Köszönet [ Another ]-nek az új dizájnért
Üdvözlök minden kedves érdeklődőt a Hungarian osu! Tournament nyári eseményén!
Discord Szerver
Staff
Mapválasztó: emu1337 | olteR | aleho8
Livestreamer: [ Another ] | Picolinaa | Lorkee
Játékvezető: Rikka Taichou | ExModify
A bajnokság véget ért!
Dobogósaink
1. Hely: DT az csak egy gyorsabb NoMod (_verto_, EternalShadi)
2. Hely: F*ck Approach Circles (Lexion, First Love)
3. Hely: All Hail Neko-san (Zexylian, Alexy the Cat)
1. Hely: -SS- (-Sooooul-, Seishin)
2. Hely: Not-So-Elite Beat Agents (doughno, Ayui)
3. Hely: Csihadjále (swac083, Astronaut42)
Szabályzat és egyéb fontos dolgok
Csapat igények
- Hosszabb megbeszélések után úgy döntöttünk, hogy különösképpen nem szabunk gátat a csapatok jelentkezésének, ergo olyan párosok jelentkezhetnek amilyenek szeretnének, nincs rankra megkötés
- A jelentkezések egyelőre kötetlen létrába történnek. Ez azt jelenti, hogy nincsenek előre megadva a korlátok a létráknak, minden csapat beadja a jelentkezését, a jelentkezés lezárásakor összesítünk minden csapatot, és aszerint osztjuk el a létrákat. Ez azért kell, hogy a szervezőknek rugalmasabb legyen a létrák kezelése, valamint hogy ne üsse fel megint az a panasz a fejét, hogy mi van akkor, ha valaki átlépte a ranklimitet a létrában, mivel ebből nem egyszer volt már probléma
- A csapat egy csapatkapitányból és egy általa választott játékosból áll. A csapatkapitány a következőkért felel:
- Ő a szóvivője a csapatnak, tehát például ha neki, vagy a játékosnak nem jó a kijelölt időpont, azt neki köteles intéznie mind a játékvezetőkkel, mind az ellenfél csapattal
- Minden esetben Ő !roll-ol
- A JokerMap beküldése
- Meccseken a mapok kiválasztása
- A jelentkezési kérdőívben ketté lesznek osztva a pozíciók, kérek minden csapatot, hogy erre figyeljen oda, és döntse el, hogy melyikőjük lesz a csapatkapitány
- A jelentkezési kérdőív leadása után köteles mind a csapatkapitánynak, mind a csapattársának egy megerősítő üzenetet kell küldenie nekem, hogy jelentkeztek. Ez azért fontos, hogy elkerüljük azt az esetleges lehetőséget, hogy valaki más nevében jelentkezik az adott illető tudata nélkül. Ehhez segítség a Jelentkezés pontnál van
- A HoT 2017-es bajnokság alatt nem-megjelenés miatt diszkvalifikált játékosok nem jelentkezhetnek sem csapatkapitánynak, sem játékosnak
Versenyszabályzat
- A bajnokságot 2v2 formában, a Double Elimination versenyforma szabályaival körbefoglalva fogjuk lebonyolítani "Score v1" pontozással
- A létrák egyelőre még kötetlenek, jelentkezés lezárásával minden csapat látni fogja, melyik létrába került
- A jelentkezett csapatokat publikáljuk, csupán a létra marad kérdéses
- A meccsek túlnyomó többségben hétvégente (Péntek-Szombat-Vasárnap) lesznek megtartva, kivétel ha a két ellenfél csapat egyikének sem jó az időpont, ilyenkor a csapatkapitányok közös megegyezése alapján játszák le a meccsüket
- Minden hétvégén lesznek meccsek, és minden új fordulóra új mappool is lesz
- A mappool mindig egy héttel az adott forduló előtt lesz kirakva
- Mapválasztók abba a kategóriába nem választhatnak mapot, ahova jelentkeztek
- Nem megjelenés esetén 10 percet várunk, ellenkező esetben automatikusan a másik fél nyer, kétszer más időpont egyeztetése nélküli nem-megjelenés esetén a következő HoT-ról való kizárási szankciót von maga után
- Egyszeri nem-megjelenés esetén a legközelebbi meccsen 10 pontot levonunk az adott csapat roll-jából
Mappool szabályzat
- Minden heti mappool 5 NoMod, 2 Hidden, 2 HardRock, 2 DoubleTime, 2 FreeMod és 1 TieBreakerből fog állni
- Minden modot a következők alapján kell játszani:
- NoMod esetén semmilyen mod nem választható
- Hidden esetén a HD mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
- HardRock esetén a HR mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
- DoubleTime esetén a DT modot a játékvezető rakja be (közös megegyezés alapján lehet NightCore (NC) is), más mod nem választható mellé
