-GN wrote:
closing voted, eller noe sånt.
-GN wrote:
closing voted, eller noe sånt.
Shade Senpai wrote:
CTB
Kiwi
Princess Zoom
Lanki33
^_^
Jo lengre det går fra 1. juli til videoen slippes, dess mindre relevant er den for oss i dag - derfor er det et mål å bli ferdig med den så raskt som mulig. Vi sitter egentlig bare og venter på CXu nå.K i u i wrote:
Why so utålmodig?
Amedis wrote:
*shrug* er det noen i norge som kan trykke på sirkler da?
men ikke like aktuell, som var poenget mittCXu wrote:
videoen er like relevant nå som den vil være om 10 år, ettersom den tar for seg tidsrommet fra fjorårets sommer til denne sommeren.
BLACK-NINJA3000 wrote:
Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..
Ah, don't remind me. Immature me desperately going "Hey, jeg er også flink daaa! D:" Men to be fair: CtB var min main mode lenge i perioden 2012-2013, så det var kanskje ikke heeeelt uncalled for å bli late #2. Om det hadde vært en lignende situasjon i år, hadde jeg ikke forced meg inn i videoen.Zerzxes wrote:
BLACK-NINJA3000 wrote:
Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..
kiwkun begynte ikkje å spille ctb før etter forrige stemming egentlig var over :v
han var bedre enn meg og hadde eit bedre replay da videoen kom ut. hue
Inb4 honorable mention for Jørgen of all tradesK i u i wrote:
It's Confirmed and Official, gief me spot in video.
NB: jk
Sorry, Jona, you were in2L8Princess Zoom wrote:
taiko
#1 dolphin
#2 agu
#3 kinomicandy
jørgen of all trades
k i u i
Biblethump #neverforgetDashie wrote:
i am just sitting here and drowning in tears after bandiria travelers #neverforget
Grei den! Kan jeg bytte plass med Kiwi i ctb da ^^ er så frustrerende å være nr1 ranked norge og ikke få bli med på lista som... ikke kommer ut?K i u i wrote:
It's Confirmed and Official, gief me spot in video.
NB: jk
Men venting erCuppp wrote:
Slapp nå av da, lag videoen selv om du er så utolmodig. Den kommer når den kommer
Gumpyyy wrote:
Men venting erCuppp wrote:
Slapp nå av da, lag videoen selv om du er så utolmodig. Den kommer når den kommer
Vi? Må være alle bortsett fra deg GN-GN wrote:
D
et har gått et år siden sist, og siden vi nå går fra første halvdel til andre halvdel av året, er det på tide å lage en ny video for de beste osu!standard-spillerene i Norge i løpet av det siste året.
Vi håper at dette prosjektet går bedre enn svenskenes og danskenes lister fra i fjor.
er det ikke shoe som lager vid?kriers wrote:
Vi? Må være alle bortsett fra deg GN-GN wrote:
D
et har gått et år siden sist, og siden vi nå går fra første halvdel til andre halvdel av året, er det på tide å lage en ny video for de beste osu!standard-spillerene i Norge i løpet av det siste året.
Vi håper at dette prosjektet går bedre enn svenskenes og danskenes lister fra i fjor.