forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
heintsi

Pallero wrote:

heintsi wrote:

Omg, onko desuconissa IIDX-piste :7 damn. olisin kyllä niin halunnu koittaa
Nyt myös Animeconissa
UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee :D
Pegram

heintsi wrote:

UWAAAAAAA okei nyt animecon muodostui pakolliseksi reissuksi tänä kesänä vaikka tuliski vaa vähä väkee :D
Kohta jätät jo sen reissun tänne väliin :D
heintsi

XZero94 wrote:

heintsi wrote:

Kohta jätät jo sen reissun tänne väliin :D
EEEn sentään, kyl se o oikeestaan tärkeempi reissu kun animecon. molempiin pyrin kyl menemää.
Jozie_old
Terve vaan! :3

Oon 23-vuotias graafikko/taiteilija Tampereelta. Lukion jälkeen ei ole pahemmin koulupaikkojen löytämisen kanssa lykästänyt joten tuhertelun lisäksi päivät kuluu täysin pelaillessa. Osun löysin 2010 helmikuussa, kun eräs kaveri näytti tätä kotilaneilla. Aluksi ei edes erityisemmin napannut osuilla, mitä nyt vähän sillointällöin. Tän vuoden puolella vasta kiinnostuin sitten kunnolla treenaamaan, ja nyt vasta eksyin tänne foorumeille ja huomasin tämän suomenkielisenkin osion. ou jea! :P

DDR:ää + Stepmaniaa oon pelannut vuodesta 2003. Omistan myös Para Para Paradisen ja mieli tekisi vielä jonain päivänä hommata IIDX-ohjain. Myös Suurikokoinen Pop’n Music-ohjain (ja peli) on ollut haaveiden kohteena jo pitkään. ^^

Rytmipelien lisäksi pelailen FPS-, RPGMMO- ja RTS:ää. Tällä hetkellä pääasiassa Starcraft 2:ta, Battlefield: Bad Company 2:ta, EVE:ä ja Aionia...
Osuun tällä hetkellä työstän omaa themeä(skiniä) ja viimeistelen ensimmäistä beatmap-päkkiäni. :)

Kesällä on taas tähtäimessä Assemblyt, kuten joka vuosi. Joten siellä saattaa törmätä... Harkitsen myös johonkin 'coniin lähtemistä. Ehkä Tracon taikka Ropecon? Will see...
Mara
Haluatko näyttää teoksiasi?
Pallero_old

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

DDR:ää + Stepmaniaa
Ou jee, tuu meille pelaan
Pegram

Pallero wrote:

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

jeah ddr
mäki tuu vaik huon oonki :V
Olisit Pallero voinut mainita että löytyy IIDX kanssa.

Tosiaan, tervetuliaiset Jozielle.
Tamperelaiset valtaavat pian osu!n bwahahaha >:D
AtomicTroop
Jeh, tänne vain 5-6 vuotta nuorempien kanssa pelaamaan. Varmaan voidaan vähitellen jo katsoa josko löytyisi tampereella ihan kiinnostusta rytmipeli-iltamiin, jos vain pallero jaksaisi kamansa raahata jonnekkin tilavampaan paikkaan.
Jozie_old

Pallero wrote:

Jozie wrote:

Tampereelta

Jozie wrote:

Uskaltaiskohan tuota :D Mielellään kyl törmäis ja tutustuis uusiin tuttuihin täällä ja rytmipelipiireissä.

XZero94 wrote:

Tosiaan, tervetuliaiset Jozielle.
Tamperelaiset valtaavat pian osu!n bwahahaha >:D
Kiitos kiitos ^^

LunaticMara wrote:

Haluatko näyttää teoksiasi?
Nooh... mikä ettei. :)

Oon ollut tosi laiska skannailemaan töitä tai ottaa isoimmista töistä valokuvia, mutta täältä löytyy nyt pikkasen kaikenlaista:
http://jinn.thegroup.fi/ART/

