forum

Assembly Sunnner 2012

posted
Total Posts
121
Topic Starter
ethox
Mikä? Assembly on demo-/verkkopelitapahtuma, joka pidetään Helsingin Hartwall Areenalla 2. - 5.8. Lisää tietoa täältä.

Lukekaa tämä ennenkö postaatte threadin selkeyden ehkäisemisen säilymättömyydeksi.

Tämä on tahaton aikomukseni selkeyttää osuttajien osullisuutta ja kiinnostuneisuutta näihin neljään demo- ja pelikulttuurisen intohimon kulminoivaan päivään. Lanka on siis varattu vain ja ainoastaan tapahtumaan ja sinne kulkemiseen liittyvään keskusteluun, muu paskanjauhanta saa alkaa VASTA tapahtuman lähentyessä. Ja ei, en aio päivittää postaustani tunneittain kun joku päättää ilmoittaa näkyvänsä. Minulle voipi ilmoittaa myös IRCin välityksellä mikäli herbderp ja haluaa listaan. Muistakaa myös kertoa pääasiallinen sijaintinne areenalla, mikäli ei foliohattu turhia kiristele.

Kyydeistä on yleensä aina suurin keskustelu tapahtumaa edeltäen, joten suosittelen AJONEUVOLLISTEN ihmisten ilmoittavan liikkumissuunnat ja vapaana olevat paikat, jolloin ajoneuvottomat voivat ottaa näihin kontaktia esim. foorumeiden personal message -toiminnon avulla.

------------------------------------------------------------------------------

Joten, ReZero, dude, where's your car? Mä pääsen sinne kyllä ilmaiseksi lähimmälle rautatieasemalle. Puhutaanhan lisää heti kun ollaan online samaan aikaan , jookostakookosta?

TO BE SEEN ON THE SCENE:
ethox
Valentiino
ReZero
IppE?

Kuulin myös huhua että:
LunaticMara
thelewa
Hautakivi
Zertap
Mianki?
laport
derpator

ULKO MAALAIS JULKI SUUKSIA! *gasp*
Mara
inb4 saan kohta viestin "ai oot tulossa, pitää vältellä sua assyilla"

On myös hyvin rasistista laittaa laport erilliseen kategoriaan, hyi hyi.
zertap
Minä olen tulossa! by the way, jos joku pystyisi nappaamaan minut Vaasasta tai lähikaupungeista (saan kyydin vanhemmilta todennäköisesti) niin ilmoittakaahan minulle, ircissä tai pm.
thelewa
kikkeli

edit: Lippu maksettu jo viikko sitten ja olen samassa pöydässäkin kuin te mahtavat super heterot. Nyt pitäisi keksiä joku menokeino.
Valentiino

thelewa wrote:

kikkeli

edit: Lippu maksettu jo viikko sitten ja olen samassa pöydässäkin kuin te mahtavat super heterot. Nyt pitäisi keksiä joku menokeino.
Eksytä itsesi tanpereelle :3
Mianki
Jep olen ostanut konepaikan. Minulla on vapaana 1-2 yösijaa jos joku haluaa tulla harrastamaan pomffailuja.
zertap
Okei, minä pääsen Tampereelle isän kyydillä josta ethox voi(?) minut poimia.
Valentiino

ethox wrote:

Muistakaa myös kertoa pääasiallinen sijaintinne areenalla, mikäli ei foliohattu turhia kiristele.
Ainiin, suurin osa meistä on samalla rivillä =3
Mianki
Onko ethox yksin jossain salin toisellapuolella? Aww
Depator
Kuulemma pyörii siellä läppärin kans
Nassikka
Valentiino
C osassa olemme kaikki massoittain yhdellä rivillä. Ei varmaan kovin hankala spotata~
Mianki
Siellä missä on kaikkein heteroin meininki niin meidät löytyy.
Valentiino

Mianki wrote:

