1. osu! forums
  2. Other
  3. General Discussion
show more
posted
Early March of last year, when the school year was ending
posted
I started playing 6 months, somewhere in November 2016.
I knew about the game since awhile back, and I decided to give it a try.
After 2 months playing I got a tablet and made the gameplay so much smoother and more enjoyable than it already was for me~

Since then I've been playing osu! like crazy lol, and I'm enjoying the game alot ^^
posted
Since 2010 I think. Maybe 2009.
posted
May 2015
posted
March 3, 2017

I wish I can stop my accuracy addiction.
posted
Around 5 days ago :)

So April 4, 2017
posted
5 Months ago from now! :^)
posted
5 month ago....
my little brother recommend this game to me.
and im hiatus about 2 month. cuz bored of this game.

Geertje wrote:

5 Months ago from now! :^)
wow same with me.. are you my destiny? :')
posted
Played standard seriously ever since I switched from my crappy old laptop (around q4 2014 - q1 2015)
posted
Started November of 2015 and only played Airman/Big Black back then, then started playing seriously Mid 2016
posted
August 2014. Dropped standard in early 2015 and got into mania for a little while, been maining taiko for almost 2 years now c:
posted
9/11/2016 lmao
posted
started playing 8 months ago, was shit at standard back then now am casually playing 5 stars
posted
it was a dark time, filled with a lot of regret...
posted
Apparently 17/5/2013 so almost four years ago! I've always played mostly catch the beat but lately I've started to play taiko too.
posted

Luqanted wrote:

November 2014. A friend recommended me this game and I'm glad for that. :)
NOT ANYMORrr
posted
October 2016 I think. I started playing and I liked it then ^^
posted
started playing a month ago and I kinda can't stop
posted
i think it was mid december 2016 i joined
posted
I started playing in October 2014, it was 3 years ago, lol I was 14 (: time flies fast. Now I'm 16. It's sad.
show more
Please sign in to reply.