#1:
Kiwi-P Han her greier alt, overrasker meg med HDHR hele tida i multi. Han er også en av våre eldre spillere.
#2:
Cameragod Cameragod er en spiller som har god kontroll på catcheren sin og greier å sette utrolige scores.
#3:
Mile Mile, aka. HD/EZFL spillern i norge. Han her har nesten altid godt humør, og greier å sette noen ganske så vanskelige scores med FL en gang i blandt. Ellers så er han en HD spiller som gjør det ganske så bra.
#4:
Azeidith Sjuk spiller. Beste scoren på Image Material i Norge hittils. God kontroll og ganske god hastighet på denne karen her.
#5:
Divine Cake Spilleren som alle mener spiller unranked hele tida. Han her er utrolig flink på unranked som vi legger merke til i multi, men når han spiller for seg selv greier han tøffe ting med ranka maps. HR på Xeno, ikke noe problem for denne karen her.
#6:
Groex Min "rival" helt til jeg ikke gadd å få pp xD. En av spillerne som har cruiset oppover på rangeringa dette året. Synd at han ikke spiller så mye ctb lenger da. Git gud <3
#7:
BennyBananas Jeg ble overraska når jeg fikk vite at du var ei jente som spiller på en mac kjere deg. En mac med windows på. Nokså flink på både converts og ctb maps. Best mapper <3
#8:
Exothermia En spiller som jeg ikke har snakket så mye med i det siste, men han her er nok en HD spiller som gjør kule scores som jeg noen ganger prøver å slå, er ikke lett. Ganske så god på unranked maps også
#9:
Vanilla- Enda ei jente som overrasker meg. Spiller på laptop og setter sjuke scores med DT. Aka. "DT godess"
#10:
Lanki "My companion" som du selv sier. Utrolig HR spiller som setter bare SS scores for å beholde sin 100% acc. Det var gøy å hjelpe deg med å lære hyperwalking som du fader meg greide bedre med HR enn nomod xD. Utrolig.
Mods:
NM:
CameragodHR:
LankiDT:
Vanilla-HD:
MileFL:
MileSpillere jeg bare vil nevne, og si noen ord om her:
Jack- Denne karen her har den mest utrolige playstylen av alle her. A og D+ datamusa for å dashe. Om du bare hadde giddi å spille litt mer så skulle du kommet top #10 på lista mi <3
Arthas/Razor Sharp Spiller som slutta med ctb. Han her er og har vært i en stund, Norge's #1 ctb spiller. Du er utrolig flink, men det er trist å si farvel.