PRZEBIEG TURNIEJU OFFLINE:Tutaj będzie ładny obrazek z drabinkami, czekam na Bassa. Tymczasową rozpiskę turnieju można zobaczyć tutaj.
1. Hydra
2. Lucid Astray
3. Wilchq
4. JimJoy
Linki do wideorelacji najważniejszych meczów turnieju są podane niżej.
Lista graczy:
[CrusadeR]
Barciok
Drago
Enormus
Gotori
Hydra
JimJoy
klubek
Lucid Astray
LukerMaster
MajcherM
Skystreaming
Tidek
WhiteRose
Wilchq
Yoshimatsu
Desire, Hijikata95 i SaretPL oraz Raiku nie byli w stanie pojawić się na terenie UMCS Tournament, więc ich miejsce zajęli gracze rezerwowi: Enormus, Skystreaming, Tidek i WhiteRose. Kolejność rozegrania meczów:Mecze 1-4: Faza grupowa.
Mecze 5-8: Mecze pierwszego stopnia z drabiny przegranych.
Mecze 9-12: Mecze pierwszego stopnia z drabiny wygranych.
Mecze 13-16: Mecze dogrywkowe pierwszego stopnia (przegrani meczów 9-12 grali ze zwycięzcami meczów 5-8).
Mecze 17-18: Mecze drugiego stopnia z drabiny przegranych.
Mecze 19-20: Mecze drugiego stopnia z drabiny wygranych.
Mecze 21-22: Mecze dogrywkowe drugiego stopnia (przegrani meczów 19-20 grali ze zwycięzcami meczów 17-18).
Mecz 23: Mecz trzeciego stopnia z drabiny przegranych.
Mecz 24: Mecz trzeciego stopnia z drabiny wygranych (grali o miejsce w wielkim finale).
Mecz 25: Mecz dogrywkowy trzeciego stopnia (przegrany meczu 24 grał ze zwycięzcą meczu 25 o miejsce w wielkim finale).
Mecz 26: Wielki finał.
_____________________________________________________________________1. Grupa A: [CrusadeR],
JimJoy, Tidek, Skystreaming.
2: Grupa C: klubek,
Gotori, Barciok, Drago.
3: Grupa D: Wilchq,
LukerMaster, Enormus, WhiteRose.
4: Grupa B: Hydra,
Lucid Astray, Yoshimatsu, MajcherM
Gracze podani w kolejności zajęcia od najwyższego miejsca do najniższego. Gracze zajmujący pierwsze i drugie miejsce zostali przeniesieni do drabinki wygranych, a trzecie i czwarte do drabinki przegranych.
5. Tidek vs WhiteRose (3:0)
6. MajcherM vs Drago (3:0)
7. Yoshimatsu vs Barciok (2:3)
8. Enormus vs
Skystreaming (2:3)
9. [CrusadeR] vs
LukerMaster (2:3)
10. Hydra vs Gotori (3:1)
11. klubek vs
Lucid Astray (2:3)
12. Wilchq vs JimJoy (3:1)
13. Tidek vs
JimJoy (1:3)
14. Skystreaming vs
[CrusadeR] (2:3)
15. Yoshimatsu vs
Gotori (0:3)
16. MajcherM vs klubek (3:2)
Twitch,
YouTube17. JimJoy vs MajcherM (3:2)
Twitch,
YouTube18. Gotori vs
[CrusadeR] (2:3)
Twitch, YouTube19. LukerMaster vs
Hydra (0:3)
Twitch,
YouTube (bez dźwięku)
20. Lucid Astray vs Wilchq (3:2)
Twitch,
YouTube21. [CrusadeR] vs
Wilchq (2:3)
Twitch,
YouTube (bez dźwięku)
22. JimJoy vs LukerMaster (3:0)
Twitch,
YouTube23. JimJoy vs
Wilchq (1:4)
Twitch,
YouTube24. Nie odbył się, bo wiadomo było, że mecz 25. się nie odbędzie. Zastąpiono meczem 26.
