forum

TeddyLoid & daoko - ME!ME!ME

posted
Total Posts
5
Topic Starter
azer467
This beatmap was submitted using in-game submission on mardi 20 janvier 2015 at 19:38:43

Artist: TeddyLoid & daoko
Title: ME!ME!ME
Tags: teddyloid me!me!me daoko
BPM: 125
Filesize: 14480kb
Play Time: 05:32
Difficulties Available:
  1. Aze (4,31 stars, 957 notes)
Download: TeddyLoid & daoko - ME!ME!ME
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
my first beatmap of all time !

Aze difficulty will be the only one ( or not if i decide to change )

still learning the basic of mapping in osu! so don't blame me if i made enormeous mistakes !

14/01/2015: -Changed a bit the first part of the song
-Progressed in the song.
15/01/2015: -Added some objects on the first part and improved streams at the second one
17/01/2015: -Finished the song !
20/01/2015: -Added hitsounds
therevenant_old
do you accept guest diffs ?
Topic Starter
azer467

therevenant wrote:

do you accept guest diffs ?

nope, that's better for you if you submit a new one, i don't plan to rank this actually.
Septembre
Salut, c'est pas un mod mais plus des recommandations pour un meilleur gameplay sur la map, à toi de voir si tu veux les appliquer ou pas

Essaie de garder tes streams consistants (càd des streams qui ont la même distance entre chaque notes)
Par exemple : 01:49:060 (1,2,3,4,5) - c'est pas beau à jouer quand la distance varie comme ça
01:08:820 (6) - trop imprévisible, encastré entre 2 parties lentes en plus

à part ça et les problèmes de distance snap de certaines notes, c'est sympa à jouer
Topic Starter
azer467

Septembre wrote:

Salut, c'est pas un mod mais plus des recommandations pour un meilleur gameplay sur la map, à toi de voir si tu veux les appliquer ou pas

Essaie de garder tes streams consistants (càd des streams qui ont la même distance entre chaque notes)
Par exemple : 01:49:060 (1,2,3,4,5) - c'est pas beau à jouer quand la distance varie comme ça je ne considère pas ça comme un stream, c'est plus du singletap je pense
01:08:820 (6) - trop imprévisible, encastré entre 2 parties lentes en plus Je suis d'accord avec toi là

à part ça et les problèmes de distance snap de certaines notes, c'est sympa à jouer

Merci pour le mod, sa pourrait m'aider pour mes prochaines maps

( je ne modifierai pas la map, elle restera en graveyard anyway ;w; )
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply