1. osu! forums
  2. osu!
  3. Gameplay & Rankings
posted


Hello it is your friend Illkryn, certified OWC2014 kicked player, here to be a sheep and follow in the footsteps of every other country EVER and do one of these shitty threads so Australians get a chance to wield their e-peens too.

Thanks to AC we already have a compilation of some of our top players, which can be found here, but that just follows rank order and we all know rank isn't the be all and end all so I've decided to waste my own time doing this as I wouldn't be doing anything much more productive anyway.

Voting will follow a simplified Korean style, simply vote in order of 1st to 10th of who you think Australia's best is. You don't even need to vote for 10 players.
For fairness sake, you may only vote for others and not yourself.
Surely I don't need to do an example for you.
Anyone may vote, just only vote for Aussies.

If you're going to vote for someone that COULD be classified as a troll vote but you are seriously voting for them just give us a short paragraph on why you think they deserve the spot, pls vote seriously, I'm doing this for you guys and the top Aussie players.

Voting will conclude on 20th of December 15th cause im bored and I'll try to have the video out around New Years. (I'm a lazy shit though so no promises :))))))))))))))))))

Tell your friends :^)

Current results:
1st. Tokichii
2nd. JappyBabes
3rd. Melt3dCheeze
4th. Bauxe
5th. - O No De Ra -
6th. LZStorm
7th. FluxVanes
8th. Jemmmmy
9th. Happyjon
10th. Illkryn

Honourable mentions: Uyghti, [AirCoN]

Thankls to sm_xepher for doing everything for me, enjoy, should be finished processing soon


Video status: finished entirely by not me cause im the bomb :^) uploading as we speak
posted
haha lol
posted
1- Tokichii
2- JappyBabes
3- Melt3dCheeze
4- - O No De Ra -
5- LZStorm
6- Bauxe
7- FluxVanes
8-Jemmmmy
9- Illkryn
10- zyjfg1996
posted
1: Jappy
2: Kamiyo-chama
3: box
4: - O No De Ra -
5: Cheeze
6: Jemmmmy
7: uyghti
8: FluxVanes
9: Happyjon
10: shaneoyo
posted
1: tokichii
2: okichiit
3: kichiito
4: ichiitok
5: chiitoki
6: hiitokic
7: iitokich
8: itokichi
9: tokichii
10: Jappybae
posted
1: Fuwa_Chocolate
posted
1.Illkryn x10.

I actually got no idea. Dont really follow top players, but I'd guess tokichii, melt3d and jappy are the top 3
posted
1. JappyBabes
2. Tokichii
3. Melt3dCheeze
4. LZStorm
5. Jemmmmy
6. [AirCoN]
7. Illkryn
8. - O No De Ra -
9. HappyJon
10. FluxVanes
posted
1) Lolichii
2) Jappy
3) Bauxe
4) - O No De Ra -
5) Cheezer
6) Ugthanki-kebab
7) FluxVanes
8) HappyJon
9) My waifu
10) AC

ur mum ayy lmao
posted
1. Tokichii
2. Melt3dCheeze
3. JappyBabes
4. Bauxe
5. FluxVanes
6. Illkryn
7. Happyjon
8. LZStorm
9. [AirCoN]
10. Pola[r]is
posted
1. jappybabes
2. tokichii

dunno anybody else
posted
Guys pls, why does everyone keep adding melt3d in front of my name?
posted
1. spryan
2. Fuwa_Chocolate
3. Barhunga
4. Illkryn
5. Melt3dCheeze
posted
Tokichii
Melt3dCheeze
Bauxe
HappyJon
JappyBabes
FluxVanes
Onodera
Jemmmmy
Illkryn
[Aircon]

Weighted mainly on ability to play all areas and consistency.
posted

ZipMePl0x wrote:

1) Lolichii
2) Jappy
3) Bauxe
4) - O No De Ra -
5) Cheezer
6) Ugthanki-kebab
7) FluxVanes
8) HappyJon
9) My waifu
10) AC

ur mum ayy lmao
Sell 3rd age druidic top
posted
1. Tokichii
2. Jappybabes
3. Bauxe
4. Melt3dCheeze
5. Onodera
6. Jemmmmmy
7. Fluxvanes
8. LZStorm
9. Illkryn
10. Happyjon
posted
gimly32
gimly33
gimly34
gimly35
gimly36
gimly37
gimly38
gimly39
gimly40
gimly41
posted
250th post get.

1: Kamiyo-sama
2: Melt3dCheeze
3: LZStorm
4: JappyBoobs
5: Bauxite
6: Millkyrn
7: FluxVanes
8: HappyJon
9: shaneoyo
10: Almost
posted
1: Toki
2: Melt3d
3: Jappy
4: Bauxe
5: Flux
6: Jemmmmy
7: Happyjon
8: Illkryn
9: AC
10: Roboto
posted
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese
Tokichii x meltedcheese




1.Tokichii
2.Bauxe
3.Melt3dCheeze
4.LZStorm
5.HappyJon
6.FluxVanes
7.Illkryn
8..Onodera
9.[AirCoN]
10.uyghti
show more
Please sign in to reply.