forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Mara
Terveppä terve.
FisHie_old
Tykkimäki on Kouvolassa. (Y)
Mianki
V*tun tykkimäki
IppE
Tervetuloa kaikille tulokkaille, oli sitten mielipide tykkimäestä mikä tahansa!
pupp3
Kiitos "kutsusta" ja tässä lyhyt esittely itsenstäni..
Joten olen 18 (piakoin 19) vuotias nainen Pääkaupunkiseudulta.
Aikaisempia rytmipeli kokemuksia löytyy DDR:n ja StepManian kautta.
Osussa eniten pelaan CTB:tä, mutta perinteinen osu ja taikokin luonnistuvat kanssa.
Luonteeltani olen vaitelijas (vierestä kuuntelija) mutta vauhtiin päässessäni juttua lentää :D
Mara
Joka kerta kun joku kutsun lukeneista tulee tänne, hymyilen.

Ja terveppä terve.
Mianki
terve ja mara senkin pedo
Pegram
Jep jep, tervetuloa Hetalisti, TujAuS ja pupp3 (pupp3lle pisteet kors k:sta)!

Eihän sillä mitään väliä ole, pelaatteko perus-osu!a vai CtB:tä vai pesäpalloa kun muutenkin porukka täällä vaan sekoilee jotain omaansa pelaamisen sijasta. Pääasia että kaikilla on kivaa ja porukkaa löytyy :)
Sutsuka
.
Serarar
Moro vaan kaikille :P Olen 16v, kohta 17v (26.6 synttärit) lukiolainen Kouvolasta ja netissä eräs otaku-kaverini kutsui minut pelamaan osu!a ja jäin heti koukkuun.. Eniten pelaan CTB, koska perinteisessä ja taikossa olen aika surkea :oops:
Husikam
Joo kiitän kutsu viestistä, ja elikkäs:

Olen 17 (heinäkuussa 18) vuotias poika Kajaanista. Opiskelen viimeistä vuotta lukiossa ja tänä kesänä olisi tarkotus alkaa valmistautua kirjotuksiin. Rytmipelejä olen pelaillu nyt 2 vuotta mutta osun aloitin about vuosi sitten. Edellisiä kokemuksia rytmipeleistä mm. Stepmaniaa matolla, siitä siirryin sormilla pelaamiseen ja sen jälkeen rollasin osuun.

Eniten aikaa vietän musiikkia kuuntelemalla / soittamalla, animea katsomalla, mangoja lukemalla ja osua hakatessa.

Olen osussa pyrkinyt pelaamaan enemmän casual meiningillä, mutta olen alkanut kiinnostumaan taikosta yhä enemmän mitä huonommin osussa menee. Tämänhetkiset tavoitteeni ovat saada osussa lvl 100 ja sen jälkeen saamaan sama taikossa.

Minuun saa yhteyttä steamissa, honissa, lolissa ja meidän kaveriyhteisömme mumblessa. Ja tietenkin osussa!

Ei kait siinä muuta. Danke schön.
IppE
Terveppätuloa kaikille.

Olkaakin sitten edes hiukan aktiivisia foorumeilla niin saadaan vähän keskustelua tänne.
Jos ei omaa lankaa kehtaa tehdä niin yleinen keskustelu sopii vaikka millaiseen keskusteluun, järkevään tai ei.
Mara

Husikam wrote:

Tämänhetkiset tavoitteeni ovat saada osussa lvl 100 ja sen jälkeen saamaan sama taikossa.
Sanon nopeasti, että kukaan ei ole vielä saanut taikossa lvl 100. Se johtunee siitä, kun taikossa ei saa niin paljoa pisteitä verrattuna standardiin tai CTBhen.

Husikam

LunaticMara wrote:

Sanon nopeasti, että kukaan ei ole vielä saanut taikossa lvl 100. Se johtunee siitä, kun taikossa ei saa niin paljoa pisteitä verrattuna standardiin tai CTBhen.
Vielä on kesää jäljellä 8-) no ei, mutta tavoitteita saa olla, vaikka ne ei olisikaan mahdollisia lähiaikoina!
Mara
Onnea vaan siihen.
IppE
ITT: Mara latistaa unelmia.
Tonzaaaaaaa[
Minutkin kutsuttiin tänne, mutta vasta nyt sain aikaiseksi kirjoitella tänne.

