forum

Suomi Collab projekti

posted
Total Posts
129
show more
Mara

IppE602 wrote:

Eikös tästä biisitä ole joku musiikkivideo?

Jos joku kaivelis sen vaikka youtubesta niin voin koittaa tehä siitä osu! ystävällisemmän version :3
Tai sitten jos annatte videokameran niin lähden boksereissa juoksemaan ulos.
IppE

LunaticMara wrote:

Tai sitten jos annatte videokameran niin lähden boksereissa juoksemaan ulos.
+1

Nyt maralle videokamera äkkiä!
Lanttu
+1 ja videokamera jos bokserit vaihdetaan lolitamekkoon.
Sutsuka
.
Mara
Voin jopa suorittaa tämän jos lähetätte kyseiset kuteet minulle.

MINÄ TEEN SEN KYLLÄ.

...en tosin tiedä tuosta lolitamekosta.
Lanttu
No ehkä ihan perus kesämekkoki käy. Pistetäänkö postiin?
Mara
Pistä.


...haluan hameen.
Topic Starter
Mianki
Kohta pyydän et BAT tai joku lukittaa tän keskustelun
Mara
ITT: Pue Mara söpöksi trapiksi
IppE
Noniin mara lopettaa crossdressing haaveilun ja muut jaktaa collabia.
Orkel
taidan tänään tehdä oman osuuteni :) nyt on aikaa.
Mara

IppE602 wrote:

Noniin mara lopettaa crossdressing haaveilun ja-

EN IKINÄ! EN MISSÄÄN NIMESSÄ!
TraceTheKriken

LunaticMara wrote:

IppE602 wrote:

Noniin mara lopettaa crossdressing haaveilun ja-
EN IKINÄ! EN MISSÄÄN NIMESSÄ!
Kuules Mara nyt sun on varmaan tällä kertaa tyydyttävä boksereihin jos sitä ees hyväksytään siihen videoksi

ja vois kait siihen joidenkin muiden halukkaiden heilumista/tanssimista laittaa (asustuksen sais päättää itte kunhan se kelpaa muille)
Voisin vaikka itte (ehkä) kertosäkeeseen koettaa jotain tehdä (vaikka mikrofooni ja aurinkolasit tavallisten vaatteiden lisäksi >:-D)
Mara

TraceTheKriken wrote:

Kuules Mara nyt sun on varmaan tällä kertaa tyydyttävä boksereihin jos sitä ees hyväksytään siihen videoksi
;___;
Lanttu
Durrr, mites tää mahtaa edistyä? 83
Topic Starter
Mianki
Collabist puuttuu detonatorin, Mukun, Orkelin ja mun pätkät. Normal joku 80 % valmis, ei oo jaksanu koulun ohella paljoo tehdä >.<
Orkel
Joo, en muistanut tehdä :P

Yritän saada parin päivän sisään. Jos en huomenna iltaan mennessä ole laittanut niin lähetä viestiä osussa tai täällä.
Topic Starter
Mianki
Ladattu osuun: viewtopic.php?t=37119
Collabin lataan vasta kun kaikki on tehnyt osuutensa siihen (puuttuu Orkelin, mun ja detonatorin)
detonator300
Nonii, mun osa olis valmis (viimeinkin :P ). Parannuksia voin halutessa tehdä.

Download: Tiktak - Heilutaan (Mianki) [detonator300].osu
Lanttu
Rupesin tossa miettimään että öö, onko taukojen paikkaa sovittu tohon diffiin muuten?
detonator300

Mianki wrote:

Ja ne circlet laitoin vaan siks et korostin missä on tauko :P
Siinä vastaus.
Topic Starter
Mianki

Lanttu wrote:

Rupesin tossa miettimään että öö, onko taukojen paikkaa sovittu tohon diffiin muuten?
Laitoin siihen vaan yhen tauon. Toivottavasti riittää ^^' (01.15... - 01.26...)
IppE
Tauot on nössöille.
Lanttu

IppE602 wrote:

Tauot on nössöille.
;____; Olen nössö.

Mutta loistavaa jos edes lyhyempi tauko löytyy. o/
kupruileva
mites onko projekti kuollu? kesken? valmis? kunnei mitään oo kuulunu
Topic Starter
Mianki
Läheltä liippaa et ois kuollut, pidän ton mapin viel vähän aikaa pois graveyardist jos osu innostus iskisi takasin
kupruileva
no eihän tommone oo kivvaa :<
IppE
Varsin paskamaista ensin kauheena tehdä collabia ja sitten noinvaan graveyardaa sen.

