forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Mara
Minulla ei ole limitteriä päällä. Onko tämä paha?
heintsi
eikä mulla, pelattavuus muuttuu nykiväks ja joskus jopa offsetbugeja ilmaantuu.. mutta vois kai totutella toho 120 fps:ään.
Cheala
120 fps limit ja imuroinnin jälkeen toimii melkein täydellisesti. Koitin sitä 60 fps uusiks mut se vaa lagas enemmä O.o
Mun kone kuumenee muutenki aika nopeeta mut pystyy pitää koko päivän päällä, nyt ei sammuilekkaa enää. Näin talvella tää on oikeestaan mukavan lämmin :D
Mario92_old

LunaticMara wrote:

Tämä erittäin paha D:
Pegram

Mario92 wrote:

LunaticMara wrote:

Tämä erittäin paha D:
Mikä on limiter???!!?11+

Kone jaksanut yllättävän hyvin ilman limiteriä, vaikka useimmissa vähänkin enemmän tehoa vaativissa peleissä ylikuumenee valtavasti ja pian crashaa. Mutta tuota, "Player introduction / Pelaajien esittäytyminen" jäi minne?

Aaaanyway, tervetuloa Depator, Cheala, AzureDraco ja thelewa.
pelatkaa vähän taikoakin sit plz
Mara
Ei kukaan siitä välitä, tää koko alue on iha Finnish Off-Topic.
Themiki
Terve kaikille. Olen 17 vuotias tamperelainen, viikko sitten alotin pelaamaan Osua. Löysin tämän pelin siis facepunchin foorumeilta, satuin kyseisessä threadissa näkemään Orkelin postin ja päätin sitten huvikseen kokeilla peliä ja aika äkkiä jäin koukkuun, xfiressä peliaika 9 päivän sisällä 93 tuntia O.O No, opiskelupaikkaa minulla ei tällä hetkelle ole johtuen laiskuudestani koulun suhteen ja tänä vuonna päädyin väärälle linjalle joten keskeytin opinnot, aikaa pelaamisen siis jäi paljon.
IppE

Themiki wrote:

Terve kaikille. Olen 17 vuotias tamperelainen, viikko sitten alotin pelaamaan Osua. Löysin tämän pelin siis facepunchin foorumeilta, satuin kyseisessä threadissa näkemään Orkelin postin ja päätin sitten huvikseen kokeilla peliä ja aika äkkiä jäin koukkuun, xfiressä peliaika 9 päivän sisällä 93 tuntia O.O No, opiskelupaikkaa minulla ei tällä hetkelle ole johtuen laiskuudestani koulun suhteen ja tänä vuonna päädyin väärälle linjalle joten keskeytin opinnot, aikaa pelaamisen siis jäi paljon.
Tervetuloa, asuisimpa määkin vielä Tampereella, olisin voinu tulla kylään ( *≖‿≖*)
Mara
Lanit tulille!
thelewa

thelewa wrote:

Iltaa. Ja se olikin sitten siinä.
Tehdään tämä kunnolla.

Iltaa. Olen pikkutyttö pitkälettimies Kokkolasta joka pelkää paikkoja joissa on paljon ihmisiä. Toisin kuin monet luulevat minä en vietä kaikkea aikaani tietokoneella, vaan käyn jääkaapilla jopa päivittäin. Pidän myös taukoja huoneessani istumisesta silloin kun näen koiria nurmikolla ja ruohonleikkurissani on bensaa.
Pegram

Themiki wrote:

Terve kaikille. Olen 17 vuotias tamperelainen JA NIIN EDELLEEN
Terve ja tervetuloa vaan. Toivottavasti viihdyt, vaikka tämä porukka täällä onkin hieman erikoinen - hienoa saada lisää jäseniä Tampereelta ja Tampereelle :)
Themiki

XZero94 wrote:

Terve ja tervetuloa vaan. Toivottavasti viihdyt, vaikka tämä porukka täällä onkin hieman erikoinen - hienoa saada lisää jäseniä Tampereelta ja Tampereelle :)
Sittenhän sovin hyvin joukkoon.
AzureDraco_old
Eiköhän tänne kaikki mahdu sekaa ^^
Kaikilla on myös järkyttävän hyvät kuvaukset itsestää :D
IppE