Lisäsin tiedostonimiin vuosiluvut ja tekniikan... osa on tosi vanhoja ja tietysti huonompia siksikin. :>

täällä vielä pari videota:
http://www.youtube.com/watch?v=LABdg6fHnVk (mini baneling)
http://www.youtube.com/watch?v=4ko31HEeSYI (teal'c WIP)
http://www.youtube.com/watch?v=3MedeXUUM8g (Warlock Digital art WIP)

AtomicTroop wrote:

Jeh, tänne vain 5-6 vuotta nuorempien kanssa pelaamaan. Varmaan voidaan vähitellen jo katsoa josko löytyisi tampereella ihan kiinnostusta rytmipeli-iltamiin, jos vain pallero jaksaisi kamansa raahata jonnekkin tilavampaan paikkaan.
No huhhuh! Saippa kuulostaan vanhalta. :D Nooh, Ikä se o vaan numeroita...

Mäkin pidin aikoinaan Tanssipelikerhoa Tammerkosken lukiolla joka Keskiviikko :) Ei huono idea.
Voisin vaiks tuoda teille ton Para Para Paradisen pelattavaks: http://www.youtube.com/watch?v=cimhz72_m6o
onko peli tuttu? :)
Pallero_old

Jozie wrote:

onko peli tuttu? :)
Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.

Jozie wrote:

Mäkin pidin aikoinaan Tanssipelikerhoa Tammerkosken lukiolla joka Keskiviikko
Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystyny
Jozie_old

Pallero wrote:

Juu, aina se on Coneissa meillä mukana, mutta en koskaan pidä sitä erityisen pelattavana, kun onkin vaan 1 versio mokomasta olemassa.
Aight. En ookkaan ihan perillä ton pelin yleisyydestä kun en nyt viimeseen viiteen vuoteen ehtiny käydä missään 'conissa. :) Muuten tuntu olevan melko rare...

Pallero wrote:

Käymään piti joskus tulla, mutta eikö se ollu joskus kolmelta aikoihin aina niin ei mitenkään pystyny
Oho! Juu taishan tuo olla siinä 3-4 maissa. En enää tarkkaan muista muutakun sen että piti aina ehtiä pitään se ennen kun koulu sulkeutu ja vahtimestarit passitti pihalle. : )
MagicalBloom
Tervetulloa Jozielle.

On muuten tosi hienoa artworkkiä. Itsekkin harrastelen piirtämistä mutta tosi laiskasti noita tulee nettiin laitettua. Lähinnä sen takia kun en omista scanneria tai laadukasta kameraa ja no.. minulla ei ole yhtään omaa työtä tallella. Jos piirrän jotain niin melkeimpä poikkeuksetta teen työn jollekkin eli siis annan sen pois :)
Jozie_old
Kiitos kiitos TujAuS. :) Mulla on kyllä vielä paaljon kehittymisen varaa... Harkittin hetken että kehtaako noita edes näyttää.
linkkaa ihmeessä kuvia sun töistä jos löydät jostain jotakin. Mielelläni katselen muidenkin töitä. :)
Pegram
Joku Zunami lurkkaa täällä, postaiskohan tänne.
MagicalBloom

XZero94 wrote:

Joku Zunami lurkkaa täällä, postaiskohan tänne.
Ei se uskalla kun kyttäät täällä.
Pegram
E:<
Dusalty
Zunami on sellanen henkilö joka ei tykkää postailla oikein mihinkään
Pegram
Taisi juuri tän... ei vaan siis eilen postailla osumiitti -threadiin.
Zunami_old
Niinku Loe4boe sano niin en jaksa postailla oikein mihinkään.
Zunami_old
Ja voishan tässä pika esittäytymisen tehdä: Itte oon 8-luokkalainen Lempäälän perämetsistä ja mulle Osu!:n esitteli Loe4boe. 8-)
Mara
Huomaan, että olet uusi foorumeilla. Tässä ensimmäinen oppituntisi.

