forum

Kiai

posted
Total Posts
7

Kiai

Joo tää o mun juttu, tästä mä tykkään.
5
21.74%
Silmät palaa!
3
13.04%
Iha jees, mutta tätä käytetään aivan liikaa.
3
13.04%
Ei hel..
2
8.70%
Pitäisi vähintään olla valinta että kiain saisi pois päältä.
10
43.48%
Total votes: 23
Topic Starter
heintsi
Eli mitä mieltä väki on kiai timingista. Omasta mielestä tämä valoshow on helvetin ärsyttävä kun tämä tungetaan jokaiseen ylivalaistulla storyboardilla varustettuun mappiin vielä lisäämään tuskaa, ja on yksistäänkin melko päällekäyvä tapaus.
Joskus se sopii hyvin, ja ei tee pelaamisesta vaikeampaa, mutta joskus..
Melkein neljännen vaihtoehdon puolelle joudun kallistumaan, mutta on kiaissa jotain positiivisiakin puolia(en tosin keksi mitä, näyttää kai komeelta)joten teen kompromissin ja valitsen vaihtoehdon 5.

Tämä tosin minun mielipiteeni.

Discuss.
IppE
Can I disable Kiai Time?
NO.
Ei se mua pahemmin häiritse, ellei tosiaan ole jo sb muutenkin yhtä valoshowta.
Topic Starter
heintsi
Vaikeammissa mapeissa tämä on oikeasti ärsyttävä ja sitä käytetään aivan väärissä paikoissakin.
Mukku
^

Aika monesti saan bg:n poistaa kiain takia että fc on edes mahdollista. Vaalea bg + kiai on sokaiseva yhdistelmä! o/
Mutta kyllä se ihan kivalta näyttää kun sen laittaa oikeaan kohtaan biisissä.
detonator300
Ei pahemmin häiritse, joskus ehkä jos puolet biisistä on kiaita.
Itse käytän harkiten, mahdollisesti kitarasoolon tai c-osan yhteydessä.
Orkel
Poistan usein storyboardin, en koskaan pelaa videoilla ja kiai time ärsyttää valtavasti etenkin vaikeemmissa kentissä, ei nää omaa kursoriaan. Ja sitten kaikenlisäksi muistan pelaanneeni kenttää joka oli melkein kokonaan kiai timeä. Pitäisi olla valinta jolla sen voi poistaa.
Mianki
Joo no, kyl mä tykkään siit mutta kyllä sitä käytetään melkosen paljon. "Oikealla tavalla" käytettynä tuo mappiin lisää fiilinkiä esim. kun on menossa biisissä nousu ja sit kun kertosäe räjähtää siihen kiai:n kanssa nii kyllä on herkkua :D. Nii ja ei haittaa ollenkaan CTB:s et hähää standardi osu pelaajille :P
Please sign in to reply.

New reply