forum

Problem z Directx w Osu! (płynność gry)

posted
Total Posts
2
Topic Starter
Funishima
Witajcie !
To mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość .
Dnia 20.03.13 pobrał mi się update do Osu!
Miałem nadzieję że za wiele się nie zmieni , no ale zmieniło się dosyć sporo i to na moją niekorzyść . W czym problem ?
Przed update z tego dnia gra działała w maksymalnej rozdzielczości przy wyłączonych wszystkich dodatkach graficznych na 1280X800 .
Lubiło zaciąć ale nie przeszkadzało mi to , fps nie spadało poniżej 60 .
Po update gra chodzi często poniżej 30 fps na 1280X800 , natomiast gdy włączę w grafice OpenGL nie napotykam żadnego spadku płynności nawet "lagów" nie ma ale gdy chcę coś wcisnąć muszę przytrzymać przycisk myszki na tym przycisku a wtedy gra zatrzymuje się, fps wynosi przeważnie 1 a potem znów normalnie pracuje przełączając się dalej tak jak zamierzałem.
Wiecie może czym jest to spowodowane ?
PS: Zapomniałbym specyfikacji mojego PC :
Intel Celeron M - 1,60 GHz
Pamięć RAM - 384 MB :cry:
Grafika - Ati Radeon XPRESS 200M (128 mb)
AmaiHachimitsu
Szczerze to uważam za cud, że na takim sprzęcie chodziło Ci to na takiej rozdzielczości. Bardzo możliwe, że jesteś przyzwyczajony i nie widziałeś jeszcze prawdziwej płynności : P (1024x768 w oknie mi kiedyś lagowało a wcale nie miałem gorszego sprzętu)

Co do tematu to ciężko określić - sam update miał dość spory wpływ na grafikę, ale nie uważam by on miał jakoś bardzo wielkie znaczenie co do ogólnych wymagań sprzętowych. Z OpenGL to już mnie zaskoczyło, nie spotkałem się z takimi problemami, spróbuj mniejszą rozdzielczość na OpenGL?

Możesz zastosować typową procedurę: folder songs, skins czy które tam potrzebujesz przenieś np. na pulpit i po prostu przeinstaluj osu!

Ogólnie na pytanie "czym to jest spowodowane?" to pasuje mi tylko odpowiedź, że masz kompa z brązu. Rozdzielczość 1280x800 jakoś wiele się nie różni od 1024x768 (ta pierwsza natywna dla lapków) a może będzie działać lepiej.
Please sign in to reply.

New reply