Nu hvor året snart er omme, er det fandeme på tide at vi finder ud af hvem der besidder de bedste fingre, bedste aim og den største javertus! (ingen offense Line og Victoria :p).
Regler
- Det er uden for reglerne at stemme på sig selv. ALLE dine votes blives disket (i den enkelte post).
Alle trolde posts vil blive ignoreret og tæller ikke.
Kun ægte danske patrioter. Svenskere el. lign. skamplætter duer ikke!
Dette er for osu!standard only. CTB, mania og taiko spillere gælder ikke her.
Man kan ikke stemme på en person der er banned.
Rækkefølgen er vigtig, brug den template som er vist.
Please lad vær med at kør listen i én linje. Vi er osu! spillere, ikke webintegratorer
Man har indtil den 31. Januar til at stemme på sine favoritter, så der er rigeligt med tid til at overveje sine valg. Alle stemmer efter at klokken er slået Februar tæller ikke.
Video?
Ja, en video der showcaser alle vore danske talenter vil blive fremstillet og uploaded, omkring en uge efter at afstemningerne er færdige. Folk der vil hjælpe med at kommentere i videoen eller komme med indput er hjertelig velkommende til at PM mig, så vi kan finde ud af noget!
FORMULAR
Please brug denne skabelon til jeres stemmmer:
Code:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Spørgsmål?
Hvis spørgsmål er påkrævet fra vedkommendes side, skal i endelig sige til, jeg skal prøve at besvare dem så godt (og hurtigt) som muligt.
Jeg har lavet et spreadsheet hvor folk kan offentligt se stemmerne
1. Mayoi Hachikuji
2. Cerkie
3. TraxieChan
4. DipG
5. Tonarinototoro
6. Heibel
7. TimG
8. Fuccho
9. Zakuro (Winthermens)
10. Magic Grill
VIDEOEN ER HER, I ABEKATTE!
Stort tillykke til de listede folk, i har været med til at gøre 2014 til et fedt år for dansk osu!