forum

Mysz+klawiatura = lag

posted
Total Posts
11
Topic Starter
Adorek
Witam, jestem nowy w tej grze, i dowiedziałem się, że aby na prawdę dobrze grać nie można cały czas klikać myszą, tylko przerzucić się na klawiaturę. A więc zrobiłem tak, i tu pojawia się mój problem - podczas gry, niekiedy myszka "zacina się" na moment, dzieję się to tylko przy klikaniu na klawiaturze, sprawdzałem sporo klawiszy, na każdym z nich występuję ten problem. HELP?
klubek

Adorek wrote:

Witam, jestem nowy w tej grze, i dowiedziałem się, że aby na prawdę dobrze grać nie można cały czas klikać myszą, tylko przerzucić się na klawiaturę
Wrong. Można grać na kilka sposobów, a to JAK dobrze grasz zależy tylko od Twoich umiejętności.

Adorek wrote:

A więc zrobiłem tak, i tu pojawia się mój problem - podczas gry, niekiedy myszka "zacina się" na moment, dzieję się to tylko przy klikaniu na klawiaturze, sprawdzałem sporo klawiszy, na każdym z nich występuję ten problem. HELP?
Trochę to dziwne, że klawiatura miałaby w jakiś sposób zacinać Twój kursor. Czy "zacina się" niekiedy kursor na moment przy kręceniu spinów albo przy szybkich jumpach? Bo miałem takie coś na jednej starej myszce i problem leżał w samej myszce. Może jednak ktoś miał tu podobny problem i Ci pomoże~
Gotori
ja tam gram samą myszką ^^ więc nie zrażaj sie bo jak lubisz klikać myszką to nie przerzucaj sie na klawiature :P
tylko wg. mnie do grania mouse only nie wystarczy myszka za 10zł z tesco. musisz wydać chociaż z 50zł na taką x7 żeby jako tako sie klikało. swego czasu grałem na takiej z tesco właśnie i nic kompletnie osiągnąć sie nie dało skoro przycisk naciska sie po nacisku o masie 0,5kg -.- w sumie tylko tyle chciałem Ci powiedzieć bo co do Twojego problemu to nie mam pojęcia. :P
Topic Starter
Adorek
HMmm, właściwie, to juz przyzwyczailem się do klikania na klawiaturze, i lepiej idzie ;p