- FreeMod esetén mindkét csapatból legalább egy játékosnak kötelező az alábbi modok közül választania legalább egyet: HD / HR
- TieBreaker esetén szabadon választható, de nem kötelező az alábbi modok közül választania bárkinek, akár többet is: HD / HR
- Egy játszott mod után nem lehet még egyszer ugyan azt a modot választani (például: ha az egyik csapat HR-t választott, akkor ugyan annak a csapatnak a következő választása nem lehet HR)
Meccsek szabályzata, játék menete
- Amint mindkét csapat megjelent, !roll-olás után amelyik csapatkapitány nagyobb számot dobott, választ először warm-up mapot, majd utána követi a másik csapatkapitány a választással
- A warm-up map nem lehet hosszabb 5 percnél, de lehet bármilyen státuszban (pending/ranked/loved), valamint bármilyen mod használható rajtuk
- Warm-up után, a kisebb számot !roll-olt csapatkapitány bannol mapot először, majd utána következik az ellenfél csapatának a csapatkapitánya (Megjegyzés: ugyan arról a !roll-ról beszélünk, nem lesz esély kétszer !roll-olni)
- Minden csapatnak csak 1db ban lehetősége van
- Bannok után a nagyobbat !roll-olt csapatkapitány választ először mapot, a két csapat lejátsza azt, és a map végén a másik csapatkapitány következik a választással
- Így folytatódik a választás, felváltva, míg az egyik fél meccspontot ért el
- Tekintettel a sok kételyre és a káosz elkerülésére, ezen a bajnokságon nincs érvényben a szabad HD választása, minden modkategóriát úgy kell játszani ahogy az a mappoolban van
- Meccspont esetén automatikusan a vesztésre álló csapat JokerMap-ja következik, függetlenül a választási sorrendtől és a mappooltól
- JokerMap: Minden forduló regisztrációjakor beadott saját mapja a csapatnak. Szabályok ezzel kapcsolatban:
- A JokerMap lehet bármilyen státuszban (ranked/pending/loved) de nem lehet hosszabb 5 percnél
- A több pp-vel rendelkező játékosnak a csapatból a Top Perfomance pontjához képest maximum 2 csillaggal lehet nagyobb a választott JokerMap. Ez azért kell, hogy a véletlenszerű Centipede-eket meg hasonlókat elkerüljük. A JokerMap nem lehet a csapatban valamelyik játékos által készített beatmap
- A map, beküldés után a Szervezők által lesz megvitatva, és felvesszük a kapcsolatot, ha az elfogadással probléma merül fel
- A JokerMap-ot a kiírt mappool után MAXIMUM 2 nap késéssel fogadunk el
- Nem beküldött/későn beküldött JokerMap esetén a megadott, választható JokerMap-ok közül lehet majd választani
- Minden új mappoolhoz új JokerMap beküldése is szükséges, az előző nem használható újra
- A JokerMap publikálva lesz, ergo mindenki tudni fog arról, hogy melyik csapatnak mi a JokerMap-ja
- JokerMap megnyerésével döntetlen állásba kerülés esetén automatikusan a TieBreaker kerül lejátszásra
- JokerMap megnyerésével de nem döntetlen állásba kerülés esetén az ellenfél csapat mapválasztásával folytatódik a meccs
- A JokerMap lejátszási módjáról a JokerMap tulajdonos csapata dönt, ez lehet bármilyen mod a mappoolhoz viszonyítva
- JokerMap-ot nem lehet bannolni
- Ha az adott csapat nem küldött JokerMap-ot, a mappool-ból köteles választani egy mapot.
- NoFail nem használható, ergo ha valamelyik csapat elfailel, nem lesz esély visszajönni, automatikusan az a csapat nyeri a pontot amelyik nem failelt el
- A multiplayer lobby-t a játékszervező hozza létre, és a host is csak a játékvezetőknél lesz, warm-up választás kivételével csak a játékvezető rakhatja be az adott mapokat az adott moddal együtt
Egyéb szabályok
- Rossz internet kapcsolat esetén, MAXIMUM egyszeri disconnect alkalmával közös megegyezés alapján újrajátszhatja a két csapat az adott mapot
- Mivel ez egy barátságos bajnokság, semmiféle drámából/ócsárlásból nem kérünk a meccsek alatt! Ez vonatkozik ingame és twitch-en is, megszegése kizárással jár
Jelentkezett Csapatok
Mappoolok
Insane: Link
Ágrajzok
Insane: Link
Meccsek beosztása
Insane: Link