25. Wilchq oddał mecz walkowerem.
26. Hydra vs Lucid Astray (4:3) Twitch,
YouTube _____________________________________________________________________PRZEBIEG FAZY GRUPOWEJSposób przeprowadzania losowania
3 Yoshimatsu Everyday 15-21
29 Nati-chan Everyday 17-21
12 Sebizzz Everyday past 18
19 Hijikata95 Everyday past 15
34 Tay Everyday past 18
37 Enormus Almost everyday 15-21
SATURDAY 19
_______________________________________________________________________________________
25 -WhiteRose- Mon-Fri 17-20, Weekends past 15
7 Wilchq Weekends past 14
10 Ruiko Everyday past 16
31 [CrusadeR] Mon-Fri past 15, Weekends all day
24 [ shax ] Everyday all day
5 Desire Everyday past 20
39 Chinoaczecze Almost everyday 15-21
SUNDAY 19
_______________________________________________________________________________________
14 seki92 Weekends all day
23 Gotori Everyday past 14
38 SaretPL Everyday 16-23
20 maekier Mon-Fri past 18, weekends all day*
35 Drago Everyday past 15, Weekends all day
16 Maxyim Everyday past 19
8 Avenlion Everyday 15-21
SATURDAY 20
_______________________________________________________________________________________
33 Rohi Mon-Fri varies, Weekends all day
27 CienMagii Everyday past 15
1 klubek Everyday all day, weekends very restricted
2 Akane Everyday past 16
4 Skystreaming Mon-Fri 18-22, Weekends all day
21 Kachiri Everyday past 18
26 Lucid Astray Everyday 16-21
SUNDAY 20
_______________________________________________________________________________________
32 [xDudsonZx] Mon-Fri past 16, Weekends all day
40 antigod Everyday, 19-23
13 Raiku Mon-Fri past 20
41 Light Elvivon Mon-Fri past 20
28 JimJoy Mon-Fri past 16
17 MajcherM Everyday 14-17; past 21 (except Thu)
15 Szczyprz95 Everyday 16-21
FRIDAY 21
_______________________________________________________________________________________
6 Tidek Weekends 13-19
30 Mizato Mon-Fri past 16, Weekends all day
11 Barciok Sunday all day
9 Hydra Everyday all day
18 koliniak16 Everyday 17-21
22 LukerMaster Everyday past 14
36 Stomak Everyday past 18
SUNDAY 18
_______________________________________________________________________________________
Number swaps: 18-28 (JimJoy is not able to play in Sunday)
5-22 (slightly better time for Desire)
1-24 (slightly better time for klubek)
36 (moved to Group F due to Stomak not being able to play in Saturday)
GRUPA A:
Yoshimatsu
Nati-chan
Sebizzz
Hijikata95
Tay
Enormus
Sobota, 1 marca, 20:00 (GMT +1). Sędzia: Acrith.
Wynik meczu: Yoshimatsu (24), Hijikata95 (18), Enormus (16), Nati-chan (14), Sebizzz (8), Tay (nie stawił się).
Historia meczu: https://osu.ppy.sh/mp/5052578.
GRUPA B:
-WhiteRose-
Wilchq
Ruiko
[CrusadeR]
[ shax ]
Desire
Chinoaczecze
Niedziela, 2 marca, 20:00 (GMT +1). Sędzia: -Loremi-.
Wynik meczu: Desire (22), Wilchq (20), [CrusadeR] (16), Ruiko (14), Chinoaczecze (7), -WhiteRose- (5), [ shax ] (nie stawił się).
Historia meczu: https://osu.ppy.sh/mp/5079525.
GRUPA C:
seki92
Gotori
SaretPL
maekier
Drago
Maxyim
Avenlion
Sobota, 1 marca, 21:00 (GMT +1). Sędzia: Dess1210.
Wynik meczu: SaretPL (22), Drago (20), Gotori (18), maekier (12), Maxyim (8), seki92 (nie stawił się), Avenlion (nie stawił się).
Historia meczu: https://osu.ppy.sh/mp/5054189.
GRUPA D:
Rohi
CienMagii
klubek
Akane
Skystreaming
Kachiri
Lucid Astray
Niedziela, 9 marca, 21:00 (GMT+1). Sędzia: Bass.
Wynik meczu: klubek (23), Lucid Astray (18), Skystreaming (16), Akane (11), CienMagii (10), Kachiri (6), Rohi (nie stawił się).
Historia meczu: https://osu.ppy.sh/mp/5234311.
GRUPA E:
[xDudsonZx]
antigod
Raiku
Light Elvivon
JimJoy
MajcherM
Szczyprz95
Piątek, 28 lutego, 22:00 (GMT+1). Sędzia: rEdo.
Wynik meczu: Raiku (23), MajcherM (14), JimJoy (14), Szczyprz95 (13), Light Elvivon (11), [xDudsonZx] (9), antigod (0).
Historia meczu: http://osu.ppy.sh/mp/5027271.
GRUPA F:
Tidek
Mizato
Barciok
Hydra
koliniak16
LukerMaster
Stomak
Niedziela, 2 marca, 19:00 (GMT+1). Sędzia: Ricia.
