forum

Hungarian osu! Tournament 2022 Summer

posted
Total Posts
13
Topic Starter
superuser

A grafikát köszönjük RatinA0-ának

Üdvözlök minden kedves érdeklődőt a Hungarian osu! Tournament 2022 nyári eseményén!


Egy teljes évi szünet után, jöhet egy újabb 1v1 verseny, ezúttal szeretnénk a versenyt a legkompetitívebb körülmények között folytatni.
A versenyen 3 létra fog indulni és az extreme létra ha minden jól megy kaphat badget.


Nyertesek


Extreme: 1. helyezett Lexion | 2.helyezett Gamanoid | 3.helyezett Glasswave

Extra: 1. helyezett Cmish | 2.helyezett raven_waffles | 3.helyezett Zoli

Insane: 1. helyezett __Hektor | 2.helyezett joarc | 3.helyezett ffelix_


Ágrajzok: Extreme | Extra | Insane

Meccstáblázat multi linkekkel


Díjazás: Első: 4 Hónap supporter (Extrémben +badge) | Második: 2 Hónap supporter | Harmadik: 1 Hónap supporter


Staff


Szervezők: superuser | -Rik-
Mapválasztók: superuser | -Rik- | sleepymateo | defii

Játékvezetők: Meeoro | bluewolffy
Közvetítők: Fujiwara Mokou | P4trik
Kommentátorok: Michikoto | Cmish | Otnaz

Díjazás: Első: 4 Hónap supporter (Extrémben +badge) | Második: 2 Hónap supporter | Harmadik: 1 Hónap supporter


Jelentkezés


Jelentkezni discordon a !register parancs segítségével tudtok. Ezt bármelyik csatornába beírhatjátok a discord szerveren.
Ezen kívül semmi másra nincsen szükségetek.

Kérünk titeket, vegyétek figyelembe, hogy a verseny előreláthatólag 1-2 hónap alatt folyik le. Ez idő alatt mindenkinek hetente legalább egy, de sokaknak 2 meccset kell játszania, ezért a meccsek hátrébb tolása csak nagyon nyomós indok esetén lehetséges. Előrehozásra az ellenféllel való megbeszélés után és Staff tagok ráérésétől függően van lehetőség.

Jelentkezési Határidő: 2022. 07. 13.

Kattints a linkre a csatlakozáshoz!



