Minulla ei ole limitteriä päällä. Onko tämä paha?
Tämä erittäin paha D:LunaticMara wrote:
Mikä on limiter???!!?11+Mario92 wrote:
Tämä erittäin paha D:LunaticMara wrote:
Tervetuloa, asuisimpa määkin vielä Tampereella, olisin voinu tulla kylään ( *≖‿≖*)Themiki wrote:
Terve kaikille. Olen 17 vuotias tamperelainen, viikko sitten alotin pelaamaan Osua. Löysin tämän pelin siis facepunchin foorumeilta, satuin kyseisessä threadissa näkemään Orkelin postin ja päätin sitten huvikseen kokeilla peliä ja aika äkkiä jäin koukkuun, xfiressä peliaika 9 päivän sisällä 93 tuntia O.O No, opiskelupaikkaa minulla ei tällä hetkelle ole johtuen laiskuudestani koulun suhteen ja tänä vuonna päädyin väärälle linjalle joten keskeytin opinnot, aikaa pelaamisen siis jäi paljon.
Tehdään tämä kunnolla.thelewa wrote:
Iltaa. Ja se olikin sitten siinä.
Terve ja tervetuloa vaan. Toivottavasti viihdyt, vaikka tämä porukka täällä onkin hieman erikoinen - hienoa saada lisää jäseniä Tampereelta ja TampereelleThemiki wrote:
Terve kaikille. Olen 17 vuotias tamperelainen JA NIIN EDELLEEN
Sittenhän sovin hyvin joukkoon.XZero94 wrote:
Terve ja tervetuloa vaan. Toivottavasti viihdyt, vaikka tämä porukka täällä onkin hieman erikoinen - hienoa saada lisää jäseniä Tampereelta ja Tampereelle
Agree.LunaticMara wrote:
TAMPERE TAMPERE TAMPERE TAMPERE
Täydellinen paikka siis.Souko wrote:
epänormaali
Toi on kyllä kympin pätkäAzureDraco wrote:
Ja ettei kukaan voisi välttyä tältä niin postaan sen tänne
Joo, tervetuloa vaan. Mukava saada ihmisiäkin tänne.Souko wrote:
Huomasi heti tulleensa Suomen omalle alueelle foorumeita, kun näitä vähän lueskeleeEikä todellakaan pelkän kielen perusteella.
Terve vaan kaikille! Olen tällänen normaalin epänormaali 21v ihminen Pieksämäeltä.
Taitaa tämä ilta vielä mennä sakepullon, osun ja animen äärellä :3
no hyifakeyuu wrote:
はじめまして!
en haluuIppE602 wrote:
oot vaan jelly kun et osaa kuuriimuja
Sanon nopeasti, että kukaan ei ole vielä saanut taikossa lvl 100. Se johtunee siitä, kun taikossa ei saa niin paljoa pisteitä verrattuna standardiin tai CTBhen.Husikam wrote:
Tämänhetkiset tavoitteeni ovat saada osussa lvl 100 ja sen jälkeen saamaan sama taikossa.
Vielä on kesää jäljelläLunaticMara wrote:
Sanon nopeasti, että kukaan ei ole vielä saanut taikossa lvl 100. Se johtunee siitä, kun taikossa ei saa niin paljoa pisteitä verrattuna standardiin tai CTBhen.
Mitä, tämähän vaikuttaa mielenkiintoiseltaloe4boe wrote:
Moro oon lukiolainen lempäälästä. Eksyin osuun kun kaveri kerto että tietää suomen parhaan taikon pelaajan, joten aattelin et kyllä mäki tohon pystyn.
(xzero you got competition)
Kaveri pelaa nimellä Atomictroop, ja kiitosXZero94 wrote:
Mitä, tämähän vaikuttaa mielenkiintoiseltaloe4boe wrote:
Moro oon lukiolainen lempäälästä. Eksyin osuun kun kaveri kerto että tietää suomen parhaan taikon pelaajan, joten aattelin et kyllä mäki tohon pystyn.