Wynik meczu: Hydra (18), Barciok (16), LukerMaster (16), koliniak16 (14), Mizato (10), Tidek (7), Stomak (4).
Historia meczu: https://osu.ppy.sh/mp/5078743.
DOGRYWKA:
Enormus
Gotori
[CrusadeR]
Skystreaming
Niedziela, 9 marca, 22:00 (GMT+1). Sędzia: Bass.
Wynik meczu: Gotori (22), [Crusader] (18), Skystreaming (17), Enormus (15).
Historia meczu: https://osu.ppy.sh/mp/5235930. Zasady fazy eliminacyjnej online:1. Gracze z wylosowanych wcześniej grup stawiają się w określonym przez administrację czasie na osu! i są zobowiązani napisać do sędziego danego meczu (jego nick podany jest na liście z grupami). Dopuszcza się do 15 minut spóźnienia, w przeciwnym wypadku następuje dyskwalifikacja gracza.
2. Sędzia zaprasza wszystkich graczy do uprzednio założonego przez niego pokoju multiplayer.
3. Gdy wszyscy gracze są obecni w lobby, każdy z nich wpisuje na czacie komendę
!roll.
4. W kolejności od najmniejszej ilości wylosowanych punktów do największej, gracze wybierają po kolei po jednej mapie z zestawu map, której
NIE CHCĄ grać. W momencie gdy wszyscy gracze wykreślą po jednej mapie, zostanie ich cztery. Gracze grają je w kolejności losowej.
5. Wszystkie mapy grane są bez żadnych modów.
6. Punktacja zależy od miejsc zajętych na poszczególnych mapach. Pierwsze miejsce na mapie daje 6 punktów, drugie 5, i analogicznie aż do ostatniego miejsca, które nie daje żadnego punktu.
7. Po zagraniu wszystkich czterech map punkty sa sumowane. Pierwsze dwie osoby (w sumie 12) z największą sumą punktów przechodzą do turnieju offline. Osoba z trzecią największą sumą walczyć będzie w dogrywce, która będzie przeprowadzona na tych samych zasadach z tą różnicą, że do turnieju offline przejdą 4 osoby z największymi sumami punktów. Pozostałe osoby zostają wyeliminowane z turnieju.
8. Termin meczów dogrywkowych zostanie ogłoszony po rozegraniu pierwszych meczów eliminacyjnych i może się mocno wahać z preferencjami graczy.
9. W przypadku remisu na jednej z map, przydzielana jest taka sama ilość punktów każdemu z graczy.
10. W przypadku ewentualnego remisu drugiego i trzeciego miejsca w grupie, obaj gracze kwalifikowani są do turnieju offline.
11. W przypadku ewentualnego remisu trzeciego i czwartego miejsca w grupie, obaj gracze są przydzielani do fazy dogrywkowej.
_____________________________________________________________________Regulamin turnieju UMCS Tournament 2014, 11-13 kwietnia 2014 w Lublinie:1. Postanowienia ogólne:- a) Niniejszy regulamin określa warunki uczestnictwa w zawodach „osu! rhythm is just a click away”, zwanych dalej turniejem, który odbędzie się w trakcie UMCS Tournament w dniach 11-13 kwietnia 2014 roku.
b) Organizatorem turnieju jest Rada Wydziałowa Samorządu Studentów Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS wraz ze stowarzyszeniem Lubelski Front Artystyczny we współpracy z kadrą narodową osu! oraz administracją polskiej społeczności osu! #polish team.
c) Głównym Administratorem turnieju jest Daniel „mons00N” Bosiacki.
d) Przebieg turnieju będzie nadzorowany przez osoby wyznaczone przez organizatora turnieju, kadrę narodową osu!, oraz administrację osu! #polish team.
e) Do turnieju mogą zgłaszać się zarówno gracze polskiej narodowości, jak i obcokrajowcy.
f) Gramy fair. W przypadku wykrycia „nieczystej gry”, gracz zostaje zdyskwalifikowany bez możliwości ułaskawienia.
g) Organizator zapewnia nocleg zawodnikom biorącym udział w wydarzeniu. Dokładna cena oraz miejsce zakwaterowania, podawane jest najpóźniej na dwa tygodnie przed planowaną datą turnieju.
2. Turniej offline – na miejscu (
dla 16 zakwalifikowanych zawodników) rozpoczyna się w sobotę, 12 kwietnia 2014 r. o godzinie 10:00, a kończy w niedzielę, 13 kwietnia 2014 r. o godzinie 15:00.
3.
