forum

[CLOSED]

posted
Total Posts
46
Topic Starter
b o o m
collab:





open slots: 0



Minori: Aireunaeus

ryuuji with a duck bill: Dementedduck


aisaka: me

Ami: -Remi

Kitamura: Felixland
Dementedduck
damn i would actually join this but i wanna keep the duck a bit longer :(
Aireunaeus
sure why not 😳
Topic Starter
b o o m

Aireunaeus wrote:

sure why not 😳
mk which character
Aireunaeus

b o o m wrote:

Aireunaeus wrote:

sure why not 😳
mk which character
the minori one
Topic Starter
b o o m

Aireunaeus wrote:

b o o m wrote:

Aireunaeus wrote:

sure why not 😳
mk which character
the minori one
k
Dementedduck
quick question
lets say hypothetically i choose ryuuji and draw a duck bill on him. Would u allow me to join?

kinda like this
Topic Starter
b o o m

Dementedduck wrote:

quick question
lets say hypothetically i choose ryuuji and draw a duck bill on him. Would u allow me to join?

kinda like this
i dont see a problem with it
Dementedduck
pog ty man, i gotta stay true to my brand

(btw what do i do now, do i just wait till the collab is full?)
Topic Starter
b o o m

Dementedduck wrote:

pog ty man, i gotta stay true to my brand

(btw what do i do now, do i just wait till the collab is full?)
yep
-Remi
I'll take the blue girl I forgot her name
Dementedduck
only one more person needed 0-0
Stomiks
Only the bad spot was left lol
Dementedduck
kitamura is goated tf do u mean
Stomiks
kitamura's a nerd
Dementedduck

Stomiks wrote:

kitamura's a nerd
😮

kitamura is a gigachad
-Remi
bro from ohio!!!
Stomiks

-Remi wrote:

bro from ohio!!!
So that’s why he lookin like he got a lobotomy
Dementedduck

Stomiks wrote:

-Remi wrote:

bro from ohio!!!
So that’s why he lookin like he got a lobotomy
Nah you can't even have a brain in ohio 💀
Topic Starter
b o o m

-Remi wrote:

I'll take the blue girl I forgot her name
sure
show more
Please sign in to reply.

New reply