forum

Hungarian osu! Tournament 2021 Summer

posted
Total Posts
8
Topic Starter
superuser

A grafikát köszönjük RatinA0-ának

Üdvözlök minden kedves érdeklődőt a Hungarian osu! Tournament 2021 nyári eseményén!


A megszokott fél éves szünet után, jöhet egy újabb 1v1 verseny, viszont ez úttal lesz benne egy kis csavar.
A "próbálj szerencsét" mondást szó szerint vesszük, az ellenfelek sorsolása, és a meccsek közbeni mapválasztás is véletlenszerűen fog történni.
(Bővebb információ a szabályzat többi részében)

Várjuk szeretettel mindenki jelentkezését és sok sikert kívánunk!

Staff


Szervezők: superuser | -Rik-
Mapválasztók: superuser | -Rik- | Zoli | sleepymateo | Zyaqix

Játékvezetők: TBA
Közvetítők: TBA
Kommentátorok: TBA

Díjazás: Csoport Első: 4 Hónap supporter | Második: 2 Hónap supporter | Harmadik: 1 Hónap supporter


Jelentkezés


Jelentkezni discordon a !register parancs segítségével tudtok. Ezt bármelyik csatornába beírhatjátok a discord szerveren.
Ezen kívül semmi másra nincsen szükségetek.

Kérünk titeket, vegyétek figyelembe, hogy a verseny előreláthatólag 1-2 hónap alatt folyik le. Ez idő alatt mindenkinek hetente legalább egy, de sokaknak 2 meccset kell játszania, ezért a meccsek hátrébb tolása csak nagyon nyomós indok esetén lehetséges. Előrehozásra az ellenféllel való megbeszélés után és Staff tagok ráérésétől függően van lehetőség.

Jelentkezési Határidő: 2021. 07. 17.

Kattints a linkre a csatlakozáshoz!



