Comeback?
Yeah, it would be good =)MashaSG wrote:
If you still want to rank it, I can write mod xd
Djulus wrote:
Extra
00:46:784 (1,4) - Сtrl+G? лучше фолловит музыку и лучше выглядит. не думаю, но 00:46:784 (1) - ctrl-Gшнул
01:15:584 (1,2,1,2) - https://osu.ppy.sh/ss/8757891 почему бы и нет? тоже думаю, нет, так как АР позволяет прочитать такой контраст, да и по-твоему будет немного диковато для спейсинга
хорошо замапано и тут чего можно сложно найти для таких как Я но я думаю что тут нет никаких лишних ошибок и почти готов к ранку.
Удачи.
Nyukai wrote:
as promised, i guess
InsaneExtra
- 00:35:384 (2,3,4,5,6) - it's hard to notice 2 has a different snap, maybe try to make the stream closer? i guess this could be kinda hard for just an insane oki, kust made 2 closer
[list][*]why huge CS cause i like
no need to kd JUST TEACH ME HOW TO MAP QWQ
NeilPerry wrote:
Yay!
General: Not sure your deep blue combocolour fits to BG and colours for red sb parts too. You always free to call me for combohexing your map buddy!
Extra:
00:29:084 (2,3) - that kind of rythm seems unconsistence and weird to me. I feel like blue ticks 00:29:234 - 00:31:634 - should be clickable as here 00:34:034 (2) - I don't think so, cause this rythm dhould be as simple as possible before kiai time
01:29:984 (1) - I catched your idea to follow previously rythm with reverse slider but anyway it should be more jumpy same as here 01:34:784 (1,2,1,2) - lol
yeah, I catched your idea too, but need some rest after jumps, anyway will try to think about it
Insane:
01:29:984 (1) - beats on reverse deserve to be clickable as well fixed
Hard:
00:35:384 (2) - guess you missed clap here here it is
Normal:
00:13:184 (4) - dat kind of undermap in your normal diff doesnt fit to your overall rythmic. Something like that should work better http://puu.sh/AmB21/11e544c074.jpg fixed
00:57:434 - sliderend should be muted as in top diffs fixed
01:35:834 - same fixed
00:57:584 - Rythm of this section seems to me didnt give enough effort. Plz recheck your rythm of this part. It's all okaay
Yeah, why not. Waiting for NeilPerry hexing and coloring Combo, then go =)sahuang wrote:
canw e rank thi s
sahuang wrote:
Meta
Hard
00:56:984 (1,3) - avoid overlap fixed
Please use 1/8 reverse slider in Hard diff, not 1/16 fixed
Insane and Extra are okay but they are extremely alike...i saw many similar placements, just copy pasta..00:19:184 (1,2,3,4,1,2,3,4) -
and a lot of ctrl+HJ stuff dont feel its right nah, it isnt copypasted. Just well structured map with similar design
https://itunes.apple.com/us/album/hu$tl ... d792938073sahuang wrote:
ok fine, meta tho? otherwise im fine with it
sahuang wrote:
ok fine, meta tho? otherwise im fine with it
Namki wrote:
акшуал бпм 200 сори юр мап вуд би нукед
01:05:984 - сюда хс, потому что оутстандинг звук добавил
01:10:984 - это звучит, будто там быстрых 1/12 звука. Надо же там выделить этот 1/3, чтоб не звучало как 1/4, предлагаю на реверс и на слайдеренд поставить софт самплесет с вистлами, ибо этот хсы вместе со звуком на 1/2 перебивает вообще весь 1/3. Сейм тута 00:32:384 (1) - . сделал
А еще такая хуйня, что 00:25:034 - начинается типа новая станза, а ты никак не выделяешь это, давай че-то по типу софтового вистла или ватевер ты там найдешь. Ну и это вот по всей мапе идет 00:20:234 - / 00:22:634 - и так далее. сделол
Работай, потом позовешь.
Ара ты чооо синий неверный с прогибаNamki wrote:
нукед