1. osu! forums
  2. Beatmaps
  3. Works In Progress/Help
  4. Modding Queues

Tell me, who is best girl?

Sayo
60.14% 86
Hikawa Sayo
6.29% 9
Sayo-chan
27.97% 40
Sayo Hikawa
5.59% 8
Total votes: 143
Please sign in to vote.
show more
posted
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/858938#osu/1804203 nm/m4m cuz big set
That random league of legends worlds song, not gonna post a pic but ye u cute
posted
Artist: dj TAKA
Title: quaver
Genre: No Clue but i know its not jpop :>
Map link: https://osu.ppy.sh/b/1802736?m=0
yeye
posted
Artist: IOSYS

Title: Accept Bloody Fate

Genre: Rock/Electronic/Instrumental

Map link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/858118/#osu/1793393
posted
Artist: Hanatan
Title: Romeo and Cinderella
Genre: Novelty(Japanese)
Map link: https://osu.ppy.sh/s/854920

Thank you!
posted
Artist: Reol

Title: Jitter Doll

Genre: Jap rock? i guess?

Map link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/846759#osu/1770883

nm/m4m your choice

posted
nm please!

Artist: Chito (CV: Minase Inori), Yuuri (CV: Kubo Yurika) (Artist here)

Title: More One Night (Assertive Hardcore Bootleg)
(Title here)

Genre: Anime (Genre here)

Map link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/861392#osu/1802085 [url](Map link here)[/url]
posted
k closed
posted
open again
posted
]NM please thx




Artist: UNISON SQUARE GARDEN

Title: fake town baby

Genre: J-Pop

Map link: https://osu.ppy.sh/s/863316
posted
Artist: Luis Fonsi / R3 Music Box / Omoi / Will Stetson

Title: Teopacito

Genre: Japanese music with reggaeton rhythm

Map link: https://osu.ppy.sh/b/1779835


nm please
posted
posted
Artist: Happy Clover
Title: PUNCH*MIND*HAPPINESS
Genre: Unspecified (I will edit it later lol)
Map link: https://osu.ppy.sh/s/864064
posted
Hi!
NM please
Length 5:04
title Genryuu Kaiko
bpm 173
star rate 5.44
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/855345#osu/1787257
tnx.
posted
Artist:Panda Eyes

Title:ILY

Genre:DnB/Electronic

Map link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/799219#osu/1678082
sry for not completely using the format im bad at using the forums
posted
hi aqua , nm pls :)

Artist: Iguchi Yuka
Title:Kakumei Zenya (TV Size)
Genre: anime
Map link: https://osu.ppy.sh/s/863999
posted
Artist: Hunnid-P
Title: A Ghost's Pumpkin Soup
Genre: English/Hip-Hop/Videogame
Map link: https://osu.ppy.sh/s/859181

NM or M4M, both are fine by me :D

Thank You!
posted
Artist: DNCE
Title: Still Good
Genre: Pop/ American Pop
Map link: https://osu.ppy.sh/s/857453

Nm pls, like 40sec each diff
posted
Artist: Eve

Title: Nonsense Literature

Genre: Japanese rock

Map link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/861261#osu/1801826


nm please
posted
Artist: amazarashi
Title: Sora ni Utaeba (TV Size)
Genre: Anime / Japanese
Map link: https://osu.ppy.sh/s/751872

thanks o/ willing to M4M as well
posted
show more
Please sign in to reply.