(xzero you got competition)Kukas tämä kyseinen kaveri on, itseänikin kiinnostaa kuka mua on mainostanut. Ei toki pakko vastata
![]()
pitäisköhän aktivoitua taas kun en oo aikoihin osu!a tosissani tosissani pelannut
Niiiin ja tosiaan, tervetuloa osu!un!
Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa, mutta vectoille olen menossa tänä viikonloppuna.Pallero wrote:
17, Amis Kangasalta.
Pelaan IIDX ja DDR, eksyin tänne Osu!n foorumille koska pihalla on kylmä ja pikkuveli haki ps3 pois. Peliäkin pelasin joskus niin kauan että haukuin speed modien ja kunnon synkinsäädön puutteen seinille.
Käyn joskus spördöömässä täällä tai pelin finnikannulla kun Suomen Paras Taiko No Tatsujin- Pelaaja® sanoo että täällä on jotain hienoa.
Tulen näkymään lähes koko Desuconin IIDX pisteellä työvoimavaatetuksessa
Voisin sanoa, että täällä on melkein aina hienoa.heintsi wrote:
Tervetuloa vain osuun, täällä on kyllä ihan hienoa välillä.
Nyt myös Animeconissaheintsi wrote:
Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa
UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkeePallero wrote:
Nyt myös Animeconissaheintsi wrote:
Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa
Kohta jätät jo sen reissun tänne väliinheintsi wrote:
UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee
EEEn sentään, kyl se o oikeestaan tärkeempi reissu kun animecon. molempiin pyrin kyl menemää.XZero94 wrote:
Kohta jätät jo sen reissun tänne väliinheintsi wrote:
UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee
Jozie wrote:
Tampereelta
Ou jee, tuu meille pelaanJozie wrote:
DDR:ää + Stepmaniaa
jeah ddrPallero wrote:
Jozie wrote:
TampereeltaOu jee, tuu meille pelaanJozie wrote:
Uskaltaiskohan tuota :D Mielellään kyl törmäis ja tutustuis uusiin tuttuihin täällä ja rytmipelipiireissä.Pallero wrote:
Jozie wrote:
TampereeltaOu jee, tuu meille pelaanJozie wrote:
Kiitos kiitos ^^XZero94 wrote:
Tosiaan, tervetuliaiset Jozielle.
Tamperelaiset valtaavat pian osu!n bwahahaha >:D
Nooh... mikä ettei. :)LunaticMara wrote:
Haluatko näyttää teoksiasi?
No huhhuh! Saippa kuulostaan vanhalta. :D Nooh, Ikä se o vaan numeroita...AtomicTroop wrote:
Jeh, tänne vain 5-6 vuotta nuorempien kanssa pelaamaan. Varmaan voidaan vähitellen jo katsoa josko löytyisi tampereella ihan kiinnostusta rytmipeli-iltamiin, jos vain pallero jaksaisi kamansa raahata jonnekkin tilavampaan paikkaan.
Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.Jozie wrote:
onko peli tuttu?
Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystynyJozie wrote:
Mäkin pidin aikoinaan Tanssipelikerhoa Tammerkosken lukiolla joka Keskiviikko
Aight. En ookkaan ihan perillä ton pelin yleisyydestä kun en nyt viimeseen viiteen vuoteen ehtiny käydä missään 'conissa. :) Muuten tuntu olevan melko rare...Pallero wrote:
Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.
Oho! Juu taishan tuo olla siinä 3-4 maissa. En enää tarkkaan muista muutakun sen että piti aina ehtiä pitään se ennen kun koulu sulkeutu ja vahtimestarit passitti pihalle. : )Pallero wrote:
Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystyny
Ei se uskalla kun kyttäät täällä.XZero94 wrote:
Joku Zunami lurkkaa täällä, postaiskohan tänne.