forum

Lesjuh moet z'n modpowers terug

posted
Total Posts
19
Topic Starter
Remco32
Want dit subforum is een nog grotere aidszooi dan anders.
Lesjuh
Goeie thread! Als ik mod was gaf ik h'm een sticky \o/
silmarilen
lesjuh komt hier bijna niet meer...
het is waar dat we hier een mod moeten tho.
Topic Starter
Remco32

silmarilen wrote:

lesjuh komt hier bijna niet meer...
Met goede reden. Overigens postte hij eerder dan jij.
laport
kijk hoeveel kudosu lesjuh en gladi hebben, kijk hoe weinig de gemiddelde MAT heeft. logica??
nee, niets dan cirkelruckers en weeaboo vriendjes onder elkaar is wat het osu machtsapparaat inhoudt tegenwoordig. triest heel triest, bijv dit subforum is daar de zgn(e) dupe van.

ik ben het dus roerend eens dat jullie modpowers moeten hebben.
silmarilen
ik vind het grappig dat je : weeaboo vriendjes" gebruikt alsof we een soort allochtoon zijn ofzo en dit "jullie" forum is.
alleen omdat zei niet in de "weeaboo kring" zitten betekent niet dat ze beter weten wat er met het forum moet gebeuren.
als het merendeel van anime houd, is het juist onlogisch om een anime hater (ok ze haten anime niet maar ze doen soms wel alsof mensen die het leuk vinden minderwaardig zijn) mod te maken.
GladiOol
we hebben het hier over lesjuh, jullie zijn ook minderwaardig.
silmarilen
ik hou ook van jou hoor <3
GladiOol
ik ook van jou <3 maar meer van lesjuh want hij wordt mod
silmarilen
van mij mag hij, vooral voor mensen als friendok
Topic Starter
Remco32

silmarilen wrote:

ik vind het grappig dat je : weeaboo vriendjes" gebruikt alsof we een soort allochtoon zijn ofzo en dit "jullie" forum is.
alleen omdat zei niet in de "weeaboo kring" zitten betekent niet dat ze beter weten wat er met het forum moet gebeuren.
als het merendeel van anime houd, is het juist onlogisch om een anime hater (ok ze haten anime niet maar ze doen soms wel alsof mensen die het leuk vinden minderwaardig zijn) mod te maken.
Het punt dat hij wil maken is dat er een groep is die de macht wat onder hun vrindjes verdeeld. Ik snap dat Gladi z'n modpowers afgenomen zijn en hij ze niet terugkrijgt, maar wat heeft Lesjuh ooit misdaan?
Also, voel je je een beetje aangesproken?
silmarilen
ja.
ik heb een anime avatar, ik heb een anime sig, ik kijk anime, ik ben het perfecte voorbeeld van een weeaboo.
het enige wat nog mist is cosplay.
Topic Starter
Remco32

silmarilen wrote:

ja.
ik heb een anime avatar, ik heb een anime sig, ik kijk anime, ik ben het perfecte voorbeeld van een weeaboo.
het enige wat nog mist is cosplay.
Animu kijken is prima. Je kamer volbehangen met animu meisjes is dat niet (als je geen weeaboo wilt zijn).
Lesjuh
Jullie nemen gladi echt te serieus, wat een peopdiscussie weer zeg. Ik check het forum nog gewoon dagelijks btw maar ik heb gewoon weinig toe te voegen aan jullie gesprekken lol
Synchrostar
En, al mod?
Epic Darunia
meerendeel van osu is toch weeaboo/kijkt anime, of ligt het aan mij?
laport

Epic Darunia wrote:

meerendeel van osu is toch weeaboo/kijkt anime, of ligt het aan mij?
daar gaat het helemaal niet over, lees de post van remco32. (inclusief het "Also, voel je je een beetje aangesproken?" gedeelte)
Rii_old_1

Lesjuh wrote:

Jullie nemen gladi echt te serieus
Ayu
Kom ik aan met mijn mening! /o/

Nouja, niks mis met een mod als Lesjuh toch?
Please sign in to reply.

New reply