AzureDraco wrote:

Eiköhän tänne kaikki mahdu sekaa ^^
Tamperelaiset varsinkin.
Mara
TAMPERE TAMPERE TAMPERE TAMPERE
Pegram

LunaticMara wrote:

TAMPERE TAMPERE TAMPERE TAMPERE
Agree.
Souko
Huomasi heti tulleensa Suomen omalle alueelle foorumeita, kun näitä vähän lueskelee :D Eikä todellakaan pelkän kielen perusteella.

Terve vaan kaikille! Olen tällänen normaalin epänormaali 21v ihminen Pieksämäeltä.

Taitaa tämä ilta vielä mennä sakepullon, osun ja animen äärellä :3
Mara

Souko wrote:

epänormaali
Täydellinen paikka siis.

brb sauna ->
heintsi
Tervetuloa viihtymään meidän muiden vähemmän normaalien sekaan!
Mianki
Välkommen
Sutsuka
Minä olen niin normaali ettei se ole normaalia.

Ja tervetuloa.
IppE
Sukka ei ole normaali, se on vaan meihin muihin verrattuna harvinaisen normaali.

Miniläppärit on jänniä.
AzureDraco_old
Ja ettei kukaan voisi välttyä tältä niin postaan sen tänne

heintsi

AzureDraco wrote:

Ja ettei kukaan voisi välttyä tältä niin postaan sen tänne

Toi on kyllä kympin pätkä 8-)
Pegram

Souko wrote:

Huomasi heti tulleensa Suomen omalle alueelle foorumeita, kun näitä vähän lueskelee :D Eikä todellakaan pelkän kielen perusteella.

Terve vaan kaikille! Olen tällänen normaalin epänormaali 21v ihminen Pieksämäeltä.

Taitaa tämä ilta vielä mennä sakepullon, osun ja animen äärellä :3
Joo, tervetuloa vaan. Mukava saada ihmisiäkin tänne.
AzureDraco_old
näin puoli random heittona kyllä hän ei näytä ihmiseltä vaan androidilta (tai joltain sellaiselta miks niitä nyt sanotaanki)
IppE

AzureDraco wrote:

näin puoli random heittona kyllä hän ei näytä ihmiseltä vaan androidilta (tai joltain sellaiselta miks niitä nyt sanotaanki)
Kyllä Chi on tarpeeks lähellä.
ethox
Esittäydytään nyt forumeidenkin puolella, vaikkakin suurin osa porukasta mut jo tunnistaakin.

20 vuotias (itse asiassa vuosien pyörähdys tänään) työtön datanomi Seinäjoelta. Osutellut pyöreästi kahdeksan kuuta. Installeri jäi työpöydälle yksiltä laneilta ja istui siinä vuoden ennenkö jaksoin sen asentaa ja siitä lähtikin 20 tunnin maratooni heti käyntiin ja 1500 play count ekan kuun aikana.

Pelkkä hiiri käytössä, ideana kokeilla kaverin tabletia jossain vaiheessa omaksi huviksi. Suuri streamien ystävä. Saavutuksista sen verran että 3 rank #1:stä löytyy, ja tavoitteenahan on voittaa cookiezi.

Ja nyt-
Pegram
En lähde tässä vaiheessa enää tervetulottelemaan, mutta ainahan on kiva saada tietää pelaajista lisää.

Niin ja hyvää syntymäpäivää ja silleen :)
IppE
Tervetuloa foorumeillekkin :3

Hieno avatar muuten.
AzureDraco_old
Nytten sit pitää arvailla jotai ^^
Jonkku
Moi vaan kaikille.

Olen vähäsanainen, nyt reilu kaksi vuotta osua pelannut tyyppi.
...Tai periaatteessa vuoden kun pidin "taukoa" viime vuoden huhtikuuhun.

