League of Legends

posted
Total Posts
14,939
show more
Justykanna

KillboFraggins wrote:

OzzyOzrock wrote:

why doesnt riot make riven E have 12 second CD and then make her shield scale less with what she builds :(

rest i could care less about
What I don't get is that they made it scale of ad instead of ap.
I think it's fine, then it scales as she gets stronger. Then she's not 100% squishy.
ceschierpadua
I acquired my very first penta :D
PyaKura
Gratz :D
Tari
Shyvana is the new jungle god.
OzzyOzrock
this argument omfg

http://www.twitch.tv/sky_mp3

totalbiscuit
sky
kaceytron
destiny
siv hd

debate on sky's video about female streamers jeez

27k viewers
31k viewers
DaddyCoolVipper
Frostei
GGWP Fnctic could've won against UoL twice
Renevant

OzzyOzrock wrote:

this argument omfg

http://www.twitch.tv/sky_mp3

totalbiscuit
sky
kaceytron
destiny
siv hd

debate on sky's video about female streamers jeez

27k viewers
31k viewers
lmao, i saw that last night
the ESEX article was pretty funny
Navizel
managed to get a kill on her. #worth

OzzyOzrock
niiiiiice

i wanna kill lilypichu

in a fanboy kind of way
Blaziken


I'm so bad at this game, managed to get my first penta after 3 years of sucking. They would have won if they bought an AD.
Dainesl
At least you can actually get Pentakills. I just suck. Badly.
DaddyCoolVipper
PyaKura
It would have been hilarious if you really did go 14/2 with this build lol
- Acay -
:D

OzzyOzrock wrote:

this argument omfg

http://www.twitch.tv/sky_mp3

totalbiscuit
sky
kaceytron
destiny
siv hd

debate on sky's video about female streamers jeez

27k viewers
31k viewers
I don't usually cringe over the internet, but anytime sky tries to make an argument it's just aww..
Frostei

Barely 2 minutes into the game wtf

//I didn't get a penta
Renevant
chalice/ziggs/lux buffs
might try some of these mana hungry champs again
AutoMedic
Is Elise really that underpowered right now? As far as my knowledge goes, she's a deadly jungler but she got buried by the likes of Rek'Sai, Lee Sin, Vi and many more aoe clear jungles.


Also khazix best jungle cuz lvl3 ganks are dabest
-Makishima S-
Elise in my opinion is overnerfed.


And it was 1-9 or 1-10 till 5 min, bot lane was pretty wurf. Hec and Nasus worked their asses to peel for me.
Justykanna

Renevant wrote:

chalice/ziggs/lux buffs
might try some of these mana hungry champs again
Lux has carried me in a few games. So, yay for her bug fix - that I never noticed before! xD
show more
Please sign in to reply.

New reply