Jotenka olen itse miettiny aina että miten kaikki muut pelaavat osua. tapletin kanssa vaiko hiiren ja näppiksen kanssa?
Itse pelailen pelkästään hiiren kanssa. Mites sinä?
Itse pelailen pelkästään hiiren kanssa. Mites sinä?
no unohtu sori.Lanttu wrote:
Missä on vaihtoehto tabletti+näppäimistö? >:
Tämä. Tosin jos on oikein tylsää ja helppo mappi ja sormet kipeenä niin sillon kynällä. Mutta tosiaan hyvin hyvin harvoin.Sutsuka wrote:
Tabletti + näppis.
ZX hoitaa kaiken. Kynällä napsuttelu pienentää acc tä.
Olet.Shieva wrote:
Ja olenkohan outo kun käytän z:aa ja x:ää silleellä vuorotellen, eli siis myös sillon kun ei ole mitään streameja? Tämä siis siitä että sormet tulee helposti kipeiks ja koitan siten jakaa tuota... Työtä? etu- ja keskisormen välillä.
Joo mulla on muitakin ihan outoja tapoja (kuten tuo mappien järjestely mutta siitä ei sen enempää). Mulla on mainsormi etusormi, mutta oon huomannu että keskisormi on jollain tasolla kestävämpi.Sutsuka wrote:
Olet.
.... No jaa. Ite en osaa ollenkaan vuorotellen mutta jos main sormi (joka btw on keskari) kipeytyy koitan jotain helpompia vetää etusormella mutta jaa. Yleensä ei onnistu.
Minusta ei oo tablet-fiilis jos pelaa vain ZXllä.Sutsuka wrote:
Tabletti + näppis.
ZX hoitaa kaiken. Kynällä napsuttelu pienentää acc tä.
Minulla Q+WLanttu wrote:
Minä naputtelin ekaksi kynällä menemään mutta Sukka-ystäväni onnistui manipuloimaan minut näppäimistöä käyttämään. >: Ja myös siihen että keskisormi on main-sormi.
Hihhih, minulla nappeina on / ja * o/
No en nyt tiedä tuosta ''tablet-fiiliksestä'' mutta itse en todellakaan osaa kynällä näpytellä... Paitsi joskus multiplayssa, jos peli meni huonosti ja alko v*tuttaa.Orkel wrote:
Minusta ei oo tablet-fiilis jos pelaa vain ZXllä.
Se vaan tuntuu jotenkin tyhjältä. Paljon mukavempaa käyttää myös kynää.
^Lanttu wrote:
keskisormi on main-sormi.
Ni onkos nyt kyseessä se small versio vai medium? ^_^IppE602 wrote:
Wacom Bamboo fun. Tai joku muu vastaavan kokonen/hintanen.kupruileva wrote:
ajatuksena on ollu ostaa tabletti täs lähiaikoina... oisko jotain ehdotuksia? halpaa mut toimivaa?
Hui saatana, en voi kuvitellakaan. Eikun jaa...ethox wrote:
Sillointällöin bindailen ne huviksi nuolinäppäimiin.
huviksi...nyt ymmärrän kaiken.
Hienoa, itsekin joskus testailen, muttei siitä mitään tule. Ei tule tosin näppäimistön kanssakaan. Taikoa hiirellä on tosin hauska pelata, ellei käsi kramppaisi sitä kahtakymmentä kertaa kappaleen aikana.ethox wrote:
Hiirtä siis naputtelen, melko onnistuneesti.
Tosiaan hakkasin SMää pitkän tovin nuolinäppäimillä ja suurin osa ei-kb biiseistä meneekin läpi vaikeammillakin judgeilla. (ainakin joskus :/) Ihan kiva verestää vanhoja muistoja uusissa ympäristöissä.XZero94 wrote:
Hui saatana, en voi kuvitellakaan.ethox wrote:
Sillointällöin bindailen ne huviksi nuolinäppäimiin.