Siinä kaikki, hyvät päivänjatkot. Kahtoo, jos myöhemmin jaksan ilmestyä vielä enemmänkin tänne foorumeille.
Mukku
Vauu. Jonkku on minua veteraanimpi osuilija.
fakeyuu
はじめまして!
Täällä kohta noin vuoden Osua pelaillut tyyppi Oulun läänin puolelta.
Tässä hiljaiseloa vietellyt ja seurannut foorumin jutusteluja sivusta ja vihdoin päätin täälläkin sitten esittäytyä.
Olen hyvin laiska kirjoittamaan foorumeille, mutta katotaas jos jaksaisin täällä useamminkin käydä heittämässä kommentin tai pari. 8-)
Tulin nyt ainakin ilmoittamaan olemassaoloni. Tässäpä se sitten taisi olla. Adiós! ^^
Mianki
Välkommen, jättekiva!
MoonRiser
nyt olen itse pelannut melkein vuoden (10kk) joten ajattelin alkaa seurata näitä foorumeita kun ei muutakaan tekemistä ole.

Olen mies ja syntynyt -93. opiskelen tällä hetkellä Valtimolla metsäkoneenkuljettajaksi joka voi nyt näin "no-life" puolella olla mielenkiintoista
meillä ensimmäinen vuosi oli kajaanin seppälässä mutta sitten se siirtyi tänne pohjois-karjalan kunnaille.
IppE
Terveppätuloa teillekkin.
Mara

fakeyuu wrote:

はじめまして!
no hyi
IppE

LunaticMara wrote:

fakeyuu wrote:

はじめまして!
no hyi
oot vaan jelly kun et osaa kuuriimuja
Mara

IppE602 wrote:

oot vaan jelly kun et osaa kuuriimuja
en haluu
thelewa
suklaa on hyvää
FisHie_old
Tykkimäellä on kivaa aina
Pegram
Ei taas liittynyt mihinkään mikään :L

Anyway, tervetuloa fakeyuu ja MoonRiser!
Ja niille jotka eivät asdfqwertyderp-kirjaimia osaa ja ovat laiskoja niin はじめまして = hajimemashite = hauska tutustua tms.
Hetalisti
Jep.. Olen siis Joensuusta päin ja siellä koko ikäni asunutkin. Ikää löytyy tällä hetkellä 17 ja opiskelutaustani ovat koostuneet erilaisista kesken jääneistä tutkinnoista sekä muutamista ohjauskoulutuksista.

Henkilökohtaisesti olen tykästynyt enemmän Osu!n Catch the Beat osioon ja sitä on tullut pelattua myöskin enemmän. Myös muita rytmipelejä olen pelannut tietokoneella (mm. Stepmania) ja harvemmin pelaan tanssimatolla ITG:tä. Myös Guitar Heroakin pelailen, mutta missään näistä edeltävistä en sanoisi olevani kovinkaan hyvä. (omasta mielestäni siis.) 8-)

Roolipelaan paljon eri animehahmoilla, harvemmin omilla luomuksillani ja .. no pakko myöntää että Yaoi on kyllä minun paheeni myös.
Cosplay, anime ja manga ovat myös eräitä elämäni monista kulmakivistä~

Kiitos ja Kumarrus.
Mianki
Wohoo, toinen ctb pelaaja. Tervetuloa! :P
thelewa
Hienoa, uusi ihminen! 2kk tauko esittelyissä on liikaa.

edit: laskuvirhe lol
MagicalBloom
Morjesta vaan kaikille.. kaippa se on hyvä täälläkin käydä pyörähtämässä.

