forum

Suomen Mafia IX

posted
Total Posts
755
show more
Mindfang
nii-in, harmi vaan ettet ole
Mindfang
miten itseään edes epäilee, kaksoispersoonallisuuden kautta?
Birdy
No en tiedä. Ja ei sun tarvitse omia roleclaimauksia epäillä, kun me muut voidaan tehdä se sun puolesta kuitenkin.
Mindfang
nimenomaan
Mianki
Koska Depator on edelleen hyödytön niin hän voi olla kolmas osapuoli eli ehkä joko narri tai murhaaja. En toisaalta tiedä voisiko hän olla tarkoituksella tälläinen jotta häntä epältäisiin narriksi vaikka onkin mafia. Joka tapauksessa ei ole kyläläisen käyttäytymistä tälläinen.
Mindfangilta tullut isoja reaktioita niin hän voi olla turhautunut kyläläinen tai bluffaava mafia.
zertap ja SNB päättivät ekan päivän hirtoäänillä niin ajattelin ensin että siinä voisi olla bandwagonia mutta nyt SNB pitää zertappia epäilyttävänä mikä ei ole kovin mafiatoverillista. Mutta laitetaas nyt näin:

Äänestys: zertap
Lewder
eniten luulen että mindfang haluaa pelistä pois tai luulee muiden 'pilanneen' sen, täten seuraten fabbyn jalanjälkiä. jos näin on niin paskamaista käytöstä
Birdy
yfw Mindfang on narri
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
zertap (1) - Mianki

Ei ääntä (11) - Static Noise Bird, Mindfang, Braile, Fungnub, Mara, zertap, Pannari, Kuju, Lewder, Depator, Blizzardouz

Muuta:
Mara väittää olevansa Townie
Mindfang väittää olevansa Townie

Birdy
Eikö Mindfang äänestänyt Maraa? Itse en näe äänen perumista ainakaan.
Mindfang
kyllä, äänestin maraa

ja mitä vittua lewder, nyt oli kyllä sinulta se paskamainen käytös

jos minä haluan tästä pelistä pois teen sen kyllä jotenkin muuten kuin hirtättämällä itseni
missään en ole sanonut että peli on pilalla, päinvastoin pidän sitä nyt entistä jännittävämpänä

se, että aikaisemmin sanoin etten välitä voitanko vai häviänkö ei todellakaan tarkoittanut sitä että tämä peli on perseestä
Birdy

Static Noise Bird wrote:

yfw Mindfang on narri
Birdy
Ellei jotain radikaalia tapahdu ajan saatossa, niin olen aika varma että päädyn tähän. Might as well:

Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
zertap (2) - Miank, Static Noise Bird
Mara (1) - Mindfang

Ei ääntä (9) - Braile, Fungnub, Mara, zertap, Pannari, Kuju, Lewder, Depator, Blizzardouz

Muuta:

Static Noise Bird wrote:

Eikö Mindfang äänestänyt Maraa? Itse en näe äänen perumista ainakaan.
vittusaatana emmä tollasia näe
Mindfang

Static Noise Bird wrote:

Static Noise Bird wrote:

yfw Mindfang on narri
narrina olisi kyllä helppo olla

valitettavasti sitä roolia ei minulle siunattu
Mara

Mindfag wrote:

aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaa

Mindfang wrote:

ja millä perusteella minä suunnittelin chibiwolfin tapon? tosi hyvät perustelut taas
kutsuin sinua ahdasmieliseksi ihan sen takia ettet ottanut huomioon useita näkökulmia tässä tilanteessa joita yleensä pro-town älyäisi

tiesitkö että sekaannus sekä skenaarion tekeminen on mafian ase? vetoan tässäkin aiempaan peliin missä tätä taktiikkaa käytettiin saadakseen helppoja hirttoja tehtyä

Mindfang wrote:

en äänestänyt ketään koska en halunnut hypätä mihinkään bandwagoniin, johtopäätöksiä oli aivan liian vaikea tehdä
ja katos sitten perkele, hirtetty olikin kyläläinen!
riskejä täytyy tehdä D1
toisaalta ei sillä olisi ollut mitään väliä että mitä olisit äänestänyt kun fabbbyyy joutui kuitenkin hirteen

Mindfang wrote:

ja koska minulla ei ole mitään salattavaa:

Väitän olevani: Townie
mitääääääääää vittua nyt taas

olet kyllä outo kaveri, mikäli olet mafia niin on myös pannari

täällä on tosin niin paljon uusia pelaajia jotka saa itsensä tekemään helvetin typerää paskaa, en tiedä edes mitä ajatella

pitää aamulla tutkia asiaa paremmin
Mindfang
tykkään tuosta elitismiasenteesta

ja oi kyllä, otin huomioon näkökulmia
päätin vain laittaa muut näkökulmat syrjään, ne joita en tilanteessa näe/nähnyt todennäköisenä

paljon olet puhunut mutta en näy suurinta osaa antamistasi tiedoista hyödyllisinä
esim. "joukossamme on mahd. tämä ja tämä rooli koska tuplatappo" on vain faktojen latomista pöytään

spekulointisi olivat ok mutta kuka tahansa voi esittää kyläläistä tai kylän puolella olijaa varsin helposti, kuten on aikaisemmin jo tullut ilmi

skenaarion tekeminen, sekaannus? voisitko selventää? en nimittäin käsitä yhtään että mitä ajat takaa, saati sitten sitä mahdollisuutta että olisin tarpeeksi ovela saadakseni mitään tuontapaista aikaiseksi

kukaan ei pakota ottamaan riskejä jos niitä ei halua ottaa
ja nimenomaan, äänelläni ei ollut enää siinä vaiheessa mitään väliä! miksi se NL on nyt sitten niin iso juttu?

huomioni kiinnittyi myös siihen miten syytät minua ahdasmieliseksi ja oudoksi, ja kun toin ilmi epäilykseni ensi kertaa ensimmäinen vastaus oli "mitä vittua nyt taas", ikään kuin sinua ei kukaan saisi koskaan kyseenalaistaa mistään

ei tarvitse olla butthurt vain siksi että ihmiset eivät sano mitä sinä haluat
Mindfang
en quotannut eli viestini on itse epäselvyys, my apologies
Mindfang
editoin typon pois koska olen natsi, double apology
Fungnub
Mara selvästi yrittää provosoimalla saada pakkaa entistä sekavammaksi. Mahdollinen mafia.
Mindfang sinuna yrittäisin olla provosoitumatta koska mafia vain hyötyy tosta sun käytöksestä ja sitähän sinä et halua kun kerran väität olevasi townie.
Mara

Mindfang wrote:

esim. "joukossamme on mahd. tämä ja tämä rooli koska tuplatappo" on vain faktojen latomista pöytään
onko tämä sinun mielestä huono asia? etenkin uudet pelaajat tulevat hyötymään näistä faktoista
tottakai jos haluat, voin korjata tuon ja sanoa että tuon tuplatapon teki narri koska NSA ja illuminati

Mindfang wrote:

spekulointisi olivat ok mutta kuka tahansa voi esittää kyläläistä tai kylän puolella olijaa varsin helposti, kuten on aikaisemmin jo tullut ilmi
no shit, sanoo townieta claimannut

Mindfang wrote:

skenaarion tekeminen, sekaannus? voisitko selventää? en nimittäin käsitä yhtään että mitä ajat takaa, saati sitten sitä mahdollisuutta että olisin tarpeeksi ovela saadakseni mitään tuontapaista aikaiseksi
1. katso jokaisen pelaajan erilaiset kommentit muita pelaajia kohtaan
2. löydä toveri joka on kyläläisille hyödyksi ja approved by pelaaja
3. ammu hänet
4. syytä pelaajaa
5. ???
6. PROFIT!!!!

ja tulee toimimaan vielä paremmin kun powerroolit tulevat peliin

Mindfang wrote:

ja nimenomaan, äänelläni ei ollut enää siinä vaiheessa mitään väliä! miksi se NL on nyt sitten niin iso juttu?
legit pointti, perun sanani tässä

Mindfang wrote:

huomioni kiinnittyi myös siihen miten syytät minua ahdasmieliseksi ja oudoksi, ja kun toin ilmi epäilykseni ensi kertaa ensimmäinen vastaus oli "mitä vittua nyt taas", ikään kuin sinua ei kukaan saisi koskaan kyseenalaistaa mistään
mikäli viittaat roleclaimiisi, en ole ainoa joka on ihan ihmeissään siitä

Blizzardouz wrote:

Aika hätäinen roleclaim Mindfangilta

Static Noise Bird wrote:

Jaa.