Ei sillä, että kukaan ei DPtä harrastaisi tahalteen, mutta...
Pegram
Arlieght, tervetuloa. Anteeksi nyt tämä "painostus" :)
ethox

LunaticMara wrote:

Ei sillä, että kukaan ei DPtä harrastaisi tahalteen, mutta...
Ai ei vai? :avatargrin:

kukaan ei huomaa edittiä

Triple the edit: double the irony
Zunami_old

XZero94 wrote:

Arlieght, tervetuloa. Anteeksi nyt tämä "painostus" :)
Ei mitään, kun en aluksi edes huomannut tätä player indrotuctionia
Sutsuka
.
Mara
vähä väärä aihe
Sutsuka
.
thelewa
tsuaaaa
Spidu
Möyh o/

Olen -93 datis Oulusta, ja olen joskus muinoin pelannut OSU:a, mutta jostain syystä se jäi vähemmälle ja nyt parin vuoden jälkeen kiinnostukseni taas kasvoi ja tulin takaisn >.<. Rytmipeleistä pelaan myös In the Groovea tanssimatolla ja stepmaniaa näppäimistöllä. FFR:ää on myös tullut tahkottua!
Katson animea, käyn silloin tällöin coneissa ja omistan piirtopöydän. Tykkään tehdä omia stepchartteja.
Osu:sta tunnen moron, ja muita tanssipeliskenessä pyöriviä ihmisiä :)
Pääsen normaleja ongelmitta läpi, hardeja (4star) pääsen läpi mutta evotan comboissa.
Irkkaan nickillä spidu_.
Mara
Wälkkömmen.
thelewa

Spidster wrote:

Pääsen normaleja ongelmitta läpi, hardeja (4star) pääsen läpi mutta evotan comboissa.
Lisää treeniä, sitten veteletkin insaneja alta aikayksikön niin kuin minä hihihih

Osu onkin siitä jänskä peli että siinä tulee auttamatta hyväksi jos pelaa säännöllisesti enemmän kuin pari kappaletta päivässä.
Sutsuka

ragelewa wrote:

Osu onkin siitä jänskä peli että siinä tulee auttamatta hyväksi jos pelaa säännöllisesti enemmän kuin pari kappaletta päivässä.
*Nauraa päänsä irti ja jatkaa pirtelön juomista*
Mara
En tule hautajaisiin.
thelewa
Älkää nyt, mäkin oon hyvä osussa ainoastaan sen takia että pelaan tätä 25 tuntia vuorokaudessa
ethox
Itse olen vain luontaisesti hyvä, en edes pelaa nykyään. Onhan minulla vastustuskyvytkin.
thelewa
osuttamisen salaisuus piilee vitamiinipillereissä ja siinä että syö salaattinsa
IppE
Mutta sinähän syöt vain suklaata ja juot kokista.
thelewa
Exactly
FisHie_old
Päätelkää siitä.
Jos sattuu niin, että jollakulla on jotain kysyttävää niin vastailen mielelläni.

Idea kuulosti hienommalta päässäni.. T_T
Mukku
Minäkin o/

Mara
dkun
amicool
thelewa
OH GOD I AM SUDDENLY FILLED WITH SLIGHTLY MORE RAGE THAN USUAL DAMN YOU DKUN
FisHie_old
Hyvä Mara! (Y)
Tajusit sen, olin jo menettänyt toivon. :D
IppE
En varmaan tajunnut mutta who cares

thelewa
marisan pitää lopettaa sammakoiden nuoleskelu
Pegram
mitä miksi
trukki7
Liityn joukkoon.
IppE
Ole tervetullut.
FisHie_old
Moi
Sutsuka
Aijjjaa
Pegram
juu hei trukki

terve tuloa
heintsi
nimesi ja tervetuloviestisi megalomaaninen minimaalinen sisältö sai minut nauramaan ääneen, ei pahalla mutta hyvällä tavalla. :D

tervetuloa vain trukki7HAHAHA:DD anteeksi vain mutta tämä on huvittavaa

Anteeksi.

myös zeron tahallinen yhdys sanojen käyttö naurattaa ja tuo sun avatar DD:::::

ehkä oon vaan väsynyt
Pegram
Heintsi mitä keijoa, en lukenut ees koko viestiä ja nyt jo tuli sellanen fiilis että oot kyllä ihan tuubassa :D

