forum

S4 League - PwnSletjes

posted
Total Posts
53
Topic Starter
Lesjuh
S4 League Site (S4 League is een gratis, online 3rd-Person-Shooter.)

Alle Osu! hollanders moeten S4 komen spelen en onze vetcoole Pwnsletjes Clan joinen.

In deze thread kunnen jullie lkkr beppen over S4, hoe hard je iemand hebt geownd, videos posten etc. Houd het wel gezellig he jongens? :>

Voor nieuwe mensen (niet dat er meer komen):
Hier zijn onze Osu! usernames en onze namen in S4. Post hier ook je usernames, dan zet ik je op de lijst :>
(Links osu! naam, rechts S4 League naam~)

  1. Lesjuh - Lesjuh / MeneerSjaak
  2. Gladi - Remkaas / MeneerHenk
  3. Happy30 - Happy30
  4. HenkieBP - xAngo17
  5. Jeffro - Jeffro
  6. Remco32 - Remco32
  7. DessaChan - DessaChan
  8. Demonbart - Demonbart
Dit is alleen van onze PwnSletje clan~ Er zijn nog vele andere mensen op osu! die S4 League spelen!
Hier staan veel van die mensen~

Scroll hier naar beneden om youtube filmpjes te zien van S4 League!
Henkie
Reactie.
Zeg uh, we moeten wel zorgen dat er ook meer nederlanders S4 doen :U
Jeffro
Video's posten? Sure

Kijk hier naar de wonderen van S4 <3

Hier een oud S4 filmpje van me XD ik die een beetje faalde in sword only TD


Gladjuh die aan het ownen is :D


En 2 videos van ik beetje klooien als chaser :)

Henkie


Dit was een toevals filmpje, ik drukte per ongeluk op NUM2 (mijn Xfire video capture button), en toen werd deze nice (al zeg ik t zelf) escape gefilmd :U

(filmpje net geupload op youtube, dus kan ff duren voor hij te zien is)
GladiOol
Henkie pro <3
Henkie
Ik neem aan dat je threads ook wel kunt stickyen, doe dat bij deze maar, iedereen moet gewoon filmpjes en screens ofzo posten :U
S4 rules
Remco32
Henkie
*gaap* saai, moar pics && vids pl0x

Edit: ik heb er nog wel een, maar die staat nog niet op youtube, en ben vanaaf niet on enzo, dus morgen nieuwe vid enzo.
GladiOol
Anders organiseren we eens een keer een avond waarop we allemaal doel loos s4 kunnen spelen?
Henkie
Yarr, ik heb niet veel tijd enzo maar ik kan bijv zondag wel, mja dan moeten er wel meer kunnen :P
Demonbart
Jippie, S4 league, dat moet ik egt maar weer es gaan spelen. Mijn username daar is Demonbart (net als hier)
GladiOol

Demonbart wrote:

Jippie, S4 league, dat moet ik egt maar weer es gaan spelen. Mijn username daar is Demonbart (net als hier)
Ik heb je toegevoegd ;)
DessaChan
DessaChan = NOOB

:roll:
Henkie
whoop.
GladiOol
s4 mag van mij de kankeraidsteringtyfus krijgen.
Ik speel potje echt kanker goed, tegen een kerel die AP betaalt en alles. (Dus die heeft 100x betere gear.)
Telkens gelijk op, is ie 3x achter elkaar chaser daarna. Krijgt ie dus 50 punten voorsprong.
Ik haal alles weer terug in, ik sta nog 10 punten achter. Potje voorbij.
30 min. gespeeld, en ik ben gvd 0x chaser. Niets is gebalanced, alles gaat op luck uit.
Henkie
Niet zeuren.
Blijf gewoon tegen ons spelen :D
Topic Starter
Lesjuh
Je bakt in luck hebben <3
Topic Starter
Lesjuh
Er is een nieuwe patch jongens :P

Arcade! Arcade! Arcaaaade – here we come. We’ve been looking for it like crazy, now it’s here. And it comes with all the satisfying features and flair we were begging it would: Simple and instant access, a beautiful scenario, different difficulty modes and: Bosses! Plenty of bosses, from small animals to sentinels to computer-controlled player characters to an awkwardly ugly final boss…

So do you sometimes feel tired of playing Death Match or Touch Down? Tired of beating the same players over and over again? Then the Arcade Mode is the pretty right thing for you! It will be available from start of S4League's patch 15 which is about to arrive by Wednesday, 24.02.2010.
jeej <3 ff uitprobere
Henkie
ik kan morgne pas uitproberen T_T
Henkie
Werdt weer eens tijd dat er wat gebeurde hier, bijna maandje he~


Is it a bird? Is it a plane? NO it's.. a S4 player? D:


Altijd leuk.
Henkie
Kblijf hier gewoon lekker doorspammen.
Topic Starter
Lesjuh
Ik speel laatste tijd geen S4 meer :'(
Henkie
Wel doen.
GladiOol
Niet doen.
show more
Please sign in to reply.

New reply