nii-in, harmi vaan ettet ole
Static Noise Bird wrote:
yfw Mindfang on narri
vittusaatana emmä tollasia näeStatic Noise Bird wrote:
Eikö Mindfang äänestänyt Maraa? Itse en näe äänen perumista ainakaan.
narrina olisi kyllä helppo ollaStatic Noise Bird wrote:
Static Noise Bird wrote:
yfw Mindfang on narri
Mindfag wrote:
aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaa
kutsuin sinua ahdasmieliseksi ihan sen takia ettet ottanut huomioon useita näkökulmia tässä tilanteessa joita yleensä pro-town älyäisiMindfang wrote:
ja millä perusteella minä suunnittelin chibiwolfin tapon? tosi hyvät perustelut taas
riskejä täytyy tehdä D1Mindfang wrote:
en äänestänyt ketään koska en halunnut hypätä mihinkään bandwagoniin, johtopäätöksiä oli aivan liian vaikea tehdä
ja katos sitten perkele, hirtetty olikin kyläläinen!
mitääääääääää vittua nyt taasMindfang wrote:
ja koska minulla ei ole mitään salattavaa:
Väitän olevani: Townie
onko tämä sinun mielestä huono asia? etenkin uudet pelaajat tulevat hyötymään näistä faktoistaMindfang wrote:
esim. "joukossamme on mahd. tämä ja tämä rooli koska tuplatappo" on vain faktojen latomista pöytään
no shit, sanoo townieta claimannutMindfang wrote:
spekulointisi olivat ok mutta kuka tahansa voi esittää kyläläistä tai kylän puolella olijaa varsin helposti, kuten on aikaisemmin jo tullut ilmi
1. katso jokaisen pelaajan erilaiset kommentit muita pelaajia kohtaanMindfang wrote:
skenaarion tekeminen, sekaannus? voisitko selventää? en nimittäin käsitä yhtään että mitä ajat takaa, saati sitten sitä mahdollisuutta että olisin tarpeeksi ovela saadakseni mitään tuontapaista aikaiseksi
legit pointti, perun sanani tässäMindfang wrote:
ja nimenomaan, äänelläni ei ollut enää siinä vaiheessa mitään väliä! miksi se NL on nyt sitten niin iso juttu?
mikäli viittaat roleclaimiisi, en ole ainoa joka on ihan ihmeissään siitäMindfang wrote:
huomioni kiinnittyi myös siihen miten syytät minua ahdasmieliseksi ja oudoksi, ja kun toin ilmi epäilykseni ensi kertaa ensimmäinen vastaus oli "mitä vittua nyt taas", ikään kuin sinua ei kukaan saisi koskaan kyseenalaistaa mistään
Blizzardouz wrote:
Aika hätäinen roleclaim Mindfangilta
Static Noise Bird wrote:
Jaa.
Aika kehnoa.
haluatko kenties kertoa että minkä takia tämä roleclaim tuli yhtäkkiä? mikäli oikeasti olet townie niin mafia ei enää edes yritä tähdätä sinua ja nyt on isompi mahdollisuus että mafia osuu powerrooliin, niceLewder wrote:
Mitä helvettiä nyt taas
Lewder wrote:
ei tarvitse olla butthurt vain siksi että ihmiset eivät sano mitä sinä haluat
Milläs perusteilla minusta nyt mafiaa revitään? Jos näen sinut epäilyttävänä siksi että johdattelet peliä mieleiseesi suuntaan tekee minusta mafian?Mara wrote:
Mindfag wrote:
aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaakutsuin sinua ahdasmieliseksi ihan sen takia ettet ottanut huomioon useita näkökulmia tässä tilanteessa joita yleensä pro-town älyäisiMindfang wrote:
ja millä perusteella minä suunnittelin chibiwolfin tapon? tosi hyvät perustelut taas
tiesitkö että sekaannus sekä skenaarion tekeminen on mafian ase? vetoan tässäkin aiempaan peliin missä tätä taktiikkaa käytettiin saadakseen helppoja hirttoja tehtyäriskejä täytyy tehdä D1Mindfang wrote:
en äänestänyt ketään koska en halunnut hypätä mihinkään bandwagoniin, johtopäätöksiä oli aivan liian vaikea tehdä
ja katos sitten perkele, hirtetty olikin kyläläinen!
toisaalta ei sillä olisi ollut mitään väliä että mitä olisit äänestänyt kun fabbbyyy joutui kuitenkin hirteenmitääääääääää vittua nyt taasMindfang wrote:
ja koska minulla ei ole mitään salattavaa:
Väitän olevani: Townie
olet kyllä outo kaveri, mikäli olet mafia niin on myös pannari
täällä on tosin niin paljon uusia pelaajia jotka saa itsensä tekemään helvetin typerää paskaa, en tiedä edes mitä ajatella
pitää aamulla tutkia asiaa paremmin
Älä käytä samaa tekosyytä kuin minä juuri käytin aiemmin :< Paska tekosyy.Pannari wrote:
jos sekavaa niin ignoretkaa ristiriidat, nukuin huonosti.
Paskat tekosyyt on kivoja, en ole aktiivinen tänä viikonloppuna koska olut kutsuu :3Static Noise Bird wrote:
:< Paska tekosyy.
Jos en väärin muista mun ääni oli kujussa suurimman osan ajasta d1.... Äänesti fabbyytä enimmäkseen siksi, että se sekoili ihan liikaa + sainpahan päivän päätettyä.Static Noise Bird wrote:
Vedän hätäisiä johtopäätöksiä nyt, don't mind me.
zertap ja Kuju saattaa olla mafiaa, koska zertap puolusti Kujua aiemmin "bandwagon"-incidentissä. zertap äänesti aiemmin Valentiinoa, ja hän loppujen lopuksi myös kuoli. Pieni sivuseikka, saattaa olla juurikin zertapin syytä.
Mara on todennäköisesti pro-Town, niin kuin zertap jossain vaiheessa mainitsi. Varsinkin Kujun äänen jälkeen, epäilykset pois Marasta kasvaa Kujua kohtiin vielä enemmän. Unohtamatta zertapia. Niillä on jotain suurempaa takana, mark my words.
viittasin tähän:Mara wrote:
mikäli viittaat roleclaimiisi, en ole ainoa joka on ihan ihmeissään siitä
totta helvetissä minua kuumottaa kun mafia häärii ympäriinsäLewder wrote:
hätiköinti on kuumotuksen merkki, eikö?
ei sitä kiinnostaPannari wrote:
sanon nyt vittu jotain depator.
Sen edellisestä postauksesta on 35 tuntia, ei vielä varoituksia.Mindfang wrote:
ei sitä kiinnostaPannari wrote:
sanon nyt vittu jotain depator.
varoitus inc?
En muista. Jos näin on, niin saatoin myös yhdistää sen faktan tähän teidän "suurempi suunnitelma kaiken takana"-epäilyyn.zertap wrote:
Jos en väärin muista mun ääni oli kujussa suurimman osan ajasta d1...
Niimpä tein. Huomenta sullekkin ^^Mara wrote:
ja huomenta fungnub, heräsit aika myöhään
Pannari wrote:
Mara - hyvin aktiivinen pelissä & kyselee paljon ja antaa paljon mielipiteitä ulos, mahdollinen mafia
zertap ja Mindfang eivät ole pahemmin ottaneet yhteen niin he voisivat olla mafioita yhdessä.Kuju wrote:
zertap vaikuttaa juuri sellaiselta "ihan sama kuka kuolee kunhan ei mafia bro"
Aika heikko syy, niin hän on aikas epäilyttävä.Braile wrote:
tämä on henkilö jota itse epäilen tällä hetkellä eniten
intuitioni sanoo että zertap on likainen mafioso
Miten toteamukseni siitä että Mara on aktiivinen tekee minusta epäilyttävän?Mianki wrote:
En ole muistanut asdf
zertap antaa sellaisen neutraalin fiiliksen kuten aiemmin sanoin ja tämä jäi minulle mieleen:zertap ja Mindfang eivät ole pahemmin ottaneet yhteen niin he voisivat olla mafioita yhdessä.Kuju wrote:
zertap vaikuttaa juuri sellaiselta "ihan sama kuka kuolee kunhan ei mafia bro"
Huomasin myös että zertap on ollut parissa aikaisemmassa mafiassa mukana niin hänellä on kokemusta, niin hyvin voi olla "hyvä" mafialainen.
Ja Pannari vaikuttaa epäilyttävältä juuri tuosta minkä Mara huomautti.
zertapin ääneeni oli ihan oma syyni. En kiinnittänyt oikeasti edes huomiota siihen että äänestit sitä.Mianki wrote:
SNB on vähän bandwagonnut muuten, silloin kun fabbyyy hirtettiin ja D2:ssa kun zertappia äänestin.
Ei.Fungnub wrote:
Vielä muutama minuutti, jookos?
Mutta eikös suurinosa ole kyläläisiä?Depator wrote:
Mielestäni sillä että onko aktiivinen vai epäaktiivinen, ei ole mitään tekemistä epälyttävyyden kanssa. Se on mielestäni epäilyttävää että suurinosa väittää olevansa kyläläisiä.
Kuju wrote:
Mutta eikös suurinosa ole kyläläisiä?Depator wrote:
Mielestäni sillä että onko aktiivinen vai epäaktiivinen, ei ole mitään tekemistä epälyttävyyden kanssa. Se on mielestäni epäilyttävää että suurinosa väittää olevansa kyläläisiä.
>gettailee osun voorumeillaStatic Noise Bird wrote:
420 get
Depa on ihan vitun kujalla.
Mara wrote:
Minulla on ratkaisu tähän ongelmaan; poliisi tutkii depatorin.
jos on syytön, niin se on narri
jos on syyllinen, niin pistetään heti hirteen
Onko Depa siis poliisi : oDepator wrote:
No en kyllä narri ole, enkä myöskään mafiaan ole kytköksissä.
Päivää on vielä monta vuorokautta jäljelläMianki wrote:
Depator on mikä on se ehkä selviää myöhemmin. Mutta päivä lähestyy loppuaan niin pitäisi päättää kuka laitetaan hirteen. Jos ei hirtetä ketään niin meillä ei ole mitään mahdollisuutta osua mafiaan. Siellä on nyt kaksi ääntä zertapilla ja Maralla niin näistä kahdesta hirttäisin mielummin zertapin.
Static Noise Bird wrote:
En yleensä, 420 ja 666 getit vaan pitää aina ottaa :^)
Sen voi sitten ens kerralla boldata niin näen paremmin.Pannari wrote:
Peru ääni: Mara
Depa on rasisti ja musta mies.Mindfang wrote:
vai onko depa sittenkin musta mies
Mara wrote:
niin mikä se syy zertapin äänestämiseen oli? taisin missata sen