Zapisy online na turniej KOŃCZĄ SIĘ w dniu 15 lutego 2014 r.4. Turniej odbędzie się w budynku Instytutu Matematyki i Informatyki UMCS (przy placu Marii Skłodowskiej-Curie 5) w Lublinie.
5. Organizator przewidział nagrody rzeczowe za pierwsze trzy miejsca w turnieju, a ich łączna wartość pieniężna to około 800 złotych. Za pierwsze miejsce – klawiatura mechaniczna CM Storm Quickfire Pro Cherry MX Red oraz osu!supporter na okres trzech miesięcy, drugie miejsce – tablet graficzny WACOM Bamboo3 470K RUPL oraz osu!supporter na okres trzech miesięcy, trzecie miejsce - gadżety z gry osu! oraz osu!supporter na okres trzech miesięcy.
6. Warunki uczestnictwa:- a) Uczestnikiem turnieju może zostać każdy, kto:
[list:1337]I. Zgłosi się wysyłając prywatną wiadomość według instrukcji pod adresem: https://osu.ppy.sh/forum/p/2827744#p2827744.
II. Posiada aktywne konto osu!.
III. Zapoznał się z regulaminem turnieju oraz zgodził się na przyjazd do Lublina.
IV. Zakwalifikował się do turnieju grając na kwalifikacjach online.
b) Zgłoszenie uczestnictwa musi zawierać:- I. Nick w grze.
II. Godziny dostępności (potrzebne do zrealizowania fazy online).
III. Kontakt poza osu!, tj. adres e-mail lub ID komunikatora.
c) Podanie nieprawdziwych danych będzie skutkowało dyskwalifikacją zawodnika.
d) Zgłoszenia nie będą mogły podlegać późniejszym modyfikacjom, prosimy o sprawdzenie ich przed ostatecznym wysłaniem (wyjątek stanowi zmiana nicku w grze).
e) Za przeprowadzenie kwalifikacji online odpowiedzialna jest administracja osu! #polish team.
f) Uczestnictwo jest bezpłatne.
g) Osoby poniżej 16 roku życia muszą posiadać przy sobie pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna na udział w wydarzeniu.
h) W przypadku, gdy któraś z szesnastu zakwalifikowanych osób z przyczyn losowych będzie musiała zrezygnować z udziału w turnieju online, na jego miejscu może grać osoba zajmująca kolejno 17, 18, 19, (...) miejsce.
i) Przebieg eliminacji online będzie zależeć od ilości zgłoszeń.
j) Zabrania się wypożyczania kont na czas turnieju.
k) Uczestnicy zgadzają się na publikację powtórek oraz na stream na żywo z meczy. Stream i materiały będą publikowane w Internecie na stronach powiązanych z organizatorem turnieju oraz patronami medialnymi.7. Terminy jak i metoda rozgrywania meczy online zostanie podana dnia 15 lutego (po zakończeniu zapisów). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do decyzji o wyniku meczów w razie nieprzestrzegania ustalonych przez uczestnika i administrację terminów rozgrywania meczy kwalifikacyjnych.
8. Turniej i zasady:- a) Uczestnicy są zobowiązani do przyniesienia własnych urządzeń (o ile takowe będą im potrzebne), takich jak: myszka, tablet, klawiatura, słuchawki, podkładka. Dopuszcza się przynoszenie własnych komputerów oraz monitorów za wcześniejszym poinformowaniem organizatora drogą mailową (umcs.tournament@gmail.com).
b) Stanowczo zabrania się użytkownikom bez wiedzy organizatorów instalowania samowolnie na komputerze jakiegokolwiek oprogramowania. W razie potrzeby zainstalowania sterowników, należy skontaktować się z administracją turnieju.
c) Mecze zostaną rozegrane na mapach wybranych przez kompetentne osoby, mające wieloletnie doświadczenie w grze, a poziom beatmap dobrany będzie adekwatnie do możliwości zakwalifikowanej szesnastki. Map pool zostanie podany na trzy tygodnie przed turniejem offline.
d) Mapy bez żadnego oznaczenia na liście map mają być rozgrywane bez użycia żadnego z modów przez obu graczy. Mapy oznaczone znacznikami +HardRock i +DoubleTime wymuszają rozegranie tych map przez obu graczy z określonym modem. Znacznik FreeMod oznacza możliwość wybrania dodatkowych modów HardRock i Hidden do danej mapy, jednakże gracz wybierający mapę narzuca minimalną ilość modów, które muszą zostać wybrane (dla przykładu: Gracz A wybiera mapę oznaczoną znacznikiem FreeMod oraz wybiera mod HardRock. To zmusza drugiego gracza do wzięcia przynajmniej jednego modu). Każdy z graczy może wybrać po jednej z map z poszczególnych znaczników w każdym z meczów.