Kouvolassa asustelen ja ikää löytyy 20 (heinäkuussa 21 ^_^). Otaku olen eli siis anime ja manga kiinnostaa. Osua on nyt muutama kuukausi pelailtu ja tätä ennen pelailin mm. Frets on Fireä. Olen melko hiljainen luonteeltani mut yritän kovasti välillä tuolla ircin puolella jotain puhuakkin. Kiitos ja kuittaus :)
Mara
Terveppä terve.
FisHie_old
Tykkimäki on Kouvolassa. (Y)
Mianki
V*tun tykkimäki
IppE
Tervetuloa kaikille tulokkaille, oli sitten mielipide tykkimäestä mikä tahansa!
pupp3
Kiitos "kutsusta" ja tässä lyhyt esittely itsenstäni..
Joten olen 18 (piakoin 19) vuotias nainen Pääkaupunkiseudulta.
Aikaisempia rytmipeli kokemuksia löytyy DDR:n ja StepManian kautta.
Osussa eniten pelaan CTB:tä, mutta perinteinen osu ja taikokin luonnistuvat kanssa.
Luonteeltani olen vaitelijas (vierestä kuuntelija) mutta vauhtiin päässessäni juttua lentää :D
Mara
Joka kerta kun joku kutsun lukeneista tulee tänne, hymyilen.

Ja terveppä terve.
Mianki
terve ja mara senkin pedo
Pegram
Jep jep, tervetuloa Hetalisti, TujAuS ja pupp3 (pupp3lle pisteet kors k:sta)!

Eihän sillä mitään väliä ole, pelaatteko perus-osu!a vai CtB:tä vai pesäpalloa kun muutenkin porukka täällä vaan sekoilee jotain omaansa pelaamisen sijasta. Pääasia että kaikilla on kivaa ja porukkaa löytyy :)
Sutsuka
.
Serarar
Moro vaan kaikille :P Olen 16v, kohta 17v (26.6 synttärit) lukiolainen Kouvolasta ja netissä eräs otaku-kaverini kutsui minut pelamaan osu!a ja jäin heti koukkuun.. Eniten pelaan CTB, koska perinteisessä ja taikossa olen aika surkea :oops:
Husikam
Joo kiitän kutsu viestistä, ja elikkäs:

Olen 17 (heinäkuussa 18) vuotias poika Kajaanista. Opiskelen viimeistä vuotta lukiossa ja tänä kesänä olisi tarkotus alkaa valmistautua kirjotuksiin. Rytmipelejä olen pelaillu nyt 2 vuotta mutta osun aloitin about vuosi sitten. Edellisiä kokemuksia rytmipeleistä mm. Stepmaniaa matolla, siitä siirryin sormilla pelaamiseen ja sen jälkeen rollasin osuun.

Eniten aikaa vietän musiikkia kuuntelemalla / soittamalla, animea katsomalla, mangoja lukemalla ja osua hakatessa.

Olen osussa pyrkinyt pelaamaan enemmän casual meiningillä, mutta olen alkanut kiinnostumaan taikosta yhä enemmän mitä huonommin osussa menee. Tämänhetkiset tavoitteeni ovat saada osussa lvl 100 ja sen jälkeen saamaan sama taikossa.

Minuun saa yhteyttä steamissa, honissa, lolissa ja meidän kaveriyhteisömme mumblessa. Ja tietenkin osussa!

Ei kait siinä muuta. Danke schön.
IppE
Terveppätuloa kaikille.

Olkaakin sitten edes hiukan aktiivisia foorumeilla niin saadaan vähän keskustelua tänne.
Jos ei omaa lankaa kehtaa tehdä niin yleinen keskustelu sopii vaikka millaiseen keskusteluun, järkevään tai ei.
Mara

Husikam wrote:

Tämänhetkiset tavoitteeni ovat saada osussa lvl 100 ja sen jälkeen saamaan sama taikossa.
Sanon nopeasti, että kukaan ei ole vielä saanut taikossa lvl 100. Se johtunee siitä, kun taikossa ei saa niin paljoa pisteitä verrattuna standardiin tai CTBhen.

Husikam

LunaticMara wrote:

Sanon nopeasti, että kukaan ei ole vielä saanut taikossa lvl 100. Se johtunee siitä, kun taikossa ei saa niin paljoa pisteitä verrattuna standardiin tai CTBhen.
Vielä on kesää jäljellä 8-) no ei, mutta tavoitteita saa olla, vaikka ne ei olisikaan mahdollisia lähiaikoina!
Mara
Onnea vaan siihen.
IppE
ITT: Mara latistaa unelmia.
Tonzaaaaaaa[
Minutkin kutsuttiin tänne, mutta vasta nyt sain aikaiseksi kirjoitella tänne.

