Minulla Q+WLanttu wrote:
Minä naputtelin ekaksi kynällä menemään mutta Sukka-ystäväni onnistui manipuloimaan minut näppäimistöä käyttämään. >: Ja myös siihen että keskisormi on main-sormi.
Hihhih, minulla nappeina on / ja * o/
Minulla Q+WLanttu wrote:
Minä naputtelin ekaksi kynällä menemään mutta Sukka-ystäväni onnistui manipuloimaan minut näppäimistöä käyttämään. >: Ja myös siihen että keskisormi on main-sormi.
Hihhih, minulla nappeina on / ja * o/
No en nyt tiedä tuosta ''tablet-fiiliksestä'' mutta itse en todellakaan osaa kynällä näpytellä... Paitsi joskus multiplayssa, jos peli meni huonosti ja alko v*tuttaa.Orkel wrote:
Minusta ei oo tablet-fiilis jos pelaa vain ZXllä.
Se vaan tuntuu jotenkin tyhjältä. Paljon mukavempaa käyttää myös kynää.
^Lanttu wrote:
keskisormi on main-sormi.
Ni onkos nyt kyseessä se small versio vai medium? ^_^IppE602 wrote:
Wacom Bamboo fun. Tai joku muu vastaavan kokonen/hintanen.kupruileva wrote:
ajatuksena on ollu ostaa tabletti täs lähiaikoina... oisko jotain ehdotuksia? halpaa mut toimivaa?
Hui saatana, en voi kuvitellakaan. Eikun jaa...ethox wrote:
Sillointällöin bindailen ne huviksi nuolinäppäimiin.
huviksi...nyt ymmärrän kaiken.
Hienoa, itsekin joskus testailen, muttei siitä mitään tule. Ei tule tosin näppäimistön kanssakaan. Taikoa hiirellä on tosin hauska pelata, ellei käsi kramppaisi sitä kahtakymmentä kertaa kappaleen aikana.ethox wrote:
Hiirtä siis naputtelen, melko onnistuneesti.
Tosiaan hakkasin SMää pitkän tovin nuolinäppäimillä ja suurin osa ei-kb biiseistä meneekin läpi vaikeammillakin judgeilla. (ainakin joskus :/) Ihan kiva verestää vanhoja muistoja uusissa ympäristöissä.XZero94 wrote:
Hui saatana, en voi kuvitellakaan.ethox wrote:
Sillointällöin bindailen ne huviksi nuolinäppäimiin.
Tämä toimii vieläkin. Tosin striimaan enemmän hiirellä nykyään.LunaticMara wrote:
mouse only single tap
joskus xz jos on tylsää
Menetin hiiritaitoni, en itseäni. Vanhan ja tutun hävitessä on parempi tehdä muutoksia, kuin yrittää palauttaa niitäReZero wrote:
Valentiinokin on menettänyt itsensä
Taiko ja CtBMianki wrote:
Keyboard only