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Cash Cash - Overtime

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Enon
;_;
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Beige
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  1. Fixed Easy Slider, Combo Error, and OD, HP, AR.
  2. Fixed Diff Name Advanced -> Hard.
  3. Fixed Some missed hitsounds.
  4. Added AR +0.1 in Extra, Over Cash Diffs
  5. Fixed patterns in Over Cash Diff 01:41:296 - ~.
  6. I will fix 1px trancparency. Fixed it!
Akiyama Mizuki
이게 랭크로 넘어가기 전에 몇 가지 집고 싶습니다.

over cash

00:08:665 (2) - 굉장히 1/4 점프가 많고 활기찬 맵에서 본격적으로 곡으로 들어가는 파트인데 그 도입부가 이렇게 루즈할 수가 없습니다. https://osu.ppy.sh/ss/6305089 (이 사진을 꼭 따르라는 건 아니에요) 제가 제안해드리고 싶은 패턴은 대략 이렇습니다. 겟 '다운!' 하는 거를 변속으로 강조하고 1/2 갭이 있으면 솔직히 어색한 느낌이 개인적으로는 지워지지가 않아서 넣었습니다. 00:12:875 (1,2) - 같은 부분도 포함입니다.
00:38:138 (1,2,1,2,1,2,1,2) - 곡 분위기 상 디스턴스가 점점 주는 편이 낫지 않을까 합니다
01:08:401 (1) - 01:08:138 (2) - 랑 가까이 두는 게 좋을 것 같아요..
01:15:507 (1,2) - 음악을 들었을 때 back-and-forth? 넣기 딱 좋아 보이는 부분입니다
00:42:217 (4) - 01:49:586 (4,1) - 일관적으로 부탁드려요
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Beige

bbj0920 wrote:

이게 랭크로 넘어가기 전에 몇 가지 집고 싶습니다.

over cash

00:08:665 (2) - 굉장히 1/4 점프가 많고 활기찬 맵에서 본격적으로 곡으로 들어가는 파트인데 그 도입부가 이렇게 루즈할 수가 없습니다. https://osu.ppy.sh/ss/6305089 (이 사진을 꼭 따르라는 건 아니에요) 제가 제안해드리고 싶은 패턴은 대략 이렇습니다. 겟 '다운!' 하는 거를 변속으로 강조하고 1/2 갭이 있으면 솔직히 어색한 느낌이 개인적으로는 지워지지가 않아서 넣었습니다. 00:12:875 (1,2) - 같은 부분도 포함입니다.
이런게 한 두개가 아니고 그렇게 루즈하다고 생각하진 않습니다. 의견 감사하지만 고치진 않겠습니다.
00:38:138 (1,2,1,2,1,2,1,2) - 곡 분위기 상 디스턴스가 점점 주는 편이 낫지 않을까 합니다 저도 그렇게 생각합니다만 패턴의 다양성을 위해서라도 이 패턴은 버리고 싶지는 않습니다.
01:08:401 (1) - 01:08:138 (2) - 랑 가까이 두는 게 좋을 것 같아요.. 이건 좋은 거 같아요! 감사합니다 ㅋㅋ
01:15:507 (1,2) - 음악을 들었을 때 back-and-forth? 넣기 딱 좋아 보이는 부분입니다 쉬는 부분... 마치 하이스코어 처럼 ㅋㅋ...
00:42:217 (4) - 01:49:586 (4,1) - 일관적으로 부탁드려요 쉬운 부분 어려운 부분 구분한 것입니다. 일관성을 지킬 필요는 없다고 생각합니다.
본격 멘티가 멘토를 멘토링.jpg

의견 감사합니다!
Yauxo
Over Cash sure is a pointless diffname. Mixing song title and artist together, bravo // (;w;)
Literally anything else that would at least add a touch of information of how difficult it is would make more sense.
What's overcash? Well, it's so difficult, that you end up with too much money! ... or it's too difficult to work through all of the money that's there! ... yea no. Even "Overtime" would make more sense.

Why does noone want stick to Extra, Extreme, Expert, Master, Ultra and co. anymore? All of this feels like a tragic love with no end in sight.
Enon

Ranking Criteria wrote:

A difficulty's name must indicate its level of difficulty, with the exception of the hardest level of difficulty in a set. The mapset's hardest difficulty may use an appropriate custom difficulty name, unrelated to a username. Mapsets may also use a complete set of custom difficulty names that clearly indicate their level of difficulty to the player. Marathon maps with a single difficulty may use free naming.
If I understood exactly about what you said, It doesn't matter I guess.
Sonnyc
Nominated.
Len
go
Topic Starter
Beige
바로 된건 처음이네요 ㅋㅋ 감사합니다
A r M i N
gz
riffy
Just look at that sweet set, happy to see it back! Great job!
Flask
yey
Enon
굿굿
Buttercup
great mapset, nice to see it qualified, congrats! :)
Lully
obatiem

re:gratz~
Kyubey
00:49:000 - shouldn't the time in storyboard become 00:49 here?
ReFaller

Kyubey wrote:

00:49:000 - shouldn't the time in storyboard become 00:49 here?
Good catch. Anyway, congrats to Fort for your qualified beatmap...

...mean W h i t e!!!
Line-
완랭띠
Eni
Glad to see this ranked :)
Affirmation
Topic Starter
Beige

Kyubey wrote:

00:49:000 - shouldn't the time in storyboard become 00:49 here?
Thank you for your opinion :d...

Anyway, Thanks for everyone! 감사합니다
Monstrata
LOL. Rip
Zallies
d va
CelluloidRacer2
I remember when this was still unranked :D


edit: I came back to this after 2 years and found a typo
Jurono215
hellow girl, Viva Perú
headphonewearer
looool i just fced the top diff, so random XD
SvetlanRyba
ccи
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