:x
Sutsuka

Mianki wrote:

Läheltä liippaa et ois kuollut, pidän ton mapin viel vähän aikaa pois graveyardist jos osu innostus iskisi takasin
.... *sigh* :|

En kyllä edes ylipäänsä tajunnu miksi se piti vielä lähettää.
Lanttu

Sutsuka wrote:

.... *sigh* :|

En kyllä edes ylipäänsä tajunnu miksi se piti vielä lähettää.
^Ditto.

orz

Muutenkin öö. Ehkä vähän myöhässä tulee, mutta ehkä collab-mappaapinen ei ole paras mahdollinen aloitusvaihtoehto sellaisille joilla tota mappaamiskokemusta ei ole kovin paljoa, ihan mapin laadun, modaajien ja muiden mappaajien kannalta..
Sutsuka

Lanttu wrote:

Muutenkin öö. Ehkä vähän myöhässä tulee, mutta ehkä collab-mappaapinen ei ole paras mahdollinen aloitusvaihtoehto sellaisille joilla tota mappaamiskokemusta ei ole kovin paljoa, ihan mapin laadun, modaajien ja muiden mappaajien kannalta..
Agreed.
Mapin laatu oli alussaki jo melko heittelevää kun mitään ei päätetty.
Mikä eniten häiritsi oli tämä distance snap. Ei mappia voi tehä useammalla distance snapilla ja vielä näin erinlaisella.
Ja kyllä, ois kai pitäny sanoa aikasemmin jotain mutta ajattelin että asia setvitään kyllä jotenkin.
Mara

Lanttu wrote:

ehkä collab-mappaapinen ei ole paras mahdollinen aloitusvaihtoehto sellaisille joilla tota mappaamiskokemusta ei ole kovin paljoa
Juuri tämän takia en liittynyt.
Topic Starter
Mianki
Joo, oli fail mun osalta kun en laatinut mitään sääntöjä joiden mukaan mapataan (distance snap mm). Ainoo asia mikä mul tuli mieleen et miten tän korjais, olisi et kaikki korjais oman osuutensa "uusien sääntöjen" mukaan. Sit tosta kokemus jutusta et mapin laatu kärsii kun kaikki ei ole niin kokenuita mappaamisessa etc. niin poistas "epäkokeneimmat", mut se ois aika karua tässä vaiheessa ja plus mun mielestä kenenkään antama osuus olisi ollut niin huono et se pitäs tehdä uudelleen/poistaa. Ehdotuksia sun muita voi toki jättää.

Itellä nyt totta puhuen ei oikestaan ole motivaatiota ja kunnianhimoa jatkaa tätä projektia. Niinkuin olen jo sanonut, osu innostus on laantunut aika lailla. Enkä tiedä miten muotoilisin tän paremmin, et jos joku haluaa ottaa vastuun tästä projektista niin kaikinmokomin. Onhan tää pelkurimaista minulta jättää tämä, mutta mul on muitakin asioit nyt menossa eikä osu ole 1. prioriteetti.
Pegram
IMO paras tapa olisi, että kokenein mappaaja korjaisi koko mapin, myös muiden osuudet. Tällöin ei ainakaan pitäisi olla kovin fataaleja ajoitus- yms. eroja. Collab-fiilis tuskin lähtee jos joku korjaa muiden mappaajien osuudet. Tosin, pitäisi vain jaksaa korjata koko map, ja kuka on se kokenein mappaaja?
Birdy
Anteeksi necroamiseni, mutta tämä on mahtavaa. Nyt kun kaikki varmaan ymmärtävät normaalit mappaussäännöt, tämän voisi yrittää saada uudestaan pystyynkin, vai mitä?
Mara

Mara wrote:

Lanttu wrote:

ehkä collab-mappaapinen ei ole paras mahdollinen aloitusvaihtoehto sellaisille joilla tota mappaamiskokemusta ei ole kovin paljoa
Juuri tämän takia en liittynyt.
Nyt kun sitä kokemusta on hieman kertynyt ja on syntynyt MARA STYLE niin voisin tulla tähän mukaan..?
Birdy
minäkin, sen verran lopettaneita osuttajia tuolla listassa
Topic Starter
Mianki
Onnea niille ketkä jaksavat mapata~
Lanttu
Minäkin!


...Jos valitsette mukavan kappaleen.
Birdy
Joku valitsee, koska kukaan ei pidä mun musamausta kuitenkaan.
show more
Please sign in to reply.

New reply