e) Systemem rozgrywek podczas turnieju offline będzie system brazylijski, zwany też systemem podwójnej eliminacji. Przedstawia się on następująco:
[list:1337]I. Pierwszy etap (mecze 1-8) rozgrywany będzie w systemie każdy z każdym, a gracze zostaną podzieleni na cztery grupy po cztery osoby. To oczywiście oznacza zmniejszenie ilości meczy z ośmiu do czterech, jednak numeracja wg. rozpiski zostaje taka sama.
II. Turniej zacznie się od rozlosowania grup (gracze będą losowali karteczki z numerami od 1-4).
III. Każdy z graczy przez rozpoczęciem rozgrywek w swojej grupie jest zobowiązany wpisać na kanale #multiplayer komendę !roll. W kolejności od najmniejszej do największej ilości wylosowanych punktów, gracze po kolei skreślają po jednej z ośmiu map map, które są zawarte w liście map dla tego poziomu rozgrywek. Mapy, która zostają, zostanie rozegrana. Punktacja identyczna jak w fazie eliminacyjnej (pierwsze miejsce na mapie daje 3 punkty, drugie 2, trzecie 1, czwarte 0).
IV. Dwójka graczy z największą ilością punktów awansuje do drabinki wygranych, natomiast pozostała dwójka awansuje do drabinki przegranych. Pozostałe mecze (numery 9-26) będą odbywać się w systemie BO5 (z wyjątkiem finałów poszczególnych drabinek oraz wielkiego finału (numery 27-31), gdzie systemem będzie BO7).
V. Po ustaleniu dwóch ośmioosobowych drabinek, gracze grają w parach między sobą, wybierając mapy z map poola dla odpowiedniego stopnia rozgrywek wedle własnego uznania, w kolejności zależnej od wyniku komendy !roll (zaczyna osoba z większą ilością punktów). Przegrani z drabinki wygranych spadają niżej do drabinki przegranych, gdzie rozgrywają dalsze mecze. Przegranie meczu w drabince przegranych oznacza wyeliminowanie z turnieju.
VI. W wielkim finale zagrają zwycięzca z drabinki wygranych oraz finalista z drabinki przegranych, w którym będą walczyć o pierwsze i drugie miejsce. W przypadku wygrania BO5 przez gracza z drabinki przegranych, cały mecz zostaje powtórzony (gracz z drabinki przegranych musi wygrać dwa razy z racji tego, że gracz z drabinki wygranych nie spadał niżej). Trzecie miejsce zajmuje gracz, który przegra w finale drabinki przegranych.
f) Uczestnicy muszą stawić się na miejscu na pół godziny przed rozpoczęciem turnieju, celem potwierdzenia swojego udziału.
g) Brak potwierdzenia uczestnictwa do godziny 9:50 w dniu 12 kwietnia spowoduje wykluczenie zawodnika z fazy grupowej oraz oddanie pierwszego meczu w drabince przegranych walkowerem, a zatem eliminację z turnieju.
h) Organizator zastrzega sobie możliwość zastąpienia nieobecnych graczy.
9. Działania zabronione, skutkujące dyskwalifikacją zawodnika:- Korzystanie z dodatkowego oprogramowania wspomagającego grę
- Umyślne rozłączanie komputera
- Celowe oddawanie przeciwnikowi meczu
- Niesportowe zachowanie i wulgarny język
- Obrażanie przeciwnika w trakcie gry
- Spam
- Niszczenie rzeczy i sprzętu należącego do organizatora turnieju
10. Gracz, który zauważy popełnienie przez przeciwnika działania niedozwolonego, ma obowiązek zgłosić je niezwłocznie, pod rygorem utraty prawa do reklamacji, a nawet do dalszej gry. Ponadto za wszelkie zniszczenia i uszkodzenia sprzętu bądź rzeczy należących do organizatora turnieju, odpowiedzialność z tego tytułu ponosi uczestnik.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu turnieju, jeżeli wynikły z przyczyn losowych (np. utrata połączenia internetowego) oraz na skutek okoliczności, których nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.
12. Lista osób zajmujących się obsługą techniczną, casterów oraz sędziów zostanie ogłoszona w dniu rozpoczęcia turnieju.
13. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
14. Wszystkie kwestie sporne nieopisane w Regulaminie rozstrzyga Główny Administrator turnieju.