands subforum post tenen tot aan Quebec en terug?FluKerr wrote:
Waarom mad ?__? Ik vind iets grappig, mag ik dat niet laten blijken? Of had ik moeten zeggen: ''Oh jeetje, wat grappig zeg!''
Meneer crackhead die raget op iets waar hij geen fuck vanaf weet.
Mijn vader praat zo. Verschrikkelijk. Ik studeer zelf Talenkunde, dus praat ik uit goede gewoonte algemeen Nederlands.silmarilen wrote:
het ziet er inderdaad heel vies uit
praat je echt zo?
Meer offtopic lezen, laport. New Vestroia, California is waar 31Gabe zijn spelletjes zich afspelen.laport wrote:
ik ben te luiWojjan wrote:
Meer offtopic lezen, laport.
laport wrote:
ik ben te luiWojjan wrote:
Meer offtopic lezen, laport.