Eli olen 19-vuotias poika Jyväskylästä päin. Eksyin Osu!n pariin joskus viime vuoden syksyn puolella, kun katselin jotain randomeita Ievan polkka -videoita YouTubesta, ja päädyin katsomaan Osu!n Ievan polkka -mappia. Video näytti mielenkiintoiselta, joten päätin ladata ja jäin heti koukkuun. Japanilaista mussiikkia on tullut aikaisemminkin kuunneltua, ja olen kieltäkin yrittänyt opetella, mutta kanjeihin meni järki, joten luovutin. Aikaisempia rytmipelikokemuksia on StepManiasta ja GuitarHerosta/RockBandista.
IppE
Hei, sehän on se setä jolla on jännä avatar.
Pegram
Bänniä tuollaisille hei-sillähän-on-se-jännä-avatar -sedille.

Tai sitten ei. Tervetuloa vielä teillekin, Kagura-san ja Herpanni.
IppE

XZero94 wrote:

Bänniä tuollaisille hei-sillähän-on-se-jännä-avatar -sedille.
Oot vaan hyytelö kun sen avatar on hienompi kun sun
heintsi
Myöhäiset tervetulot myös meikäläisen puolesta koko sakille! Koittakaahan viihtyä ja olkaa aktiivisia ja tehkää juttuja~
Dusalty
Moro oon lukiolainen lempäälästä. Eksyin osuun kun kaveri kerto että tietää suomen parhaan taikon pelaajan, joten aattelin et kyllä mäki tohon pystyn.
(xzero you got competition)
Pegram

loe4boe wrote:

Moro oon lukiolainen lempäälästä. Eksyin osuun kun kaveri kerto että tietää suomen parhaan taikon pelaajan, joten aattelin et kyllä mäki tohon pystyn.
Mitä, tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta :D Kukas tämä kyseinen kaveri on, itseänikin kiinnostaa kuka mua on mainostanut. Ei toki pakko vastata ;)

pitäisköhän aktivoitua taas kun en oo aikoihin osu!a tosissani tosissani pelannut

Niiiin ja tosiaan, tervetuloa osu!un!
Dusalty

XZero94 wrote:

loe4boe wrote:

Mitä, tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta :D Kukas tämä kyseinen kaveri on, itseänikin kiinnostaa kuka mua on mainostanut. Ei toki pakko vastata ;)

pitäisköhän aktivoitua taas kun en oo aikoihin osu!a tosissani tosissani pelannut

Niiiin ja tosiaan, tervetuloa osu!un!
Kaveri pelaa nimellä Atomictroop, ja kiitos
Thimeeh
Moro.
19v. lukiolainen Kouvolasta.
TujAuS mulle infos Osusta joku aika sitte, ja sillon tällön tätä pelailen.
Mianki
Teretulemasta ja nauti :P
Pallero_old
17, Amis Kangasalta.
Pelaan IIDX ja DDR, eksyin tänne Osu!n foorumille koska pihalla on kylmä ja pikkuveli haki ps3 pois. Peliäkin pelasin joskus niin kauan että haukuin speed modien ja kunnon synkinsäädön puutteen seinille.
Käyn joskus spördöömässä täällä tai pelin finnikannulla kun Suomen Paras Taiko No Tatsujin- Pelaaja® sanoo että täällä on jotain hienoa.
Tulen näkymään lähes koko Desuconin IIDX pisteellä työvoimavaatetuksessa
heintsi

Pallero wrote:

17, Amis Kangasalta.
Pelaan IIDX ja DDR, eksyin tänne Osu!n foorumille koska pihalla on kylmä ja pikkuveli haki ps3 pois. Peliäkin pelasin joskus niin kauan että haukuin speed modien ja kunnon synkinsäädön puutteen seinille.
Käyn joskus spördöömässä täällä tai pelin finnikannulla kun Suomen Paras Taiko No Tatsujin- Pelaaja® sanoo että täällä on jotain hienoa.
Tulen näkymään lähes koko Desuconin IIDX pisteellä työvoimavaatetuksessa
Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa, mutta vectoille olen menossa tänä viikonloppuna.
Tervetuloa vain osuun, täällä on kyllä ihan hienoa välillä.
MagicalBloom

heintsi wrote:

Tervetuloa vain osuun, täällä on kyllä ihan hienoa välillä.
Voisin sanoa, että täällä on melkein aina hienoa.