Eli olen 19-vuotias poika Jyväskylästä päin. Eksyin Osu!n pariin joskus viime vuoden syksyn puolella, kun katselin jotain randomeita Ievan polkka -videoita YouTubesta, ja päädyin katsomaan Osu!n Ievan polkka -mappia. Video näytti mielenkiintoiselta, joten päätin ladata ja jäin heti koukkuun. Japanilaista mussiikkia on tullut aikaisemminkin kuunneltua, ja olen kieltäkin yrittänyt opetella, mutta kanjeihin meni järki, joten luovutin. Aikaisempia rytmipelikokemuksia on StepManiasta ja GuitarHerosta/RockBandista.
IppE
Hei, sehän on se setä jolla on jännä avatar.
Pegram
Bänniä tuollaisille hei-sillähän-on-se-jännä-avatar -sedille.

Tai sitten ei. Tervetuloa vielä teillekin, Kagura-san ja Herpanni.
IppE

XZero94 wrote:

Bänniä tuollaisille hei-sillähän-on-se-jännä-avatar -sedille.
Oot vaan hyytelö kun sen avatar on hienompi kun sun
heintsi
Myöhäiset tervetulot myös meikäläisen puolesta koko sakille! Koittakaahan viihtyä ja olkaa aktiivisia ja tehkää juttuja~
Dusalty
Moro oon lukiolainen lempäälästä. Eksyin osuun kun kaveri kerto että tietää suomen parhaan taikon pelaajan, joten aattelin et kyllä mäki tohon pystyn.
(xzero you got competition)
Pegram

loe4boe wrote:

Moro oon lukiolainen lempäälästä. Eksyin osuun kun kaveri kerto että tietää suomen parhaan taikon pelaajan, joten aattelin et kyllä mäki tohon pystyn.
Mitä, tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta :D Kukas tämä kyseinen kaveri on, itseänikin kiinnostaa kuka mua on mainostanut. Ei toki pakko vastata ;)

pitäisköhän aktivoitua taas kun en oo aikoihin osu!a tosissani tosissani pelannut

Niiiin ja tosiaan, tervetuloa osu!un!
Dusalty

XZero94 wrote:

loe4boe wrote:

Mitä, tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta :D Kukas tämä kyseinen kaveri on, itseänikin kiinnostaa kuka mua on mainostanut. Ei toki pakko vastata ;)

pitäisköhän aktivoitua taas kun en oo aikoihin osu!a tosissani tosissani pelannut

Niiiin ja tosiaan, tervetuloa osu!un!
Kaveri pelaa nimellä Atomictroop, ja kiitos
Thimeeh
Moro.
19v. lukiolainen Kouvolasta.
TujAuS mulle infos Osusta joku aika sitte, ja sillon tällön tätä pelailen.
Mianki
Teretulemasta ja nauti :P
Pallero_old
17, Amis Kangasalta.
Pelaan IIDX ja DDR, eksyin tänne Osu!n foorumille koska pihalla on kylmä ja pikkuveli haki ps3 pois. Peliäkin pelasin joskus niin kauan että haukuin speed modien ja kunnon synkinsäädön puutteen seinille.
Käyn joskus spördöömässä täällä tai pelin finnikannulla kun Suomen Paras Taiko No Tatsujin- Pelaaja® sanoo että täällä on jotain hienoa.
Tulen näkymään lähes koko Desuconin IIDX pisteellä työvoimavaatetuksessa
heintsi

Pallero wrote:

17, Amis Kangasalta.
Pelaan IIDX ja DDR, eksyin tänne Osu!n foorumille koska pihalla on kylmä ja pikkuveli haki ps3 pois. Peliäkin pelasin joskus niin kauan että haukuin speed modien ja kunnon synkinsäädön puutteen seinille.
Käyn joskus spördöömässä täällä tai pelin finnikannulla kun Suomen Paras Taiko No Tatsujin- Pelaaja® sanoo että täällä on jotain hienoa.
Tulen näkymään lähes koko Desuconin IIDX pisteellä työvoimavaatetuksessa
Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa, mutta vectoille olen menossa tänä viikonloppuna.
Tervetuloa vain osuun, täällä on kyllä ihan hienoa välillä.
MagicalBloom

heintsi wrote:

Tervetuloa vain osuun, täällä on kyllä ihan hienoa välillä.
Voisin sanoa, että täällä on melkein aina hienoa.

