Olen SleepyDarkrai, olen 3% luminalista ja olen pelannut tätä peliä vain puolentoista vuoden ajan. Olen reunassa lähellä sitä, mitä kutsutte "huippupelaajaksi" ja todennäköisesti tulevat olemaan yksi vuoden loppuun mennessä. Näet minut ensi vuoden MWC: ssä, ja ainoa syy siihen, etten allekirjoita tänä vuonna, johtuu siitä, että minulla oli suuri hiljaisuus, joka pysäyttää minut. Vain siksi, että snoveri on ollut pitkään aikaan, joten hänen taitonsa ei anna hänen tyytymättömyytensä pisimpään kirjaimellisesti parhaana pelaajana tässä pelissä enää vain perusteltua. En fanboy yli jhlee, koska hän on yksinkertaisesti jhlee, minä fanboy häntä, koska hän on paras! Jopa silloin, kun puutteesta on kulunut noin vuosi vuotoa vakavasta pelistä online-tilassa ja pois, hän tulee takaisin tänne pisteiden määrittämiseen 4k: ssa, jotka ovat veressä 100-200k korkeammalla kuin snover-Anteeksi, tarkoitan "Mr. Top Player" ja 5-9k Tulokset, jotka voittavat jakads.
"Lukemattomat pelaajat ovat ss'd tämän ja voisi jopa kulkea tämän pisteet" kuin nyt on luultavasti ollut kuin 3 ss riveissä kartalla sen nykyisessä tilassa joten en todellakaan ymmärrä, mistä saat tietoja siitä - ellei tarkoitat Stepmania, jolloin tuomari on ehdottomasti piss verrattuna tähän OD: hen. Kukaan ei aio voittaa tätä pistettä, epäilen, että olet katsellut toistoa, mutta jhlee ei yrittänyt kovin kovaa. Koko kartan koko heikkenee alle 200 300: ssa (joka on täysin sammutus), joista noin 50 tuli keskellä olevasta tauosta. Se jättää noin 120 M300: ta koko kartan loppuun. Jos joku teki ihmeellisesti pisteet tältä, hän palauttaa sen ilman hilpeä katsoa huonoa suhdetta helppo osa (joka on noin 999100).
Jälleen olen SleepyDarkrai; Lopulta pelaaja pääsee pelaamaan. Lähetän tulokset parhaasta pelaajasta pelissä, jota rakastan, ja mielestäni tämä on hyvä perustelu siitä, miksi teen sen. En tiedä kuka olet, mutta olet yhtä ärsyttävää kuin snover ja se ei ole hyvä