EDIT: Hyi joku hymiö
EDIT: Niin ja mitä avatarista täh häh
heintsi
trukki vaan on sanana jotenkin hassu, kyllä minä täällä ihan selväpäisenä olen :D

response to edit: no tuo sinun rena-avatar on niin huvittavan näköinen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pegram
No haist vittu tein sen 5 minuutissa paintilla

EDIT: Vai oliko hyvällä tavalla huvittavan näköinen
EDIT: Vois käyttää viestin kirjottamiseen 10 sekuntia enemmän aikaa sen sijaan et editois koko ajan
heintsi
Hyvällä tavalla huvittavan näköinen :3
EDIT: vois kyllä
Pegram
ok

LIKE A BOSS

EDIT: jaksaiski
heintsi
osun nopein

EDIT: mitä turhia, onnistuu näinkin
Pegram
Ei ollut edes Yleinen keskustelu joten mitäs jos näillä näkymin pois tästä threadista

UMADUMADUMAD
Mara
Trukki7 on nyt mun uusi waifu.
Mianki
Ei omita, muutkin haluavat leikkiä uudella lelulla.
Ja välkommen Trukki7
Tirde
Moi. Näin muusikkona olen kiinnostunut kaikennäköisistä rytmipeleistä ja maran kautta eksyin sit osuunki.
Mara
http://osu.ppy.sh/s/37058

Kärsikää.

Moi Tirde.
Regnall
Moro.

Oon 18-vuotias lukiolainen Oulunsalosta (~10km Oulusta), ja kiinnostuksiin kuuluu mm. dataus ja naiset. Ja sarvikuonot.

Osu! löydettiin Nunurun kanssa joskus viime kesän alussa ja siitä alettiin molemmat sitte pelailee. Nunurulla tais jäädä osuttaminen vähän vähemmälle jossain vaiheessa, mutta ite oon jatkanu melko aktiivisesti ja hyvinhän tää on sujunukki. Nunurun lisäksi tunnen täältä ainoastaan Spidun, jonka kanssa ollaan tunnettu jo aika monta vuotta.

Ei kai mulla muuta. Muistakaa kunnioittaa sarvikuonoja. :oops:
Mianki
Teretulemasta, saatiinko me eka playah tänne? :P
Mara
Lyön vetoo et oon nähnyt tän jätkän jossain.
IppE
Mara
anadia
Kusimuna-chan! <3
Regnall
Jep, siellähän minä.
Pegram
terve tuloa sarvikuono :D
ethox

Mianki wrote:

saatiinko me eka playah tänne?
Mut mähän oon komeropleijeri.
IppE
komerot on kivoja paikkoja. sieltä löytää uusia hämähäkkikavereita
HuoranLapsukainen
Terve, olen siis uusi pelaaja, kaverini kutsui tänne. Se oli ranked top 100+ mutta sitten sai banaania ( enpäse kerro nimeä )

Itse tällänen aloittelija viel.

Älkää sitten nimestä hämmästykö :/
FisHie_old
Moi, tervetuloa vaan joukkoomme.
\o/
HuoranLapsukainen
Jos ketään kuuntelee metallia ja löytää ranked biisejä niin voi laittaa jotenkin mulle viestiä. Jonkinlainen pulu käy.
Mianki
Teretulemasta ja tuolla Beatmap Packs kohdasta Theme, löytyy Metalli packki nii siel muutama :P
Nassikka
HuoranLapsukainen

Mianki wrote:

Teretulemasta ja tuolla Beatmap Packs kohdasta Theme, löytyy Metalli packki nii siel muutama :P
Joo kiitos. Ton ihme piraatti biisin vedin joku 5 kertaa sillee et tuli yks satanen. Sit vikan kerran failasin yhen viimesistä nuoteista... Vituttaa :(
Valentiino
Well, what can I say?
Perse.

Also,
Sukat
 is mai waifu.