Aika kehnoa.

Lewder wrote:

Mitä helvettiä nyt taas
haluatko kenties kertoa että minkä takia tämä roleclaim tuli yhtäkkiä? mikäli oikeasti olet townie niin mafia ei enää edes yritä tähdätä sinua ja nyt on isompi mahdollisuus että mafia osuu powerrooliin, nice

ei sillä etten minä kussut omaa roleclaimia, I'll give you that kun piti mennä leikkimään tuon Miankin kanssa

Lewder wrote:

ei tarvitse olla butthurt vain siksi että ihmiset eivät sano mitä sinä haluat
Mara
ja huomenta fungnub, heräsit aika myöhään
Lewder
Last edited by Mindfang on about 12 hours ago, edited 1 time in total.

tuplapostaa, älä editoi edes kirjoitusvirheitä
Birdy
Täytyy myöntää että en tiennyt mikä on Vig ennen tuota Maran "faktojen latelemista", joten kiitos niistä faktoista. Nyt olen lukenut sitä wikiä ehkä vähän liikaakin.
Pannari

Mara wrote:

Mindfag wrote:

aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaa

Mindfang wrote:

ja millä perusteella minä suunnittelin chibiwolfin tapon? tosi hyvät perustelut taas
kutsuin sinua ahdasmieliseksi ihan sen takia ettet ottanut huomioon useita näkökulmia tässä tilanteessa joita yleensä pro-town älyäisi

tiesitkö että sekaannus sekä skenaarion tekeminen on mafian ase? vetoan tässäkin aiempaan peliin missä tätä taktiikkaa käytettiin saadakseen helppoja hirttoja tehtyä

Mindfang wrote:

en äänestänyt ketään koska en halunnut hypätä mihinkään bandwagoniin, johtopäätöksiä oli aivan liian vaikea tehdä
ja katos sitten perkele, hirtetty olikin kyläläinen!
riskejä täytyy tehdä D1
toisaalta ei sillä olisi ollut mitään väliä että mitä olisit äänestänyt kun fabbbyyy joutui kuitenkin hirteen

Mindfang wrote:

ja koska minulla ei ole mitään salattavaa:

Väitän olevani: Townie
mitääääääääää vittua nyt taas

olet kyllä outo kaveri, mikäli olet mafia niin on myös pannari

täällä on tosin niin paljon uusia pelaajia jotka saa itsensä tekemään helvetin typerää paskaa, en tiedä edes mitä ajatella

pitää aamulla tutkia asiaa paremmin
Milläs perusteilla minusta nyt mafiaa revitään? Jos näen sinut epäilyttävänä siksi että johdattelet peliä mieleiseesi suuntaan tekee minusta mafian?

Muutenkin miten Mindfangilla on minun sijaani pelissä osaa taikka arpaa?
Pannari
tl;dr tuntuu hyvin vahvasti siltä että Mara yrittäisi saada syytöksiä Mindfangiin sillä verukkeella että hän teki hätäisen roleclaimin. Voihan Mindfang olla mahdollinen mafia tai mikävaan mutta Maran reaktio oli aika vahva Mindfangia vastaan.
Pannari
jos sekavaa niin ignoretkaa ristiriidat, nukuin huonosti.
Birdy

Pannari wrote:

jos sekavaa niin ignoretkaa ristiriidat, nukuin huonosti.
Älä käytä samaa tekosyytä kuin minä juuri käytin aiemmin :< Paska tekosyy.
Kettutyty
Uskon Maran olevan kyläläisten puolella ( tai pelaavansa mafia roolinsa hyvin)
Epäilykseni tällä hetkellä = Mindfang, Lewder ja zertap
Mutten uskalla vieläkään ääntäni antaa kun näin paljon aikaa jäljellä.

