Oon itte mukana ja voisin ottaa 00:38:865-01:02:490 kohdan
Kirjotan tänne viel: Yleinen vaikeustaso sille on Hardin ja Insanen välilt. (Mielummin sit Hard kuin Insane jos jompikumpi pitää valita.)Mukku wrote:
Mitä vaikeusastetta se sitten on?
Oho saakeli, se unothuLanttu wrote:
Etsikää ihmiset niitä taustakuvia niin päästään animesta eroon. XD
Ou, nyt on kyllä pakko sanoa että minä henk.koht. tulen kuolemaan jos slider-nopeus on vain 1,20. Oisko tuota mahdollista nostaa edes siihen normaaliin 1,40? >: Muutenkin jos tästä hard-insanea tehdään niin nopeammat sliderit lisää hieman vaikeutta?
Pari viikkoo mulla ainakin menee ennenkuin pystyn lataamaan tän osu sivulle. En kyl tiiä valimistuuko tää collab sitä ennen. Ja vielä alku ja loppu päähän vois ottaa mappaajatUUSKA wrote:
onkos tää viel kui pahasti keske? en halua hoputtaa olis kiva tietää milloinka tämä olis viimeistää valmis.
Mä voin tehä jommankumman noista (tai vaikka molemmatMianki wrote:
Ja vielä alku ja loppu päähän vois ottaa mappaajat(Mappaan sit ite parin viikon pääst jos ei ketää tuu)
En usko että se kauheesti haittaa; tuleepahan haastavampi ku spacing yhtäkkiä vaihtuuCheZDa wrote:
Katoin et jotku o mapanny 0.8x spacingil ja jotku 1.0x... Voi tulla vähä outo ku laittaa kasaa.
Tai sitten jos annatte videokameran niin lähden boksereissa juoksemaan ulos.IppE602 wrote:
Eikös tästä biisitä ole joku musiikkivideo?
Jos joku kaivelis sen vaikka youtubesta niin voin koittaa tehä siitä osu! ystävällisemmän version :3
IppE602 wrote:
Noniin mara lopettaa crossdressing haaveilun ja-
Kuules Mara nyt sun on varmaan tällä kertaa tyydyttävä boksereihin jos sitä ees hyväksytään siihen videoksiLunaticMara wrote:
EN IKINÄ! EN MISSÄÄN NIMESSÄ!IppE602 wrote:
Noniin mara lopettaa crossdressing haaveilun ja-
;___;TraceTheKriken wrote:
Kuules Mara nyt sun on varmaan tällä kertaa tyydyttävä boksereihin jos sitä ees hyväksytään siihen videoksi
Siinä vastaus.Mianki wrote:
Ja ne circlet laitoin vaan siks et korostin missä on tauko
Laitoin siihen vaan yhen tauon. Toivottavasti riittää ^^' (01.15... - 01.26...)Lanttu wrote:
Rupesin tossa miettimään että öö, onko taukojen paikkaa sovittu tohon diffiin muuten?
;____; Olen nössö.IppE602 wrote:
Tauot on nössöille.
.... *sigh*Mianki wrote:
Läheltä liippaa et ois kuollut, pidän ton mapin viel vähän aikaa pois graveyardist jos osu innostus iskisi takasin
^Ditto.Sutsuka wrote:
.... *sigh*![]()
En kyllä edes ylipäänsä tajunnu miksi se piti vielä lähettää.
Agreed.Lanttu wrote:
Muutenkin öö. Ehkä vähän myöhässä tulee, mutta ehkä collab-mappaapinen ei ole paras mahdollinen aloitusvaihtoehto sellaisille joilla tota mappaamiskokemusta ei ole kovin paljoa, ihan mapin laadun, modaajien ja muiden mappaajien kannalta..
Juuri tämän takia en liittynyt.Lanttu wrote:
ehkä collab-mappaapinen ei ole paras mahdollinen aloitusvaihtoehto sellaisille joilla tota mappaamiskokemusta ei ole kovin paljoa
Nyt kun sitä kokemusta on hieman kertynyt ja on syntynyt MARA STYLE niin voisin tulla tähän mukaan..?Mara wrote:
Juuri tämän takia en liittynyt.Lanttu wrote:
ehkä collab-mappaapinen ei ole paras mahdollinen aloitusvaihtoehto sellaisille joilla tota mappaamiskokemusta ei ole kovin paljoa
Miksi ihmeessä?GeGGuli wrote:
se tosiaan kannattaisi olla sitten yli sen 6 min.
Että saadaan approved eikä ranked kaiLanttu wrote:
Miksi ihmeessä?GeGGuli wrote:
se tosiaan kannattaisi olla sitten yli sen 6 min.
Mutta miksi sen pitäisi olla approved.Mukku wrote:
Että saadaan approved eikä ranked kaiLanttu wrote:
Miksi ihmeessä?
Että ei tarvitse Easy + Normal + Hard jne.Lanttu wrote:
Mutta miksi sen pitäisi olla approved.
Huono idea minusta, mutta miten vain, olen luultavasti ainoa joka on tätä mieltä.Static Noise Bird wrote:
Että ei tarvitse Easy + Normal + Hard jne.Lanttu wrote:
Mutta miksi sen pitäisi olla approved.
+1 tälle kyllä. Sopis niin loistavasti. Ja kappalekin on loistava ;w;IppE wrote:
Tuon mappaatte :3
En ollutkaan huomannut, että Time 1 oli jo julkaistu.. hmhm. En ole mappaaja itse, mutta sanoisin että tämä voisi olla melko työläs mapata jopa porukalla.(ja tulisiko siitä sitten hyvä, sitä en tiedä)Kappale on kyllä kiva.Samwais wrote:
+1 tälle kyllä. Sopis niin loistavasti. Ja kappalekin on loistava ;w;IppE wrote:
Tuon mappaatte :3