Pierwsze co to zainstaluj oficjalny sterownik jeśli go nie miałeś wcześniej ze strony Wacom'a, czyli
https://www.wacom.com/en-us/support/product-support/driversInnym prostym ale możliwym rozwiązaniem może być podpięcie tabletu do portu USB 3.0+ (niebieskiego). A jeśli tego nie próbowałeś robić co Ci pisze w powiadomieniu, czyli podłączyć do innego portu to zrób tak kilka razy, to naprawdę pomaga.
Jeżeli to nie w tym problem to w wyszukiwarce wpisz "Zarządzanie komputerem" > "Menedżer urządzeń" > "Urządzenia uniwersalnej magistrali przewodowej (w skrócie USB)", znajdź swój tablet i najpierw spróbuj zaktualizować sterownik, a jeśli nie da się lub nie zadziała to odinstaluj ten oficjalny i zainstaluj ponownie.
Ostatnią rzeczą jaka przychodzi mi na myśl to wejście w tą samą ścieżkę i odinstalować urządzenie wraz ze sterownikiem, a jak to zrobisz to także usuń ten oficjalny. Restart komputera i masz tak zrestartowany już tablet jakbyś nigdy go nie podłączał, więc instalujesz sterowniki itd. Jakby i tak to nawet nie pomogło to pozostaje iść do serwisu komputerowego bo to już wtedy może być sam tablet (a może tylko jego kabel) uszkodzony. Pamiętaj że jak masz możliwość możesz sprawdzić go na innym komputerze czy działa, bo wtedy będzie wiadomo czy to przez komputer czy to przez tablet tak się dzieje.