Static Noise Bird wrote:

:< Paska tekosyy.
Paskat tekosyyt on kivoja, en ole aktiivinen tänä viikonloppuna koska olut kutsuu :3
zertap

Static Noise Bird wrote:

Vedän hätäisiä johtopäätöksiä nyt, don't mind me.

zertap ja Kuju saattaa olla mafiaa, koska zertap puolusti Kujua aiemmin "bandwagon"-incidentissä. zertap äänesti aiemmin Valentiinoa, ja hän loppujen lopuksi myös kuoli. Pieni sivuseikka, saattaa olla juurikin zertapin syytä.

Mara on todennäköisesti pro-Town, niin kuin zertap jossain vaiheessa mainitsi. Varsinkin Kujun äänen jälkeen, epäilykset pois Marasta kasvaa Kujua kohtiin vielä enemmän. Unohtamatta zertapia. Niillä on jotain suurempaa takana, mark my words.
Jos en väärin muista mun ääni oli kujussa suurimman osan ajasta d1.... Äänesti fabbyytä enimmäkseen siksi, että se sekoili ihan liikaa + sainpahan päivän päätettyä.
zertap
Oon nyt kyllä ihan pihalla ketä pitäis äänestää.

En saa oikeen mitään analyysiä irti kenestäkään. Ja omaan epäilyttävyyteeni on paha sanoa yhtään mitään kun epäilin vääriä henkilöitä.

vittu... lisää lurkkausta.
Mindfang
olin aika äkkipikainen eilen, osaan yleensä varsin aggressiivisesti vastata syytöksiin mikä heti tekee minusta epäilyttävän. pahoittelut siitä.

menköön roleclaim nyyppäilyn piikkiin, ajattelin sen olevan hyväkin sauma kun olin jo valmiiksi niin syvälle sekaantunut asiassa ja townieuteen jo epäsuorasti viittasinkin puheillani
ajattelin tuon claimin tehdä jossain vaiheessa kuitenkin

en nähnyt sitä itse niin hätäisenä tbh mutta kai se joillekin siltä tuntui sitten niin

Mara wrote:

mikäli viittaat roleclaimiisi, en ole ainoa joka on ihan ihmeissään siitä
viittasin tähän:

ja pannarin viestissä mainittuun maran aggressiivisuuten liittyen annettakoon nyt sen verran myöten että minä itse kyllä lisäsin kerosiinia liekkeihin ja vastasin ihan yhtä hyökkäävästi, mikä sai meistä molemmista irti rajuja reaktioita
sitä ei minusta voi tällaisessa väittelyssä aina estää kun sentään syytellään toisiamme

ihan hyväksi se minusta oli kuitenkin, muutkin saivat matskua omille ajatuksilleen

ääneni pysyy marassa silti
Mara
en sanonut tuota sinulle päin, hämmennyin bussikuskin takia
Mindfang
sen kun uudestaan tuossa screencäpätessä luin niin arvelinkin jo sitä samaa

hätiköimistä hätiköimistä...
Lewder
hätiköinti on kuumotuksen merkki, eikö?
Pannari
sanon nyt vittu jotain depator.
Pannari
ja hyvä juttu Maran + Mindfanging epic fightissa oli et saatiin taas paljon lisää mielipiteitä & tietoi peliin mukaan.
Mindfang

Lewder wrote:

hätiköinti on kuumotuksen merkki, eikö?
totta helvetissä minua kuumottaa kun mafia häärii ympäriinsä

Pannari wrote:

ei sitä kiinnosta

varoitus inc?
Mara
mitä vittua nyt phpBB, ei halua lähettää minun viestiä

täällä on vähän liikaa epäaktiivista porukkaa, tästä tulee hankalaa
Topic Starter
IppE

Mindfang wrote:

Pannari wrote:

ei sitä kiinnosta

varoitus inc?
Sen edellisestä postauksesta on 35 tuntia, ei vielä varoituksia.

Voitte toki ulista sille irc:ssä/steamissa että postailee jotain kun en itse jaksa paimentaa.