Szabályzat


Seed
  1. A selejtező kategóriánként 5 kötelezően lejátszandó mapból fog állni, egyszerre többen lesztek egy multiplayer játékban,
    de nyílvánvalóan mindenkinek csak a saját teljesítménye fog számítani.
  2. Ezúttal az ellenfél sorsolás random lesz, nem befolyásolja a selejtezőn elért eredmény.
  3. Ezek a selejtezők nem lesznek közvetítve.
  4. A legjobb X még függ a jelentkezettek számától.
Versenyszabályzat
  1. A bajnokságot 1v1 formában, a Double Elimination versenyforma szabályaival körbefoglalva fogjuk lebonyolítani, "Score v2" pontozással
  2. A verseny három kategórián lesz megrendezve, globális rank szerinti csoportosításban. A jelentkezés lezárása után döntjük el a csoportok eloszlását
  3. Tekintve hogy nyár van, hétköznap is tervezünk meccseket tartani.
    A meccsek döntő többsége délután 4 után kerül lejátszásra. Amennyiben valaki tudja
    hogy ilyen időpontokban nem ér rá, szóljon az egyik szervezőnek és a többi meccsük
    elhelyezésénél ezt figyelembe fogjuk venni.
  4. Minden héten lesznek meccsek, és minden új fordulóra új mappool is lesz.
  5. A mappool mindig egy héttel az adott forduló előtt lesz kirakva
  6. Mapválasztók abba a kategóriába nem választhatnak mapot, ahova jelentkeztek
  7. Nem megjelenés esetén 10 percet várunk, ellenkező esetben automatikusan a másik fél nyer, más időpont egyeztetése nélküli nem-megjelenés esetén a mostani és a következő HoT-ról való kizárási szankciót von maga után
Mappool szabályzat
  1. Minden heti mappool 5 NoMod, 2 Hidden, 2 HardRock, 2 DoubleTime, 2 FreeMod és 1 TieBreakerből fog állni
  2. Minden modot a következők alapján kell játszani:
    1. NoMod esetén semmilyen mod nem választható
    2. Hidden esetén a HD mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    3. HardRock esetén a HR mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    4. DoubleTime esetén a DT modot a játékvezető rakja be (közös megegyezés alapján lehet NightCore (NC) is), más mod nem választható mellé
    5. FreeMod esetén az alábbi modok közül kell választani legalább egyet: HD / HR
    6. TieBreaker esetén szabadon választható, de nem kötelező az alábbi modok közül választania bárkinek, akár többet is: HD / HR
Meccsek szabályzata, játék menete
  1. Amint mindkét játékos megjelent, !roll-olás után aki nagyobb számot dobott, választ először warm-up mapot, majd utána követi a másik játékos a választással
  2. A warm-up map nem lehet hosszabb 5 percnél, de lehet bármilyen státuszban (pending/ranked/loved), valamint bármilyen mod használható rajtuk
  3. Warmupok után a játékvezető rollol 1 és 13 között, ezzel eldöntve a lejátszandó mapot.
  4. Így folytatódik a sorsolás, míg az egyik fél meccspontot ért el
  5. Tekintettel a sok kételyre és a káosz elkerülésére, ezen a bajnokságon nincs érvényben a szabad HD választása, minden modkategóriát úgy kell játszani ahogy az a mappoolban, és a mappool szabályzatban van
  6. Meccspont esetén automatikusan a vesztésre álló játékos JokerMap-ja következik, függetlenül a választási sorrendtől és a mappooltól
  7. JokerMap: Minden forduló regisztrációjakor beadott saját map. Szabályok ezzel kapcsolatban:
    1. A JokerMap lehet bármilyen státuszban (ranked/pending/loved) de nem lehet hosszabb 5 percnél
    2. A választott JokerMap a játékos Top Perfomance pontjához képest maximum 2 csillaggal lehet nagyobb. Ez azért kell, hogy a véletlenszerű Centipede-eket meg hasonlókat elkerüljük
    3. A JokerMap nem lehet a saját beatmap
    4. A map, beküldés után a Szervezők által lesz megvitatva, és felvesszük a kapcsolatot, ha az elfogadással probléma merül fel
    5. A JokerMap-ot a kiírt mappool után MAXIMUM 2 nap késéssel fogadunk el
    6. Nem beküldött/későn beküldött JokerMap esetén ugyanúgy, az aktuális mappool-ból kell map-ot választani, ergo mintha az adott játékos nem élt volna a JokerMap által nyújtott lehetőséggél
    7. Minden új mappoolhoz új JokerMap beküldése is szükséges, az előző nem használható újra
    8. A JokerMap publikálva lesz, ergo mindenki tudni fog arról, hogy kinek mi a JokerMap-ja
    9. JokerMap megnyerésével döntetlen állásba kerülés esetén automatikusan a TieBreaker kerül lejátszásra
    10. JokerMap megnyerésével de nem döntetlen állásba kerülés esetén az ellenfél mapválasztásával folytatódik a meccs
    11. A JokerMap lejátszási módjáról a JokerMap tulajdonosa dönt, ez lehet bármilyen mod a mappoolhoz viszonyítva
    12. JokerMap-ot nem lehet bannolni
  8. NoFail nem használható, ergo ha valamelyik játékos elbukik a végén, automatikusan az ellenfél nyer, amennyiben ő nem bukott el
  9. Ha mind a kettő játékos elbukott a végén, akkor a bukott pontszámok alapján számolunk eredményt
  10. A multiplayer lobby-t a játékszervező hozza létre, és a host is csak a játékvezetőknél lesz, warm-up választás kivételével csak a játékvezető rakhatja be az adott mapokat az adott moddal együtt
Egyéb szabályok
Rossz internet kapcsolat esetén, MAXIMUM egyszeri disconnect alkalmával közös megegyezés alapján újrajátszhatja a két játékos az adott mapotMivel ez egy barátságos bajnokság, semmiféle drámából/ócsárlásból nem kérünk a meccsek alatt! Ez vonatkozik ingame és twitch-en is, megszegése kizárással jár
Otnaz
Pog
Fujiwara Mokou
Yo letsgoo
PepegaDio
h
Miniember
kinda yikes
isciR
Let's goooo
Osu felhasznalo
ovo
uume
uvu
Please sign in to reply.

New reply