Niin ja tervettuloa kaikille jotka ovat ilmoittautuneet minun jälkeen (olen laiska enkä jaksa lukea ketjua).
thelewa
Jag heter svensk peter från dina neighbor hej
Pallero_old

heintsi wrote:

Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa
Nyt myös Animeconissa
heintsi

Pallero wrote:

heintsi wrote:

Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa
Nyt myös Animeconissa
UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee :D
Pegram

heintsi wrote:

UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee :D
Kohta jätät jo sen reissun tänne väliin :D
heintsi

XZero94 wrote:

heintsi wrote:

Kohta jätät jo sen reissun tänne väliin :D
EEEn sentään, kyl se o oikeestaan tärkeempi reissu kun animecon. molempiin pyrin kyl menemää.
Jozie_old
Terve vaan! :3

Oon 23-vuotias graafikko/taiteilija Tampereelta. Lukion jälkeen ei ole pahemmin koulupaikkojen löytämisen kanssa lykästänyt joten tuhertelun lisäksi päivät kuluu täysin pelaillessa. Osun löysin 2010 helmikuussa, kun eräs kaveri näytti tätä kotilaneilla. Aluksi ei edes erityisemmin napannut osuilla, mitä nyt vähän sillointällöin. Tän vuoden puolella vasta kiinnostuin sitten kunnolla treenaamaan, ja nyt vasta eksyin tänne foorumeille ja huomasin tämän suomenkielisenkin osion. ou jea! :P

DDR:ää + Stepmaniaa oon pelannut vuodesta 2003. Omistan myös Para Para Paradisen ja mieli tekisi vielä jonain päivänä hommata IIDX-ohjain. Myös Suurikokoinen Pop’n Music-ohjain (ja peli) on ollut haaveiden kohteena jo pitkään. ^^

Rytmipelien lisäksi pelailen FPS-, RPGMMO- ja RTS:ää. Tällä hetkellä pääasiassa Starcraft 2:ta, Battlefield: Bad Company 2:ta, EVE:ä ja Aionia...
Osuun tällä hetkellä työstän omaa themeä(skiniä) ja viimeistelen ensimmäistä beatmap-päkkiäni. :)

Kesällä on taas tähtäimessä Assemblyt, kuten joka vuosi. Joten siellä saattaa törmätä... Harkitsen myös johonkin 'coniin lähtemistä. Ehkä Tracon taikka Ropecon? Will see...
Mara
Haluatko näyttää teoksiasi?
Pallero_old

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

DDR:ää + Stepmaniaa
Ou jee, tuu meille pelaan
Pegram

Pallero wrote:

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

jeah ddr
mäki tuu vaik huon oonki :V
Olisit Pallero voinut mainita että löytyy IIDX kanssa.

Tosiaan, tervetuliaiset Jozielle.
Tamperelaiset valtaavat pian osu!n bwahahaha >:D
AtomicTroop
Jeh, tänne vain 5-6 vuotta nuorempien kanssa pelaamaan. Varmaan voidaan vähitellen jo katsoa josko löytyisi tampereella ihan kiinnostusta rytmipeli-iltamiin, jos vain pallero jaksaisi kamansa raahata jonnekkin tilavampaan paikkaan.
Jozie_old

Pallero wrote:

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

Uskaltaiskohan tuota :D Mielellään kyl törmäis ja tutustuis uusiin tuttuihin täällä ja rytmipelipiireissä.