Siellä missä on kaikkein heteroin meininki niin meidät löytyy.
Flailball
Minähän tulen vain paikalle speccaamaan (stalkkaamaan) parempia :3
Topic Starter
ethox
Jooh, eli TEAM AHMAICE on nyt toistaiseksi täynnä (IppE älä feidaa!) Lähtö tapahtuu osoitteesta Tampereen Globaali Kommuuni. Ois ihan kiva jos heittäisitte ircissä queryyn (tai PM) sukunimeä osoitetta ja puhelinnumeroa että osaan hakea. Aikataulusta sen verran että kukonlaulun aikaan, suositeltava heräämisaika on 8, absoluuttisena takarajana 9. Tohonkin voi (ja tulee) muutoksia, kerron myös etukäteen nappailujärjestyksiä yms. kunhan saan osoitteet haltuuni.
zertap
Minulla on atm aivan loistava olo näiden suunnitelmien takia!
#1 Pääsen isukin kyydissä tre, josta loput ethoxin, ipen, valentiinon ja zeron joukossa Assyille.
#2 Tuubailua Assyillä
#3 'Pääsen' isovanhempieni luokse Espoossa muutamaksi päiväksi Assyjen jälkeen
#4 Junailen itseni Tampereelle, jossa näillä näkymin pääsen kaverin luokse jatkolaneille (tosin hänen kristallipallonsa on hukassa, joten mikään ei varmaa) muutamaksi päiväksi.
#5 Saan toivottavasti autonoudon tre->vaasa isältä.
thelewa
mulla ei ole vieläkään aavistustakaan miten aion päätyä minnekkään mutta kai se onnistuu jotenkin
zertap
Tota noin, tulikin tämmöistä mieleen. Vanhemmat on menossa hesaan muutamaa päivää ennen assyjä, joten voisin mennä silloin isovanhemmille, ja sitten assyjen jälkeen tulisin TEAM AHMAICEn mukana tre kaverin luokse. Olisiko tämä ok ethox_?
Depator

Zertap wrote:

Tota noin, tulikin tämmöistä mieleen. Vanhemmat on menossa hesaan muutamaa päivää ennen assyjä, joten voisin mennä silloin isovanhemmille, ja sitten assyjen jälkeen tulisin TEAM AHMAICEn mukana tre kaverin luokse. Olisiko tämä ok ethox_?
Tulevat kuitenkin assyille vahtimaan selän taakse ettei vain pelata liian myöhään.
thelewa

Derpator wrote:

Zertap wrote:

Tota noin, tulikin tämmöistä mieleen. Vanhemmat on menossa hesaan muutamaa päivää ennen assyjä, joten voisin mennä silloin isovanhemmille, ja sitten assyjen jälkeen tulisin TEAM AHMAICEn mukana tre kaverin luokse. Olisiko tämä ok ethox_?
Tulevat kuitenkin assyille vahtimaan selän taakse ettei vain pelata liian myöhään.
:D:D:D::D:D:D:D
Jako87
Mestoilla ollaan B18 rivillä jossain kohtaa. Toivottavasti LunaticMara ei minua syö.

Ilmoitelkaa jos jossainvaihees on joku gathering. Mahdollista tosin on että unohdan koko homman ja selaan tätä topiccia assyjen jälkeisenä maanantaina.
Mara

Jako87 wrote:

Toivottavasti LunaticMara ei minua syö.
Syön jos ei Eläkeläiset ole siihen mennessä ranked.
Valentiino

Jako87 wrote:

Ilmoitelkaa jos jossainvaihees on joku gathering.
Suosittelen stalkkaamaan #finnishiä, jos jotain gatheria on suunnitteilla, niin siellä ne varmaan sovitaan. Tuskin foorumeita käytetään silloin niin paljoa.

(Penis ko rupes mietityttään jos en saa uutta kämppää ennen assyja niin irkkaaminen voi käydä hankalaksi, ellen saa napattua public iptä jostain käyttöön. Ilman irssiä elämä on kamalaa ;__;)
Mara
Haluan vain varmistaa sen, että laport EI tarvitse kuljetusta. Hän tulee omalla autolla, ja olen sopinut hänen kanssaan että napsin hänet sitten parkkihallista.
thelewa
miten se omalla autolla tulee
Valentiino

thelewa wrote:

miten se omalla autolla tulee
Lentää autolla?
zertap
taikuutta!
Mara
Laivalla.
Valentiino
Laivalla :o :o
Mara
Varsinaista reittisuunnitelmaa en tiedä häneltä, mutta eiköhän hän selviä hengissä - hän on seikkaillut ympäri maailmaa muutenkin.
Valentiino
Eiköhän, kunhan ei lappiin päädy laivallaan (I dun how possible) niin all is gud.