Szabályzat


Seed
  1. A selejtező kategóriánként 5 kötelezően lejátszandó mapból fog állni, egyszerre többen lesztek egy multiplayer játékban,
    de nyílvánvalóan mindenkinek csak a saját teljesítménye fog számítani.
  2. Ezúttal az ellenfél sorsolást a selejtezőn elért teljesítmény fogja meghatározni, a legrosszabban teljesitett a legjobb ellen lesz besorolova, a második legrosszabb pedig a második legjobb ellen, és így tovább.
  3. Ezek a selejtezők nem lesznek közvetítve.
  4. A legjobb X még függ a jelentkezettek számától.
Versenyszabályzat
  1. A bajnokságot 1v1 formában, a Double Elimination versenyforma szabályaival körbefoglalva fogjuk lebonyolítani, "Score v2" pontozással
  2. A verseny három kategórián lesz megrendezve, globális rank szerinti csoportosításban. A jelentkezés lezárása után döntjük el a csoportok eloszlását
  3. Tekintve hogy nyár van, hétköznap is tervezünk meccseket tartani.
    A meccsek döntő többsége délután 4 után kerül lejátszásra. Amennyiben valaki tudja
    hogy ilyen időpontokban nem ér rá, szóljon az egyik szervezőnek és a többi meccsük
    elhelyezésénél ezt figyelembe fogjuk venni.
  4. Minden héten lesznek meccsek, és minden új fordulóra új mappool is lesz.
  5. A mappool mindig egy héttel az adott forduló előtt lesz kirakva
  6. Mapválasztók abba a kategóriába nem választhatnak mapot, ahova jelentkeztek
  7. Nem megjelenés esetén 10 percet várunk, ellenkező esetben automatikusan a másik fél nyer, más időpont egyeztetése nélküli nem-megjelenés esetén a mostani és a következő HoT-ról való kizárási szankciót von maga után
Mappool szabályzat
  1. Minden heti mappool 7 NoMod, 3 Hidden, 3 HardRock, 2 DoubleTime, és 1 TieBreakerből fog állni
  2. Minden modot a következők alapján kell játszani:
    1. NoMod esetén semmilyen mod nem választható
    2. Hidden esetén a HD mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    3. HardRock esetén a HR mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    4. DoubleTime esetén a DT modot a játékvezető rakja be (közös megegyezés alapján lehet NightCore (NC) is), más mod nem választható mellé
    5. TieBreaker esetén szabadon választható, de nem kötelező az alábbi modok közül választania bárkinek, akár többet is: HD / HR
Meccsek szabályzata, játék menete
  1. Amint mindkét játékos megjelent, !roll-olás után aki nagyobb számot dobott, választ először warm-up mapot, majd utána követi a másik játékos a választással
  2. A warm-up map nem lehet hosszabb 5 percnél, de lehet bármilyen státuszban (pending/ranked/loved), valamint bármilyen mod használható rajtuk
  3. Warmupok után a kisebb számot rollolt játékos fog bannolni 1 mapot a pool-ból , ezután pedig a nagyobb számot rollolt játékos fog bannolni 1 mapot és pickelni az első mapot a pool-ból.
  4. Így folytatódik a pool-ból választás oda vissza, míg az egyik fél meccspontot ért el
  5. Tekintettel a sok kételyre és a káosz elkerülésére, ezen a bajnokságon nincs érvényben a szabad HD választása, minden modkategóriát úgy kell játszani ahogy az a mappoolban, és a mappool szabályzatban van
  6. Meccspont esetén automatikusan a vesztésre álló játékos JokerMap-ja következik, függetlenül a választási sorrendtől és a mappooltól
  7. JokerMap: Minden forduló regisztrációjakor beadott saját map. Szabályok ezzel kapcsolatban:
    1. A JokerMap lehet bármilyen státuszban (ranked/pending/loved) de nem lehet hosszabb 5 percnél
    2. A választott JokerMap a játékos Top Perfomance pontjához képest maximum 2 csillaggal lehet nagyobb. Ez azért kell, hogy a véletlenszerű Centipede-eket meg hasonlókat elkerüljük
    3. A JokerMap nem lehet a saját beatmap
    4. A map, beküldés után a Szervezők által lesz megvitatva, és felvesszük a kapcsolatot, ha az elfogadással probléma merül fel
    5. A JokerMap-ot a kiírt mappool után MAXIMUM 2 nap késéssel fogadunk el
    6. Nem beküldött/későn beküldött JokerMap esetén ugyanúgy, az aktuális mappool-ból kell map-ot választani, ergo mintha az adott játékos nem élt volna a JokerMap által nyújtott lehetőséggél
    7. Minden új mappoolhoz új JokerMap beküldése is szükséges, az előző nem használható újra
    8. A JokerMap publikálva lesz, ergo mindenki tudni fog arról, hogy kinek mi a JokerMap-ja
    9. JokerMap megnyerésével döntetlen állásba kerülés esetén automatikusan a TieBreaker kerül lejátszásra
    10. JokerMap megnyerésével de nem döntetlen állásba kerülés esetén az ellenfél mapválasztásával folytatódik a meccs
    11. A JokerMap lejátszási módjáról a JokerMap tulajdonosa dönt, ez lehet bármilyen mod a mappoolhoz viszonyítva
    12. JokerMap-ot nem lehet bannolni
  8. NoFail nem használható, ergo ha valamelyik játékos elbukik a végén, automatikusan az ellenfél nyer, amennyiben ő nem bukott el
  9. Ha mind a kettő játékos elbukott a végén, akkor a bukott pontszámok alapján számolunk eredményt
  10. A multiplayer lobby-t a játékszervező hozza létre, és a host is csak a játékvezetőknél lesz, warm-up választás kivételével csak a játékvezető rakhatja be az adott mapokat az adott moddal együtt
Egyéb szabályok
Rossz internet kapcsolat esetén, MAXIMUM egyszeri disconnect alkalmával közös megegyezés alapján újrajátszhatja a két játékos az adott mapot.Mivel ez egy barátságos bajnokság, semmiféle drámából/ócsárlásból nem kérünk a meccsek alatt! Ez vonatkozik ingame és twitch-en is, megszegése kizárással jár
Hivatalos panaszkönyv: https://pif.ephemeral.ink/partial-authenticate
Zoli
eljött hát az idő
Otnaz
nice
Wollas
jó szerencse
rom btw
Pog
glass2wave7
cirnó.
RRolanDD
Arnold
Robeesz
pog
Occse
poggers
Spkz
Mindamellett, hogy díjazom, hogy folytatjátok a dolgokat, az egy hét jelentkezési időt egy kicsit rövidnek tartom.

Ha egy gyors "leszámolós" bajnokságnak lett célozva, nem olyan nagy baj az egy hét. Ugyanakkor tekintve, hogy megtartjátok a három létra formátumot, kívülről nem úgy látszik, hogy egy olyan dologról van szó amit pár nap alatt le lehet bonyolítani. Ez kényelmetlen a mappool készítőknek, hogy kevés jelentkezőre kell sok poolt csinálni, és kényelmetlen a játékosoknak is hogy egy hét alatt betöltsék a létrákat, ezzel létszám és rangsorhoz mérten egyensúlyozottabb létrákat eredményezve.

