Huomaan, että jonkinsuuruinen osa suomalaisista pelaa osua tabletilla, joten ajattelin kysyä hieman neuvoa minua viisaammilta ihmisiltä tabletin hankinnassa. Mitä tabletteja itse käytätte tai suosittelisitte hankkimaan?
Jos nyt ymmärsin oikein... Kun kynää siis liikuttaa laudan päällä niin hiiri liikkuu normaalisti. Kun kynällä koskee lautaa niin se on napsautus. Eli kyllä. Spinnereitä voi pyörittää koskematta lautaan.heintsi wrote:
Kiitoksia tiedoista, tuli näistä selväksi myös kuinka tabletilla pelataan. Yksi kysymys tosin; miten on mahdollista pyörittää spinnerit ilman, että kynä koskee lautaa? Vai rekisteröikö tabletti liikkeen kynän koskematta siihen?
joo meni vähä sekaaseen muotoon toi kysymys, niinku jossain threadissa sanoin niin ei oo äidinkieli vahvimpia puoliaSutsuka wrote:
Jos nyt ymmärsin oikein... Kun kynää siis liikuttaa laudan päällä niin hiiri liikkuu normaalisti. Kun kynällä koskee lautaa niin se on napsautus. Eli kyllä. Spinnereitä voi pyörittää koskematta lautaan.heintsi wrote:
Kiitoksia tiedoista, tuli näistä selväksi myös kuinka tabletilla pelataan. Yksi kysymys tosin; miten on mahdollista pyörittää spinnerit ilman, että kynä koskee lautaa? Vai rekisteröikö tabletti liikkeen kynän koskematta siihen?
Edit// X tai Z pitää kuitenkin silloin painaa.... :/
Kyllä minäkin käytän hiirtä... Mutten välttämättä korkein.Mukku wrote:
Vielä heintsi hankkii tabletin niin olenko sitten korkein hiirittäjä?
Moneltakos me taistellaan maailmanherruudesta? Mulle käy luultavasti mikä tahansa aika ennen iltakymmentä ja yhdentoista jälkeen.miikkak wrote:
Tabletti on nyt haettu postista ja ihan mukavasti näyttäisi toimivan. Kovin montaa karttaa en ehtinyt pelaamaan, enkä ehkä tällä viikolla tule kerkiämäänkään, erään suvun jäsenen kuoleman takia. Lauantaina pyrin kuitenkin voittamaan Mukun kisassa maailman herruudesta uuden tablettini avulla
Tervetuloa mukaan kisaamaanIppE602 wrote:
Entäs jos mää saisin sen jostain syystä?DataCirno wrote:
Taidan ampua itseni, jos jompikumpi teistä saa maailmanherruuden.
Pyydän WCCtä sahaamaan pääni irti.IppE602 wrote:
Entäs jos mää saisin sen jostain syystä?