Turussa peli on myös varsin menetetty
MRJR_old
Paikalla.

Varmaan kävijälipulla tänä vuonna, vaikka viime vuonna oli konepaikkakin.
zertap

MRJR wrote:

Varmaan kävijälipulla tänä vuonna, vaikka viime vuonna oli konepaikkakin.
Varmaan mä luin ton ehkä 5 kertaa väärin ennen kuin tajusin. "kävijäpula", "kävijäpulla", "kävelijäpulla", "kävelijäpula" ja sitten vasta oikein :D:D:D
Pegram
Haetko ethox mut sitten vikana että saan nukkua mahollisimman pitkään?
ahahahaha

Olen ilmeisesti/mahdollisesti heinäkuun lopulta 1. elokuuta asti Venäjällä niin pitäis saada sovittua nää jutut valmiiks, eli tosiaan kaiketi

Ethoxille ja/tai mulle Tampereelta lähtijöiden puhelinnumerot, osoitteet, jotain muuta?
Samwais
Suoritin tässä taktisia laskelmia kun on töissä hiljasta niin voisin mahdollisesti pystyä saapumaan Tampereelle 2.8 joskus kuuden maissa illalla, sitä aiemmin eioo mahdollista mun olla paikalla missään järkevässä lokaatiossa. Saakelin kesätyöt jotka loppuu ihmeelliseen aikaan <.<
IppE

ReZero wrote:

Ethoxille ja/tai mulle Tampereelta lähtijöiden puhelinnumerot, osoitteet, jotain muuta?
Tarviiko antaa osoitetta jos tulee junalla Tampereelle?

Mutta voitas muuten tuo teidän järjestämä kyyti katsoa viimeisen päälle että ketkä tulee ja mistä ja koska.
Pegram

IppE wrote:

ReZero wrote:

Ethoxille ja/tai mulle Tampereelta lähtijöiden puhelinnumerot, osoitteet, jotain muuta?
Tarviiko antaa osoitetta jos tulee junalla Tampereelle?

Mutta voitas muuten tuo teidän järjestämä kyyti katsoa viimeisen päälle että ketkä tulee ja mistä ja koska.
YMMÄRTÄÄKSENI
ethox hakee meidän pihasta aamulla auton ja siitä lähtee hakemaan ihmisiä todennäköisesti heidän ilmoittamistaan osoitteista.
IppE
Joo mutta ethox tuskin ajaa 100km hakemaan mua ja mun kaveria :D
Pegram

IppE wrote:

Joo mutta ethox tuskin ajaa 100km hakemaan mua ja mun kaveria :D
No ilmoita sille millon oot ja missä osoittees sijaan obviously uguu
Pegram
Psssst otan mukaan television ja beatmania IIDX:n

ikävä kyllä vain yksi ohjain mutta diilataan sen kassa
zertap
voiei, yksi ohjain uguuu ;(
Valentiino
Otan vain yhden Valentiinon
thelewa
herranjumala mietin tässä että eihän mun tarvitse tuoda edes tietokonetta kun laport tuo niitäkin enemmän kuin yhden
Pegram

Zertap wrote:

voiei, yksi ohjain uguuu ;(
enkä edes anna muiden koskea siihen mwahahaha

Voin teoriassa painostaa Palleron lainaamaan omaansa, mutta uguuu ;(
thelewa
joo assyille meno kaatui sitten siihen että mulla ei ole opiskelijakorttia eikä mahdollisuutta hankkia sellaista ennen assyja
Valentiino
Paitsi että asia hoidossa.

Lähden tänään jo eetoxille \o

EDIT: Kannattaa myös napata ohjain jos toinenkin mukaan, ainahan sitä voi mättää jotain paskoja tappelupelejäkin ja muuta roinaa, jos tekeminen "loppuu"
Mara

Valentiino wrote:

EDIT: Kannattaa myös napata ohjain jos toinenkin mukaan, ainahan sitä voi mättää jotain paskoja tappelupelejäkin ja muuta roinaa, jos tekeminen "loppuu"
Pelaat minun kanssa kivoja pelejä emulaattorilla!
thelewa
tuon kyllä itekkin ohjaimen mukaan, sehän on selvä
IppE
Pitäsiköhän ottaa switch mukaan, jos ihmisillä on johto ongelmia.
show more
Please sign in to reply.

New reply