forum

Progres

posted
Total Posts
14
Topic Starter
NeC_old
Jako, że jestem total nowy w kwestii osu! a gierka bardzo przypadła mi do gustu, jakie kolejne beatmapy poleciacie do ćwiczeń, wiecie żeby gładko z easy przechodzić na normal z normal stopniowa na hard etc. Wiem, że każda piosenka zrobiona inaczej i poziom poziomi nierówny, ale jakieś doświadczenie macie, od czego zaczynaliście i jak wygladał u was progress? coś polecicie jakąś listę?
Swistak
Ja zaczynałem od Sonic Lava Reach OC Remix Normala i gdzieś po 3-4 godzinach udało mi się go przejść na 1 kombo :D. Miałem wtedy acc koło 80%, a teraz na Hard Rocku mam bodajże 96% ;).
niedz
Orange Range-Ikenai Taiyou jest bardzo dobrą mapą do ćwiczeń...
dla punktów{co prawda nie pytałeś,ale}m-flo i Amuro Namie-Luvotomy{dość trudne,więc najpierw naucz sie robić Ikenai Taiyou na hard D:}
Topic Starter
NeC_old
Ok dzięki muszę więc poćwiczyć na tych beatmapkach, bo widzę, że reszta Polaków jakoś mało aktywna na forum i wątpie, że uzyskam jakieś info jeszcze ;)
cinu_old
hmmm, ja może nie taki pro jak pozostali wypowiadający się w temacie, ale swoje 5gr dorzuce:)
-Dragonforce - Through the Flames and Fire
-Trans-Siberian Orchestra - Wizards in Winter
Shadowsword_old
Do ćwiczeń to najlepszy Paraparamax ;)
Vic
marisa.
koniec sentencji
Ryohan
ja nigdy na niczym nie trenowałem xD Po prostu próbowałem wszystkie beatmapy i pomału mi się udawało przechodzić coraz trudniejsze mapki no i teraz mam miejscówkę w pierwszej 50 xD
Swistak
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Lef
"Marisa" jest bardzo dobra na NAPRAWDĘ szybki progres ;)

Albo to:

Download: SeymourLyon - Animal Crossing - DJ KK [Hard] (2008-12-29) OsuStandard.osr

Ale to raczej dobre na ćwiczenie spacingów :| i MAŁYCH hitcirclesów :D

niedz
lol,lajon robisz tak samo jak ja,Easy nawet sie nie dotykasz xD
Lef
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Swistak