Összességében a tippem az lenne legközelebbre, hogyha nem is két hónapot, de legalább 2-3 hetes jelentkezési időt hagyjatok, mind magatoknak mint staff, mind a potenciális játékosoknak, akik lehet hogy épp nem tudnak jelentkezni mert nyári szünet van/nyaralnak/betegek/stb.

Mindazonáltal, mindenkinek sok szerencsét kívánok!
-Rik-

Spkz wrote:

Mindamellett, hogy díjazom, hogy folytatjátok a dolgokat, az egy hét jelentkezési időt egy kicsit rövidnek tartom.

Ha egy gyors "leszámolós" bajnokságnak lett célozva, nem olyan nagy baj az egy hét. Ugyanakkor tekintve, hogy megtartjátok a három létra formátumot, kívülről nem úgy látszik, hogy egy olyan dologról van szó amit pár nap alatt le lehet bonyolítani. Ez kényelmetlen a mappool készítőknek, hogy kevés jelentkezőre kell sok poolt csinálni, és kényelmetlen a játékosoknak is hogy egy hét alatt betöltsék a létrákat, ezzel létszám és rangsorhoz mérten egyensúlyozottabb létrákat eredményezve.

Összességében a tippem az lenne legközelebbre, hogyha nem is két hónapot, de legalább 2-3 hetes jelentkezési időt hagyjatok, mind magatoknak mint staff, mind a potenciális játékosoknak, akik lehet hogy épp nem tudnak jelentkezni mert nyári szünet van/nyaralnak/betegek/stb.

Mindazonáltal, mindenkinek sok szerencsét kívánok!
Úgy adtuk meg a regisztráció határidejét, hogy pont egybeessen egy 1 hetes nyaralás elejével. Az volt a terv, hogy ha jelentkeznek elegen akkor induláskor elküldjük a résztvevő listát screenelésre, ellenkező esetben 1 héttel hosszabbítjuk.

81-en jelentkeztek, ami bőven elég 3db 16-os létrára, még úgy is ha kidobatnak velünk embereket a screenelés végén, szóval maradt az egy hét. Nem láttuk valószínűnek hogy sokkal több lenne a jelentkező ha várunk vele, eddig is körülbelül ennyi résztvevőnk volt, ahogy azt te is tudod.

A rank és képesség egyensúly is első ránézésre jobb mint (legalább) az előző HoT-on. Főleg az extreme kategória miatt nem elképzelhető a 3x32 fő, de még extrában is több hátránya lenne mint előnye. Nincs elég játékos az országban ahhoz hogy kiegyensúlyozott létrák legyenek 32 résztvevővel, regisztrálásra hagyott időtől függetlenül.
Így poolokat is ugyanannyi emberre kell csinálni mint eddig.

A screening így is jóval tovább tart a vártnál és szépen bele fogunk csúszni szeptemberbe mire végzünk, de úgy érezzük, hogy a túlnyomó többség akit érdekel a verseny az tudott jelentkezni és jelentkezett is.
Spkz

-Rik- wrote:

Úgy adtuk meg a regisztráció határidejét, hogy pont egybeessen egy 1 hetes nyaralás elejével. Az volt a terv, hogy ha jelentkeznek elegen akkor induláskor elküldjük a résztvevő listát screenelésre, ellenkező esetben 1 héttel hosszabbítjuk.

81-en jelentkeztek, ami bőven elég 3db 16-os létrára, még úgy is ha kidobatnak velünk embereket a screenelés végén, szóval maradt az egy hét. Nem láttuk valószínűnek hogy sokkal több lenne a jelentkező ha várunk vele, eddig is körülbelül ennyi résztvevőnk volt, ahogy azt te is tudod.

A rank és képesség egyensúly is első ránézésre jobb mint (legalább) az előző HoT-on. Főleg az extreme kategória miatt nem elképzelhető a 3x32 fő, de még extrában is több hátránya lenne mint előnye. Nincs elég játékos az országban ahhoz hogy kiegyensúlyozott létrák legyenek 32 résztvevővel, regisztrálásra hagyott időtől függetlenül.
Így poolokat is ugyanannyi emberre kell csinálni mint eddig.

A screening így is jóval tovább tart a vártnál és szépen bele fogunk csúszni szeptemberbe mire végzünk, de úgy érezzük, hogy a túlnyomó többség akit érdekel a verseny az tudott jelentkezni és jelentkezett is.
81 jelentkezett egy hét alatt elég jó. Úgy tűnik hogy a Discord szerver jóval aktívabb, mint hittem. Ez megnyugtató. Ez esetben kérlek, vedd tárgytalannak a "kritikát".
szarember
😎
Please sign in to reply.

New reply