Testijakso on ohitse

Olen siis 19-vuotias datanomiksi(ja lakinhaltijaksi (YO)) valmistunut konttorirotta TaNpereelta.
PHP botiksi, kuivaksi madoksi ja monen muun lempinimen omaava rastapäinen nörttimies, joka huutaa & raivoaa pelaten osu!:a yrittäen pitää virtuaalipeniksensä mahd. kovana accuracyn muodossa.
Muitakin pelejä tulee pelailtua aivan liikaa, animea tulee katsottua liikaa, tietokoneet kiinnostavat liikaa, Sukat kiinnostaa liikaa, irc idlaa liikaa ja olen liikaa myös itselleni.
Ottakaa lopuista selvää IRC & muiden postausten kautta.

/lääh puuh\

Taustaa:
Osu!n löysin ystäväni Sukkien kautta, joka aloitti ainakin viikon minua aiemmin tahkoamaan kyseistä peliä. Karsastin peliä hieman, koska en ole ennen ollut kauhea rytmipelien ystävä. Aloitin kuitenkin pelaamaan ja pääsin peliin sisään yllättävän nopeasti. Siitä alkoikin mielipuolinen tahkoaminen, joka on nyt johtanut rageen, koska en osaa enää pelata huvikseni. Silti nautin pelaamisesta, tämä taitaa todistaa minun olevan masokisti :?
Mara
Fak juu, Sukka is mah waifu.
Sutsuka
.
IppE
waifuja kaikkialla
FisHie_old
nohnoh
AzureDraco_old
mikäs sen hauskempaa, ottaa waifustaan kuvan ja lätkästä se johonki isoon tyynyy :D
Mianki

AzureDraco wrote:

mikäs sen hauskempaa, ottaa waifustaan kuvan ja lätkästä se johonki isoon tyynyy :D
Voin kuvitella minun naamani maran tyynyssä
Mara

Mianki wrote:

Voin kuvitella minun naamani maran tyynyssä
Mutta sinä olet minun husbando, et waifu.
Mianki

LunaticMara wrote:

Mutta sinä olet minun husbando, et waifu.
Wohoo, rank up!
Mukku

LunaticMara wrote:

Fak juu, Sukka is mah waifu.
Luulin olevani ainoasi :<
heintsi
Mutta Mukku, taisit unohtaa Maran haaremin olemassaolon.
Mukku
Haaremi?? MIKÄ HAAREMI?!?

MINUA ON PETETTY
IppE
MARAN HAAREMI!
Pegram
Mara se on hasubando eikä husbando

Tervetuloa (jos ei peliin esim. Nassikan tapauksessa niin ainakin Suomi-foorumeille) Nassikka ja Valentiino ja HuoranLapsukainen.
Talvilapsi
Olen yhä vähän eksyksissä, mutta onneksi osussa on ihania ihmisiä jotka auttaa! <3

Olen siis v. 94 syntynyt lukiolaistyttö eräästä etelä-suomalaisesta homeen kyllästämästä kaupungista. EXcrita latasi osun koneelleni ja siitä lähtien olen ollut koukussa.
Muita harrastuksia: käyrätorven soitto, kuvataidekoulun elokuvaryhmä, musiikki ylipäänsä, piirtäminen, lukeminen, vieraat kielet.

Koettakaa pärjätä kanssani! :D *kumartaa*
Mara
Okei, katsotaan..

- Etelä-Suomesta, che- hetkinen - mistä päin?
- Sanya-avatar, check
- Käyrätorven soitto, soita mielummin tuubaa, check
- Vieraat kielet, check

Minä olen TODELLAKIN ok tämän kanssa.

EDIT: adsadsadgsh käytätorven
FisHie_old
osu!fin Community membership - APPROVED.

Tervetuloa. :D
thelewa

LunaticMara wrote:

Okei, katsotaan..

- Etelä-Suomesta, che- hetkinen - mistä päin?
- Sanya-avatar, check
- Käytätorven soitto, soita mielummin tuubaa, check
- Vieraat kielet, check

Minä olen TODELLAKIN ok tämän kanssa.
Maraa kiinnostaa vain tuubat

Eikö minussa ole sinulle tarpeeksi naista
Mara
ei
Sutsuka
En minä lewaa Maralle parittaisikaan.

Ja vain tällähän on väliä.
show more