forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Valentiino

Static Noise Bird wrote:

Hei jätkät käykää lataamassa mun levy jne.

Levyistä puheenollen, ootko huomannut, että electrocado on julkaisemassa uutta paskaa?

http://electrocado.bandcamp.com/album/scribble

Ja jos et ole tuota aiempaa levyä kuunnellut jostain syystä, niin kuuntele ihmeessä senkin ruoja!
Birdy
En ole uutta paskaa huomannut (en ole kauheasti seuraillut näistä genreistä muuta kuin muutamaa lempiartistia erikseen ja Ektoplazmia sitten kokonaisuutena), mutta tietysti olen aiemmat levyt kuunnellut (senkin ruoja). Frequency Chef oli yhteen aikaan about lempibiisini.
Lewder
mmmm
paskaa
ksg

Lewder wrote:

paskaa
oispa
riktoi
mmmmmmmmm
Birdy
hieno pibelshaulikko ks
Lewder
bump
Birdy
hieno bu,p
Giseiinu

Static Noise Bird wrote:

Hei jätkät käykää lataamassa mun levy jne.

Otin tehtäväkseni kuunnella tämän samalla kun muokkasin hitosti coni kuvia. Tuli se varmaan 3 kertaa kuunneltua :D
Birdy
Lisää musiikkihuorausta: random traffic-piikki vanhaan julkasuuni tullut paikasta http://dojin.co/style/hardcore/

Upea sivu, latailen tällä hetkellä n. 25 albumia tuolta. Ihmettelen vain että onko ne pistänyt sen tuonne vain cover artin takia. Semmoinen tunne, että on ainoa ei-Japanilainen julkaisu ehkä koko sivulla.
ksg

Static Noise Bird wrote:

Hei jätkät käykää lataamassa mun levy jne.

Is good
riktoi
eka
Topic Starter
IppE
ei menny niinkun strömsössä
Birdy
bump
riktoi

IppE wrote:

ei menny niinkun strömsössä
ei niin
Topic Starter
IppE
oispa strömsössä
Birdy
Oispa Etelänavalla.
Giseiinu
Tiedättekö sen tunteen, ku ootte nähny sellaista unta tietystä ihmisestä tai ihmisporukasta ja sit ootte pari päivää iha hurmioissanne niihin henkilöihin ◔ ◡ ◔
Birdy
Liian hyvin. 2013~alku-2014 oli niin vilkasta unen näkemistä että muutaman semmoisen unen muistan vieläkin. Tai ainakin kaksi muistan kokonaan ja muutamasta on hämärät muistikuvat jäljellä.
Giseiinu

Static Noise Bird wrote:

Liian hyvin. 2013~alku-2014 oli niin vilkasta unen näkemistä että muutaman semmoisen unen muistan vieläkin. Tai ainakin kaksi muistan kokonaan ja muutamasta on hämärät muistikuvat jäljellä.
Mulla uhreiks pääty yöllä ksg-, Spidu, Finnfishe, Princesswell ja Riktoi :D :D
-ksg ja Riktoi oli mun kanssa koulussa (sen yhden 20 minuuttisen mitä ehdin nähdä)
Oli kyl huvittavaa ku siinä koulun käytävällä ksg-:lla oli ne helvetin jäähdyttimet päässä :D

Koulun jälkee kaikki kokoontu rannalle ja Fisu ja ksg- oli jo lievästi kännissä ja kiusaili Riktoita ja Princesswelliä (heitti järveen etc)
minä ja spidu häröiltiin jotain kahdestaan☉‿⊙
Topic Starter
IppE

Giseiinu wrote:

Tiedättekö sen tunteen, ku ootte nähny sellaista unta tietystä ihmisestä tai ihmisporukasta ja sit ootte pari päivää iha hurmioissanne niihin henkilöihin ◔ ◡ ◔
En.

En näe unia enkä ole hurmioissa ihmisistä.

Kaikki on perseestä.
Birdy
Onko BASARA ja kalja perseestä?
riktoi

Giseiinu wrote:

Static Noise Bird wrote:

Liian hyvin. 2013~alku-2014 oli niin vilkasta unen näkemistä että muutaman semmoisen unen muistan vieläkin. Tai ainakin kaksi muistan kokonaan ja muutamasta on hämärät muistikuvat jäljellä.
Mulla uhreiks pääty yöllä ksg-, Spidu, Finnfishe, Princesswell ja Riktoi :D :D
-ksg ja Riktoi oli mun kanssa koulussa (sen yhden 20 minuuttisen mitä ehdin nähdä)
Oli kyl huvittavaa ku siinä koulun käytävällä ksg-:lla oli ne helvetin jäähdyttimet päässä :D

Koulun jälkee kaikki kokoontu rannalle ja Fisu ja ksg- oli jo lievästi kännissä ja kiusaili Riktoita ja Princesswelliä (heitti järveen etc)
minä ja spidu häröiltiin jotain kahdestaan☉‿⊙
en tiedä mitä ajatella tästä
Giseiinu
Älä huoli. Hurmioituminen kesti vain 2 tuntia koska olitte tuntemattomia ihmisiä minulle
ksg

Static Noise Bird wrote:

Onko BASARA ja kalja perseestä?
Vahvistavia poikkeuksia kaiketi.
riktoi
olen vielä hereillä, en tiedä miksi.

moi.
Multtari
Syysi tähän alkaa kirjaimella "E" ja loppuu numeroon "3".

T. Tietäjä ja absoluuttinen totuus
Birdy
lol ketä kiinnostaa joku E3-paska :-]

Olen oikeasti vain butthurt koska en ole koskaan omistanut mitään next gen konsolia/pelikonetta.
Giseiinu

Static Noise Bird wrote:

lol ketä kiinnostaa joku E3-paska :-]
Se mitä ei tiedä ei ole olemassa. Jouduin googlamaan mikä hitto : DDD:DDDD viekää mut ulos jooko
Topic Starter
IppE

Giseiinu wrote:

viekää mut ulos jooko
Tule tampereelle.
ksg

Static Noise Bird wrote:

butthurt koska en ole koskaan omistanut mitään next gen konsolia/pelikonetta.
Ei konsoleita pidäkään omistaa.
riktoi

Multtari wrote:

Syysi tähän alkaa kirjaimella "E" ja loppuu numeroon "3".

T. Tietäjä ja absoluuttinen totuus
olispa kunnon metroid prime
Lewder
neekeri
edit: neekeri
Birdy

ksg- wrote:

Static Noise Bird wrote:

butthurt koska en ole koskaan omistanut mitään next gen konsolia/pelikonetta.
Ei konsoleita pidäkään omistaa.
No ei next gen konsoleita. SNES, GameCube ja PS1 masterrace though.
Depator
VIISSATAA
riktoi

Depator wrote:

VIISSATAA
SUOMI FINLAND
Birdy
7500 gettoa
Topic Starter
IppE
Olisinpa talo.
Birdy
Hyvää jussia kaikille :-]

Valentiino
show more
Please sign in to reply.

New reply