forum

Ranking

posted
Total Posts
18
Topic Starter
Sujin2
Witam.
W Osu gram około od wakacji...
Grałem trochę, potem zrobiłem przerwę i gram znów.
Zauważyłem, że ani ranking, ni pp, ni score mi się nie zmienia
Tydzień temu zmienił mi się ranking z około 260000 na około 230000 i pozostał taki do tej pory, mimo, że gram dosyć dużo i mam już 43 lvl...
Czy to jakiś błąd czy nie ? Pytam się, bo ja nie znam się na takich rzeczach; P
mateo690
"Your raw pp is currently at 63." Te pp wyznaczają ci ranking. Musisz chyba do top600/500 na mapach się dostawać, żeby ci rosły.
Topic Starter
Sujin2
Ahh, to może coś wyjaśnić...ale tu nie chodzi o samo pp; d
AmaiHachimitsu
PP sie liczy jesli bedziesz w top iles tam (bylo top 500, ale ponoc zwiekszyli granice) na danej mapie. Ranked score powinien isc bez problemu jesli Twoj wynik byl najlepszym wynikiem z calego mapsetu. Total score powinien isc bez problemow (po levelu sadze, ze z nim jest ok).

Sprawdz jeszcze raz dokladnie wszystko, zdobadz jakies miejsce wyzsze na mapie i powinienes cos tam pp dostac.
mateo690
Jak patrzę w twój profil, to wszystko wygląda dobrze. Po każdej mapce pojawia się plansza z informacją o rankingu itp. Tam pisze ile ci brakuje do kogoś przed tobą "@nick", czy jakoś tak szło.
Topic Starter
Sujin2
No właśnie ten ogólny rank coś nie spada w ogóle, przed chwilą zrobiłem mapkę na S i nic się nei zminiło
Przynajmniej mi chodzi o to : Rank: #238,425
mateo690
To właśnie te pp. Wbijaj na jakieś dobre miejsca na hardach i insejnach, to raz dwa urosną. :P Na easy i normal raczej szybko nie wzrosną.
Topic Starter
Sujin2
gram hardy cały czas, bo insane nie ogarnę...
No, ale na przykład na hardzie właśnie zrobiłem to S i nic z tego nei wyszło...
mateo690
Nie patrz na to S (to tylko celność ci ocenia), tylko na pozycję którą zajmujesz na danej mapie. Przy wyborze mapy powinno pisać na rankingu online.
Topic Starter
Sujin2
A ja myślałem, że ja się zdobędzie S to jest całkiem dobry wynik...; D