XZero94 wrote:

Tosiaan, tervetuliaiset Jozielle.
Tamperelaiset valtaavat pian osu!n bwahahaha >:D
Kiitos kiitos ^^

LunaticMara wrote:

Haluatko näyttää teoksiasi?
Nooh... mikä ettei. :)

Oon ollut tosi laiska skannailemaan töitä tai ottaa isoimmista töistä valokuvia, mutta täältä löytyy nyt pikkasen kaikenlaista:
http://jinn.thegroup.fi/ART/

Lisäsin tiedostonimiin vuosiluvut ja tekniikan... osa on tosi vanhoja ja tietysti huonompia siksikin. :>

täällä vielä pari videota:
http://www.youtube.com/watch?v=LABdg6fHnVk (mini baneling)
http://www.youtube.com/watch?v=4ko31HEeSYI (teal'c WIP)
http://www.youtube.com/watch?v=3MedeXUUM8g (Warlock Digital art WIP)

AtomicTroop wrote:

Jeh, tänne vain 5-6 vuotta nuorempien kanssa pelaamaan. Varmaan voidaan vähitellen jo katsoa josko löytyisi tampereella ihan kiinnostusta rytmipeli-iltamiin, jos vain pallero jaksaisi kamansa raahata jonnekkin tilavampaan paikkaan.
No huhhuh! Saippa kuulostaan vanhalta. :D Nooh, Ikä se o vaan numeroita...

Mäkin pidin aikoinaan Tanssipelikerhoa Tammerkosken lukiolla joka Keskiviikko :) Ei huono idea.
Voisin vaiks tuoda teille ton Para Para Paradisen pelattavaks: http://www.youtube.com/watch?v=cimhz72_m6o
onko peli tuttu? :)
Pallero_old

Jozie wrote:

onko peli tuttu? :)
Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.

Jozie wrote:

Mäkin pidin aikoinaan Tanssipelikerhoa Tammerkosken lukiolla joka Keskiviikko
Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystyny
Jozie_old

Pallero wrote:

Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.
Aight. En ookkaan ihan perillä ton pelin yleisyydestä kun en nyt viimeseen viiteen vuoteen ehtiny käydä missään 'conissa. :) Muuten tuntu olevan melko rare...

Pallero wrote:

Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystyny
Oho! Juu taishan tuo olla siinä 3-4 maissa. En enää tarkkaan muista muutakun sen että piti aina ehtiä pitään se ennen kun koulu sulkeutu ja vahtimestarit passitti pihalle. : )
MagicalBloom
Tervetulloa Jozielle.

On muuten tosi hienoa artworkkiä. Itsekkin harrastelen piirtämistä mutta tosi laiskasti noita tulee nettiin laitettua. Lähinnä sen takia kun en omista scanneria tai laadukasta kameraa ja no.. minulla ei ole yhtään omaa työtä tallella. Jos piirrän jotain niin melkeimpä poikkeuksetta teen työn jollekkin eli siis annan sen pois :)
Jozie_old
Kiitos kiitos TujAuS. :) Mulla on kyllä vielä paaljon kehittymisen varaa... Harkittin hetken että kehtaako noita edes näyttää.
linkkaa ihmeessä kuvia sun töistä jos löydät jostain jotakin. Mielelläni katselen muidenkin töitä. :)
Pegram
Joku Zunami lurkkaa täällä, postaiskohan tänne.
MagicalBloom

XZero94 wrote:

Joku Zunami lurkkaa täällä, postaiskohan tänne.
Ei se uskalla kun kyttäät täällä.
Pegram
E:<
Dusalty
Zunami on sellanen henkilö joka ei tykkää postailla oikein mihinkään
Pegram
Taisi juuri tän... ei vaan siis eilen postailla osumiitti -threadiin.
Zunami_old
Niinku Loe4boe sano niin en jaksa postailla oikein mihinkään.
Zunami_old
Ja voishan tässä pika esittäytymisen tehdä: Itte oon 8-luokkalainen Lempäälän perämetsistä ja mulle Osu!:n esitteli Loe4boe. 8-)
Mara
Huomaan, että olet uusi foorumeilla. Tässä ensimmäinen oppituntisi.

Ei sillä, että kukaan ei DPtä harrastaisi tahalteen, mutta...
Pegram
Arlieght, tervetuloa. Anteeksi nyt tämä "painostus" :)
show more
Please sign in to reply.

New reply