Niin ja tervettuloa kaikille jotka ovat ilmoittautuneet minun jälkeen (olen laiska enkä jaksa lukea ketjua).
thelewa
Jag heter svensk peter från dina neighbor hej
Pallero_old

heintsi wrote:

Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa
Nyt myös Animeconissa
heintsi

Pallero wrote:

heintsi wrote:

Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa
Nyt myös Animeconissa
UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee :D
Pegram

heintsi wrote:

UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee :D
Kohta jätät jo sen reissun tänne väliin :D
heintsi

XZero94 wrote:

heintsi wrote:

Kohta jätät jo sen reissun tänne väliin :D
EEEn sentään, kyl se o oikeestaan tärkeempi reissu kun animecon. molempiin pyrin kyl menemää.
Jozie_old
Terve vaan! :3

Oon 23-vuotias graafikko/taiteilija Tampereelta. Lukion jälkeen ei ole pahemmin koulupaikkojen löytämisen kanssa lykästänyt joten tuhertelun lisäksi päivät kuluu täysin pelaillessa. Osun löysin 2010 helmikuussa, kun eräs kaveri näytti tätä kotilaneilla. Aluksi ei edes erityisemmin napannut osuilla, mitä nyt vähän sillointällöin. Tän vuoden puolella vasta kiinnostuin sitten kunnolla treenaamaan, ja nyt vasta eksyin tänne foorumeille ja huomasin tämän suomenkielisenkin osion. ou jea! :P

DDR:ää + Stepmaniaa oon pelannut vuodesta 2003. Omistan myös Para Para Paradisen ja mieli tekisi vielä jonain päivänä hommata IIDX-ohjain. Myös Suurikokoinen Pop’n Music-ohjain (ja peli) on ollut haaveiden kohteena jo pitkään. ^^

Rytmipelien lisäksi pelailen FPS-, RPGMMO- ja RTS:ää. Tällä hetkellä pääasiassa Starcraft 2:ta, Battlefield: Bad Company 2:ta, EVE:ä ja Aionia...
Osuun tällä hetkellä työstän omaa themeä(skiniä) ja viimeistelen ensimmäistä beatmap-päkkiäni. :)

Kesällä on taas tähtäimessä Assemblyt, kuten joka vuosi. Joten siellä saattaa törmätä... Harkitsen myös johonkin 'coniin lähtemistä. Ehkä Tracon taikka Ropecon? Will see...
Mara
Haluatko näyttää teoksiasi?
Pallero_old

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

DDR:ää + Stepmaniaa
Ou jee, tuu meille pelaan
Pegram

Pallero wrote:

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

jeah ddr
mäki tuu vaik huon oonki :V
Olisit Pallero voinut mainita että löytyy IIDX kanssa.

Tosiaan, tervetuliaiset Jozielle.
Tamperelaiset valtaavat pian osu!n bwahahaha >:D
AtomicTroop
Jeh, tänne vain 5-6 vuotta nuorempien kanssa pelaamaan. Varmaan voidaan vähitellen jo katsoa josko löytyisi tampereella ihan kiinnostusta rytmipeli-iltamiin, jos vain pallero jaksaisi kamansa raahata jonnekkin tilavampaan paikkaan.
Jozie_old

Pallero wrote:

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

Uskaltaiskohan tuota :D Mielellään kyl törmäis ja tutustuis uusiin tuttuihin täällä ja rytmipelipiireissä.

XZero94 wrote:

Tosiaan, tervetuliaiset Jozielle.
Tamperelaiset valtaavat pian osu!n bwahahaha >:D
Kiitos kiitos ^^

LunaticMara wrote:

Haluatko näyttää teoksiasi?
Nooh... mikä ettei. :)

Oon ollut tosi laiska skannailemaan töitä tai ottaa isoimmista töistä valokuvia, mutta täältä löytyy nyt pikkasen kaikenlaista:
http://jinn.thegroup.fi/ART/

Lisäsin tiedostonimiin vuosiluvut ja tekniikan... osa on tosi vanhoja ja tietysti huonompia siksikin. :>

täällä vielä pari videota:
http://www.youtube.com/watch?v=LABdg6fHnVk (mini baneling)
http://www.youtube.com/watch?v=4ko31HEeSYI (teal'c WIP)
http://www.youtube.com/watch?v=3MedeXUUM8g (Warlock Digital art WIP)

AtomicTroop wrote:

Jeh, tänne vain 5-6 vuotta nuorempien kanssa pelaamaan. Varmaan voidaan vähitellen jo katsoa josko löytyisi tampereella ihan kiinnostusta rytmipeli-iltamiin, jos vain pallero jaksaisi kamansa raahata jonnekkin tilavampaan paikkaan.
No huhhuh! Saippa kuulostaan vanhalta. :D Nooh, Ikä se o vaan numeroita...

Mäkin pidin aikoinaan Tanssipelikerhoa Tammerkosken lukiolla joka Keskiviikko :) Ei huono idea.
Voisin vaiks tuoda teille ton Para Para Paradisen pelattavaks: http://www.youtube.com/watch?v=cimhz72_m6o
onko peli tuttu? :)
Pallero_old

Jozie wrote:

onko peli tuttu? :)
Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.

