forum

NL WK 2010 Thread

posted
Total Posts
29
Topic Starter
Lesjuh
WK 2010 in het algemeen alleen nu kunnen we lekker in het nederlands lullen
GladiOol
nein?
Henkie
Slechte wedstrijd van NL - JP
Zoveel kansen, en t wordt maar 1-0, had beter gekunt!!

En net hea, IT - NZ
Wtf DOE je Italie!!?? lol

Echt zielige vertoning is dit WK
de landen waar je veel van verwacht verneuken het gewoon kanker hard

Sorry, het moest er ff uit
GladiOol
Lol italië staat achter.
wat een kanker kneuzen xD
Henkie

Gladi wrote:

Lol italië staat achter.
wat een kanker kneuzen xD
Idd.
Remco32
1-0
GladiOol
2-1

EDIT: 1212 POST OMG LLLLOLOLLLLLLLLL
GladiOol
Nederland - Brazilië

3 - 1 voor NL.
Goals in volgorde: Robben (1-0), Sneijder (2-0), Fabiano (2-1), Huntelaar (3-1).

Wat denken jullie?
Topic Starter
Lesjuh
Ik denk dat het wel ff duurt voordat er gescoord wordt door het wat verdedigende spel van Nederland. Zou niet weten wie er gaat winnen, Nederland is sterk en Brazilie mist wat goede spelers dus we hebben zeker een kans :>
GladiOol
BAM 2-1 sletjes!
Topic Starter
Lesjuh
Haha nice ik zat bij de laatste minuten echt van 'WEG MET DIE BAL GODVERDOMME!'

Nja mooie voorspelling die derde had er ook makkelijk in kunnen zitten :P
mrtn
Hopppaaaa en nu uruguay afmaken in de halve finale :D.

Trouwens: wat was van persie weer verschrikkelijk slecht vandaag zeg... Wanneer wordt die nu eens uit de basis gehaald...
Henkie

mrtn wrote:

Hopppaaaa en nu uruguay afmaken in de halve finale :D.

Trouwens: wat was van persie weer verschrikkelijk slecht vandaag zeg... Wanneer wordt die nu eens uit de basis gehaald...
Kheb zo t gevoel dat van Marwijk, van Persie nog de kans geeft zich te bewijzen tegen uruguay, omdat dat toch moet lukken, maar dat als hij het dan weer verneukt, dat ie in de finale tegen (waarschijnlijk en zeer grote kans) Duitsland uit de basis gemikt wordt, tenminste, dat zou ik doen.
Remco32
Mwah, kweenie hoor. Lijkt me sterk dat hij de basisselectie waar steeds mee gewonnen wordt voor de laatste wedstrijd uitmekaar trekt...
GladiOol
Basis 11 blijft hetzelfde, gewoon weer Van Persie.
Ik zie Huntelaar het niet beter doen en Van Persie creeërt tenminste zelf ook eens kansen, Huntelaar niet.
Henkie
Tsja das ook weer zo, maar van Persie moet toch echt s ff beter z'n best doen willen ze tegen Duitsland winnen >_>
mrtn
Van persie creeert kansen? Kijken wij soms naar een ander WK :P? Enige wat ik van persie zie doen is zichzelf uit het spel halen ipv bij het spel betrekken...
GladiOol

mrtn wrote:

Van persie creeert kansen? Kijken wij soms naar een ander WK :P? Enige wat ik van persie zie doen is zichzelf uit het spel halen ipv bij het spel betrekken...
Hij heeft tijdens Brazilië toch wat kansjes gecreeërt, uit zich zelf.
Maar kom op mrtn, je kan wel zeiken op van persie, maar je kan niemand anders in de spits zetten.
We hebben nou eenmaal niet beter.
Lunah_old
GO HOLLAND!

: DDD
Topic Starter
Lesjuh
3 -2 Joepiedepoepie nu weer leren :[
GladiOol

lesjuh wrote:

3 -2 Joepiedepoepie nu weer leren :[
Lekker voor u xD
Remco32
Topic Starter
Lesjuh
Ja godverdetering dat doelpunt was zeker wel buitenspel en de scheidsrechters waren fokking Spanje voor aan 't trekken. Wat een klotewedstrijd ik heb nog nooit zoiets gezien die scheidrechters kunnen allemaal sterven aan aids, herpes en al die shit.
Lunah_old
YOU WIN ~
Henkie

Go Nigel~ Go nigel~
silmarilen

HenkieBP wrote:

Go Nigel~ Go nigel~
beste moment van het wk
Remco32

De reden dat we het WK verloren hebben.
Henkie
xD