Hei alle sammen! Det er på tide for den årlige norske topp spiller showcase videoen! Vi kjører samme regler og stemmeformat som i fjor, bare med 10 spillere istedenfor 15 spillere.
NB! - STEMME FRIST BLIR 3. JANUAR
Avstemningen blir gjort i dette formatet:
6p - Spiller #1
5p - Spiller #2
4p - Spiller #3
3p - Spiller #4, Spiller #5
2p - Spiller #6, Spiller #7
1p - Spiller #8, Spiller #9, Spiller #10
Når fristen har gått, vil poengene bli telt opp, og spillerne blir rangert etter totalt antall poeng.
Alle 10 plasser må være fyllet ut for at stemmen din skal telle. Pass også på at du bruker riktig format, ettersom det gjør jobben min mye lettere.
Regler:
- Brukeren din må være registrert før 1. juni 2021, ha minst 2,000 playcount.
- Man kan kun stemme på spillere i topp 50 Norge.
- Stemmen din bør bare være basert på hvordan spillerne har spilt i 2021.
- Tullestemmer vil bli annullert. Helst ikke tullestem, ettersom det bare gjør alt slitsomt. (Dette gjelder deg også, Njulsen)
- Hold avstemningen objektiv! Vennligst ikke gjør dette til en popularitets konkurranse.
- Du har IKKE lov å stemme på deg selv.
Hvis dere har spørsmål angående dette, eller ønsker å eventuelt hjelpe til med videoen, gjerne kontakt meg på discord:
ninerik#8909
LYKKE TIL, GOD JUL OG GODT NYTTÅR 🥳🎉
NB! - STEMME FRIST BLIR 3. JANUAR
Avstemningen blir gjort i dette formatet:
6p - Spiller #1
5p - Spiller #2
4p - Spiller #3
3p - Spiller #4, Spiller #5
2p - Spiller #6, Spiller #7
1p - Spiller #8, Spiller #9, Spiller #10
Når fristen har gått, vil poengene bli telt opp, og spillerne blir rangert etter totalt antall poeng.
Alle 10 plasser må være fyllet ut for at stemmen din skal telle. Pass også på at du bruker riktig format, ettersom det gjør jobben min mye lettere.
Regler:
- Brukeren din må være registrert før 1. juni 2021, ha minst 2,000 playcount.
- Man kan kun stemme på spillere i topp 50 Norge.
- Stemmen din bør bare være basert på hvordan spillerne har spilt i 2021.
- Tullestemmer vil bli annullert. Helst ikke tullestem, ettersom det bare gjør alt slitsomt. (Dette gjelder deg også, Njulsen)
- Hold avstemningen objektiv! Vennligst ikke gjør dette til en popularitets konkurranse.
- Du har IKKE lov å stemme på deg selv.
Hvis dere har spørsmål angående dette, eller ønsker å eventuelt hjelpe til med videoen, gjerne kontakt meg på discord:
ninerik#8909
LYKKE TIL, GOD JUL OG GODT NYTTÅR 🥳🎉