Jozie wrote:

Mäkin pidin aikoinaan Tanssipelikerhoa Tammerkosken lukiolla joka Keskiviikko
Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystyny
Jozie_old

Pallero wrote:

Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.
Aight. En ookkaan ihan perillä ton pelin yleisyydestä kun en nyt viimeseen viiteen vuoteen ehtiny käydä missään 'conissa. :) Muuten tuntu olevan melko rare...

Pallero wrote:

Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystyny
Oho! Juu taishan tuo olla siinä 3-4 maissa. En enää tarkkaan muista muutakun sen että piti aina ehtiä pitään se ennen kun koulu sulkeutu ja vahtimestarit passitti pihalle. : )
MagicalBloom
Tervetulloa Jozielle.

On muuten tosi hienoa artworkkiä. Itsekkin harrastelen piirtämistä mutta tosi laiskasti noita tulee nettiin laitettua. Lähinnä sen takia kun en omista scanneria tai laadukasta kameraa ja no.. minulla ei ole yhtään omaa työtä tallella. Jos piirrän jotain niin melkeimpä poikkeuksetta teen työn jollekkin eli siis annan sen pois :)
Jozie_old
Kiitos kiitos TujAuS. :) Mulla on kyllä vielä paaljon kehittymisen varaa... Harkittin hetken että kehtaako noita edes näyttää.
linkkaa ihmeessä kuvia sun töistä jos löydät jostain jotakin. Mielelläni katselen muidenkin töitä. :)
Pegram
Joku Zunami lurkkaa täällä, postaiskohan tänne.
MagicalBloom

XZero94 wrote:

Joku Zunami lurkkaa täällä, postaiskohan tänne.
Ei se uskalla kun kyttäät täällä.
Pegram
E:<
Dusalty
Zunami on sellanen henkilö joka ei tykkää postailla oikein mihinkään
Pegram
Taisi juuri tän... ei vaan siis eilen postailla osumiitti -threadiin.
Zunami_old
Niinku Loe4boe sano niin en jaksa postailla oikein mihinkään.
Zunami_old
Ja voishan tässä pika esittäytymisen tehdä: Itte oon 8-luokkalainen Lempäälän perämetsistä ja mulle Osu!:n esitteli Loe4boe. 8-)
Mara
Huomaan, että olet uusi foorumeilla. Tässä ensimmäinen oppituntisi.

Ei sillä, että kukaan ei DPtä harrastaisi tahalteen, mutta...
Pegram
Arlieght, tervetuloa. Anteeksi nyt tämä "painostus" :)
ethox

LunaticMara wrote:

Ei sillä, että kukaan ei DPtä harrastaisi tahalteen, mutta...
Ai ei vai? :avatargrin:

kukaan ei huomaa edittiä

Triple the edit: double the irony
Zunami_old

XZero94 wrote:

Arlieght, tervetuloa. Anteeksi nyt tämä "painostus" :)
Ei mitään, kun en aluksi edes huomannut tätä player indrotuctionia
Sutsuka
.
Mara
vähä väärä aihe
Sutsuka
.
thelewa
tsuaaaa
Spidu
Möyh o/

Olen -93 datis Oulusta, ja olen joskus muinoin pelannut OSU:a, mutta jostain syystä se jäi vähemmälle ja nyt parin vuoden jälkeen kiinnostukseni taas kasvoi ja tulin takaisn >.<. Rytmipeleistä pelaan myös In the Groovea tanssimatolla ja stepmaniaa näppäimistöllä. FFR:ää on myös tullut tahkottua!
Katson animea, käyn silloin tällöin coneissa ja omistan piirtopöydän. Tykkään tehdä omia stepchartteja.
Osu:sta tunnen moron, ja muita tanssipeliskenessä pyöriviä ihmisiä :)
Pääsen normaleja ongelmitta läpi, hardeja (4star) pääsen läpi mutta evotan comboissa.
Irkkaan nickillä spidu_.
Mara
Wälkkömmen.
thelewa

Spidster wrote:

Pääsen normaleja ongelmitta läpi, hardeja (4star) pääsen läpi mutta evotan comboissa.
Lisää treeniä, sitten veteletkin insaneja alta aikayksikön niin kuin minä hihihih

Osu onkin siitä jänskä peli että siinä tulee auttamatta hyväksi jos pelaa säännöllisesti enemmän kuin pari kappaletta päivässä.
Sutsuka

ragelewa wrote:

