forum

Toppspillere osu!norge 2013-14 [it's done!]

posted
Total Posts
149
show more
314159265358979

-GN wrote:

Siden vi hadde såpass store problemer med kommentarer i fjor at vi nesten droppet alt, tenker jeg vi ikke tar mer enn topp 3 standard og toppspilleren i alle andre modes(taiko, ctb, 7k mania og 4k mania).

e: er du interessert, send meg/CXu en melding.
Kan ikke alle som er interessert i å kommentere melde seg på en liste eller noe, så ser vi hvor mange vi kan få til :D jo flere jo bedre mener nå jeg :)
Kotayo
i'm guessing you want norwegian commentators to keep it relevant to the country?
Lanki
Kan kommentere i Ctb viss det blir slik at vi skal kommentere mer spillere :D
Topic Starter
-GN

Kotayo wrote:

i'm guessing you want norwegian commentators to keep it relevant to the country?
I don't think anyone has anything against non-norwegian commentators, so if you(or any other swede, for that matter) want to commentate on someone, that shouldn't be a problem.
Kotayo

-GN wrote:

I don't think anyone has anything against non-norwegian commentators, so if you(or any other swede, for that matter) want to commentate on someone, that shouldn't be a problem.
well i'm most likely only able to commentate on CXu in that case since he's really the only guy i know a lot about that doesn't have a commentator yet (i'm guessing he's top 5 in standard?)
CXu
Fordi stress å sende PM:

For folk som er med i videoen, bør replays helst være fra ranked beatmaps. Om det er veldig vanskelig å få til (f.eks i andre game-modes) er det greit med unranked maps, men prøv å hold det til et minimum.
Dolphin

CXu wrote:

Fordi stress å sende PM:

For folk som er med i videoen, bør replays helst være fra ranked beatmaps. Om det er veldig vanskelig å få til (f.eks i andre game-modes) er det greit med unranked maps, men prøv å hold det til et minimum.
bonefir
Zerzxes

Dolphin wrote:

bonefir
aww yiss-. all play bonefir. all gamemodes. no shame
Negri_sk
Me and Yukiteru Amano can comentate on CtB if possible
Yukiteru Amano
Lol Negri has 69 posts!
1794766
Commentary for Azeidith has already been recorded. I appreciate all who wants to commentate me and lanki if it's possible though. :D
1794766

Princess Zoom wrote:

jørgen of all trades
k i u i
Haha, elsker deg, Zoom. <3

Sorry for dobbel post
Shade Senpai
CTB

Kiwi
Princess Zoom
Lanki33

^_^
Dolphin

-GN wrote:

closing voted, eller noe sånt.
Lanki

Shade Senpai wrote:

CTB

Kiwi
Princess Zoom
Lanki33

^_^


Litt sent ute Shade xD avstemningen stengte 20 August visst du ikke fikk det med deg ^^
1794766
Litt synd, for den stemmen der kunne dyttet meg opp til #1. :lol:
Mile
Hvordan kan det ha seg sånn at noen har stemt på meg? o.O Jeg suger jo .... xD
Dolphin
Anten pga "hahaha jeg poster noen som suger se hvor morsom jeg er!" eller så syns de at du faktisk er god :p
Topic Starter
-GN
video is up, folks!

Dolphin
when is beatmania iidx 17 CS
kriers
ingenting enda?

Dolphin
still waiting :|
Lanki
sigh......
Princess Zoom
This is not the video
Dashie
såååååååå
1794766
Why so utålmodig?
Princess Zoom
Dashie
zoom such troll
CXu
Record everything with VFR -> Vegas only supports CFR -> Needs to record everything again.

Jeg har ikke gjort det ennå fordi fucklife.
Topic Starter
-GN

K i u i wrote:

Why so utålmodig?
Jo lengre det går fra 1. juli til videoen slippes, dess mindre relevant er den for oss i dag - derfor er det et mål å bli ferdig med den så raskt som mulig. Vi sitter egentlig bare og venter på CXu nå.

Gjør din del av jobben - mas på CXu i dag! :D
CXu
videoen er like relevant nå som den vil være om 10 år, ettersom den tar for seg tidsrommet fra fjorårets sommer til denne sommeren.
Amedis
*shrug* er det noen i norge som kan trykke på sirkler da?




: ^)
Vivibes

Amedis wrote:

*shrug* er det noen i norge som kan trykke på sirkler da?



Ikke Amedis :^)
Topic Starter
-GN

CXu wrote:

videoen er like relevant nå som den vil være om 10 år, ettersom den tar for seg tidsrommet fra fjorårets sommer til denne sommeren.
men ikke like aktuell, som var poenget mitt
kriers
hvis denne videoen kommer ut om for lenge vil folk se den og tenke "hvem i helvete er kriers?" :P
Dolphin
men ka fan

kæm e kriers
Mile
Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..
Zerzxes

BLACK-NINJA3000 wrote:

Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..

kiwkun begynte ikkje å spille ctb før etter forrige stemming egentlig var over :v

han var bedre enn meg og hadde eit bedre replay da videoen kom ut. hue
1794766

Zerzxes wrote:

BLACK-NINJA3000 wrote:

Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..

kiwkun begynte ikkje å spille ctb før etter forrige stemming egentlig var over :v

han var bedre enn meg og hadde eit bedre replay da videoen kom ut. hue
Ah, don't remind me. Immature me desperately going "Hey, jeg er også flink daaa! D:" Men to be fair: CtB var min main mode lenge i perioden 2012-2013, så det var kanskje ikke heeeelt uncalled for å bli late #2. Om det hadde vært en lignende situasjon i år, hadde jeg ikke forced meg inn i videoen.
Topic Starter
-GN
Den situasjonen var ok med oss fordi vi ikke hadde en eneste kandidat som spilte CTB, aktiv eller semi-aktiv, annen enn Zerzxes på den tiden i 2013. Tror ikke vi vil ha et slikt problem igjen på en stund.
show more
Please sign in to reply.

New reply