Meillä mitään vitun juhannusta ole.
Hyvää Yksinäisyyden Päivää!
Hyvää Yksinäisyyden Päivää!
En ymmärrä sitä, minkä vitun takia pitää juoda itsensä perskänniin nimenomaan juhannuksena...Lanttu wrote:
Juhannus on joku yksi maailman turhimmista päivistä ikinä.
Jos nyt uskallan luottaa tohon profiilissasi näkyvään ikään niin AIAIAIAI-- *pistää kukkahatun päähän ja heiluttelee tätimäisesti sormea "hyi hyi alkoholi on pahasta"*IppE602 wrote:
"Suomalaista kulttuuria"DataCirno wrote:
En ymmärrä sitä, minkä vitun takia pitää juoda itsensä perskänniin nimenomaan juhannuksena...
Mulle nyt ei niin päivällä ole väliä
Väittäisin sen olevan toistaiseksi voimassa oleva olettaen että tosiaan synnyin päivänä joka minulle on kerrottu.Lanttu wrote:
Jos nyt uskallan luottaa tohon profiilissasi näkyvään ikään niin AIAIAIAI-- *pistää kukkahatun päähän ja heiluttelee tätimäisesti sormea "hyi hyi alkoholi on pahasta"*
Toivon että tuo ei ollut niitä yksityiskohtia.DataCirno wrote:
Homot
TULE TAKAISIN I'M SO RONERY HERE. ;__;Sutsuka wrote:
Hienosti meni jussi täällä mökillä. Sauna, järvi, grilli. Kokkoa ei tosin jaksettu ees alottaa mutta tänään ehkä...
Vittu ku täällä ole mitään kunnon verkkoa, ihme että tähänki asti pääsin.
MIKSI! ;___;Sutsuka wrote:
En mie pääse ku vasta ensviikolla! ;__;
Mie yritän tämän mesen saada kuntoon nyt.
Ei ollut, se oli vain tiivistelmä.XZero94 wrote:
Toivon että tuo ei ollut niitä yksityiskohtia.
Minäkin fanitan Dream Theate- eikun oho, väärä bändi. No joka tapauksessa tylsäähauskaakivaalameataijotain oli, osua pelasin noin 15 tuntia ja se olikin ainoa huvi saunan lisäksi. Nyt on (kai) juhannus ohi eli palataan normaaliin päivärytmiin, osua 16 tuntia päivässä.IppE602 wrote:
+1heintsi wrote:
PS: Metallia osuun lisää.
Minäkin muuten DT fani :3
GuitarFreaks on kyllä parempi vaihtoehto kuin osu.kupruileva wrote:
Juhannusta vietin kaveriporukalla mökillä kuppia otellen ^^ oli iha siistii.. ja tulipa löydettyä itelle GF joten osuttelu saattaa jäähä vähä vähemmälle
eiks ookki mut mahdoinkohan tarkottaa ihan totaheintsi wrote:
GuitarFreaks on kyllä parempi vaihtoehto kuin osu.kupruileva wrote:
Juhannusta vietin kaveriporukalla mökillä kuppia otellen ^^ oli iha siistii.. ja tulipa löydettyä itelle GF joten osuttelu saattaa jäähä vähä vähemmälle
Osaatko ♥stailinOddasat90 wrote:
Juhannus *sydän* (ei pienempikuinkolmosia, danke)
onneksi tamagotchit ja pokemonit on keksitty. ja nintenDOGZit. ja furbyt. ja allergialääkkeet.XZero94 wrote:
Puhukaa vain eläimistä, minä allergikko olen täällä yksin nurkkahuoneessani koneella.
Jaheintsi wrote:
onneksi tamagotchit ja pokemonit on keksitty. ja nintenDOGZit. ja furbyt. ja allergialääkkeet.XZero94 wrote:
Puhukaa vain eläimistä, minä allergikko olen täällä yksin nurkkahuoneessani koneella.
Itketään yhdessä ;__;Sutsuka wrote:
Minä olen ihan yksin......... Onneksi minulla on #finnish ja suomi foorumi.
Saatana.
Mitä teet? :O kuulostaa siistiltä.TujAuS wrote:
Teen juhannuksena todella siistejä juttuja.
Luultavasti sytytän veljeni talon tuleen juhannuksen kunniaksi (alkoholilla vaikutusta asiaan?) + jotain muuta, jota en keksi tähän hätään. Eli siis toisinsanoen en tee mitään siistiä. Luultavasti juon alkoholipitoisia juomia eli melkolailla perus settiä.heintsi wrote:
Mitä teet? :O kuulostaa siistiltä.TujAuS wrote:
Teen juhannuksena todella siistejä juttuja.