Osu onkin siitä jänskä peli että siinä tulee auttamatta hyväksi jos pelaa säännöllisesti enemmän kuin pari kappaletta päivässä.
*Nauraa päänsä irti ja jatkaa pirtelön juomista*
Mara
En tule hautajaisiin.
thelewa
Älkää nyt, mäkin oon hyvä osussa ainoastaan sen takia että pelaan tätä 25 tuntia vuorokaudessa
ethox
Itse olen vain luontaisesti hyvä, en edes pelaa nykyään. Onhan minulla vastustuskyvytkin.
thelewa
osuttamisen salaisuus piilee vitamiinipillereissä ja siinä että syö salaattinsa
IppE
Mutta sinähän syöt vain suklaata ja juot kokista.
thelewa
Exactly
FisHie_old
Päätelkää siitä.
Jos sattuu niin, että jollakulla on jotain kysyttävää niin vastailen mielelläni.

Idea kuulosti hienommalta päässäni.. T_T
Mukku
Minäkin o/

Mara
dkun
amicool
thelewa
OH GOD I AM SUDDENLY FILLED WITH SLIGHTLY MORE RAGE THAN USUAL DAMN YOU DKUN
FisHie_old
Hyvä Mara! (Y)
Tajusit sen, olin jo menettänyt toivon. :D
IppE
En varmaan tajunnut mutta who cares

thelewa
marisan pitää lopettaa sammakoiden nuoleskelu
Pegram
mitä miksi
trukki7
Liityn joukkoon.
IppE
Ole tervetullut.
FisHie_old
Moi
Sutsuka
Aijjjaa
Pegram
juu hei trukki

terve tuloa
heintsi
nimesi ja tervetuloviestisi megalomaaninen minimaalinen sisältö sai minut nauramaan ääneen, ei pahalla mutta hyvällä tavalla. :D

tervetuloa vain trukki7HAHAHA:DD anteeksi vain mutta tämä on huvittavaa

Anteeksi.

myös zeron tahallinen yhdys sanojen käyttö naurattaa ja tuo sun avatar DD:::::

ehkä oon vaan väsynyt
Pegram
Heintsi mitä keijoa, en lukenut ees koko viestiä ja nyt jo tuli sellanen fiilis että oot kyllä ihan tuubassa :D

EDIT: Hyi joku hymiö
EDIT: Niin ja mitä avatarista täh häh
heintsi
trukki vaan on sanana jotenkin hassu, kyllä minä täällä ihan selväpäisenä olen :D

response to edit: no tuo sinun rena-avatar on niin huvittavan näköinen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pegram
No haist vittu tein sen 5 minuutissa paintilla

EDIT: Vai oliko hyvällä tavalla huvittavan näköinen
EDIT: Vois käyttää viestin kirjottamiseen 10 sekuntia enemmän aikaa sen sijaan et editois koko ajan
heintsi
Hyvällä tavalla huvittavan näköinen :3
EDIT: vois kyllä
Pegram
ok

LIKE A BOSS

EDIT: jaksaiski
heintsi
osun nopein

EDIT: mitä turhia, onnistuu näinkin
Pegram
Ei ollut edes Yleinen keskustelu joten mitäs jos näillä näkymin pois tästä threadista

UMADUMADUMAD
Mara
Trukki7 on nyt mun uusi waifu.
Mianki
Ei omita, muutkin haluavat leikkiä uudella lelulla.
Ja välkommen Trukki7
Tirde
Moi. Näin muusikkona olen kiinnostunut kaikennäköisistä rytmipeleistä ja maran kautta eksyin sit osuunki.
Mara
http://osu.ppy.sh/s/37058

Kärsikää.

Moi Tirde.
Regnall
Moro.

Oon 18-vuotias lukiolainen Oulunsalosta (~10km Oulusta), ja kiinnostuksiin kuuluu mm. dataus ja naiset. Ja sarvikuonot.

Osu! löydettiin Nunurun kanssa joskus viime kesän alussa ja siitä alettiin molemmat sitte pelailee. Nunurulla tais jäädä osuttaminen vähän vähemmälle jossain vaiheessa, mutta ite oon jatkanu melko aktiivisesti ja hyvinhän tää on sujunukki. Nunurun lisäksi tunnen täältä ainoastaan Spidun, jonka kanssa ollaan tunnettu jo aika monta vuotta.

Ei kai mulla muuta. Muistakaa kunnioittaa sarvikuonoja. :oops:
Mianki
Teretulemasta, saatiinko me eka playah tänne? :P
Mara
Lyön vetoo et oon nähnyt tän jätkän jossain.
IppE
Mara
show more
Please sign in to reply.

New reply