Want dit subforum is een nog grotere aidszooi dan anders.
Met goede reden. Overigens postte hij eerder dan jij.silmarilen wrote:
lesjuh komt hier bijna niet meer...
Het punt dat hij wil maken is dat er een groep is die de macht wat onder hun vrindjes verdeeld. Ik snap dat Gladi z'n modpowers afgenomen zijn en hij ze niet terugkrijgt, maar wat heeft Lesjuh ooit misdaan?silmarilen wrote:
ik vind het grappig dat je : weeaboo vriendjes" gebruikt alsof we een soort allochtoon zijn ofzo en dit "jullie" forum is.
alleen omdat zei niet in de "weeaboo kring" zitten betekent niet dat ze beter weten wat er met het forum moet gebeuren.
als het merendeel van anime houd, is het juist onlogisch om een anime hater (ok ze haten anime niet maar ze doen soms wel alsof mensen die het leuk vinden minderwaardig zijn) mod te maken.
Animu kijken is prima. Je kamer volbehangen met animu meisjes is dat niet (als je geen weeaboo wilt zijn).silmarilen wrote:
ja.
ik heb een anime avatar, ik heb een anime sig, ik kijk anime, ik ben het perfecte voorbeeld van een weeaboo.
het enige wat nog mist is cosplay.
daar gaat het helemaal niet over, lees de post van remco32. (inclusief het "Also, voel je je een beetje aangesproken?" gedeelte)Epic Darunia wrote:
meerendeel van osu is toch weeaboo/kijkt anime, of ligt het aan mij?