Äänestystilanne:
zertap (2) - Miank, Static Noise Bird
Mara (1) - Mindfang

Ei ääntä (9) - Braile, Fungnub, Mara, zertap, Pannari, Kuju, Lewder, Depator, Blizzardouz

Muuta:
Mindfang on saanut ensimmäisen varoituksen (vaikka nyt olikin typo niin ei editoida niitä postauksia)
Birdy

zertap wrote:

Jos en väärin muista mun ääni oli kujussa suurimman osan ajasta d1...
En muista. Jos näin on, niin saatoin myös yhdistää sen faktan tähän teidän "suurempi suunnitelma kaiken takana"-epäilyyn.

Olen hieman vähemmän paranoidi nyt, niin tuo oma postini kuulostaa vielä hätiköidymmältä kuin tuona aamuna.
Fungnub

Mara wrote:

ja huomenta fungnub, heräsit aika myöhään
Niimpä tein. Huomenta sullekkin ^^
Dekonare
Jooh tota, laitetaas kohta analyysia tulemaan. Ollut viikonlopun ryyppäämässä joten aktiviisuus sen takia nollassa
zertap
Toivoisin että depator ja sun muut ei-niin-aktiiviset ihmiset osallistuisi keskusteluun enemmän. Eihän niistä saa yhtään mitään irti :c
zertap
jos valentiino olisi ollut mafiaa kuten uskoin, olisin äänestänyt kujua jo, mutta en selvästi voi luottaa epäilyksiini niin pitää ootella vähäc
Kettutyty
Jos fabbyy olisi ollut mafiaa kuten uskoin, olisin äänestänyt zertapia jo, mutta en selvästi voi luottaa epäilyksiini niin pitää ootella vähäc
Dekonare
Mianki - ollut aika hiljaa, paha mennä sanomaan yhtään mitään
Static Noise Bird - ei mitään epäilyttävää so far
Mindfang roleclaim out of fucking nowhere, Mindfucked
Braile - aika hiljakseen ollut, ei sen erikoisempaa
Fungnub - inaktiivinen
Mara - aktiivisesti pelissä mukana, en lähde vielä sanomaan sen enempää
zertap - analysoi ja kyselee tiuhaan tahtiin, todella epäilyttävää
Pannari - nothing special
Kuju - epäilen edelleen, ei mitään uutta silti
Lewder - ei mitään erikoista
Depator - inaktiivinen

Also tää on niin ez game mafialle. Jo 3 townieta kuollut koska helvetin turhat äänet fabbyylle. Tämän lisäksi porukka niin inaktiivista
Braile
Olen ollut vähän hiljakseen tässä koska lomalla porukoilla

Olen edelleen samaa mieltä zertapista, mutta alkanut vähän marakin
epäilyttämään koska aikamoinen agressiivisuus

Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
zertap (3) - Miank, Static Noise Bird, Braile
Mara (1) - Mindfang

Ei ääntä (8) - Fungnub, Mara, zertap, Pannari, Kuju, Lewder, Depator, Blizzardouz

Muuta:
Mara
niin mikä se syy zertapin äänestämiseen oli? taisin missata sen
Topic Starter
IppE
Mianki on saanut ensimmäisen varoituksen.
Depator on saanut ensimmäisen varoituksen.

Yrittäkää nyt edes.
Birdy
Nyt vittu oikeasti Depa.
Birdy
Niin, ja Mianki. En edes ole huomannut että myös Mianki on ollut epäaktiivinen.
Pannari
Äänestän Maraa koska hänen erittäin aggressiivinen käytöksensä Mindfangia kohtaan on epäilyttävää:

Äänestys: Mara
Pannari
Mianki - Recently vähän AFK, epäilyttää
Static Noise Bird - SNB käyttäytyny ihan mallikkaasti, ei viel mitää epäilyttävää
Mindfang - Mikä vittu oli toi roleclaimi
Braile - Braile on vähä hiljanen ollut recently
Fungnub - sano nyt vittu jotaki
Mara - hyvin aktiivinen pelissä & kyselee paljon ja antaa paljon mielipiteitä ulos, mahdollinen mafia
zertap - Sama kuin Mara mutta ei yhtä aggressiivinen
Blizzardouz - nothing special
Kuju - En näe Kujulle vielä paljoa epäilyjä
Lewder - Lewder on ollut ihan normaalin aktiivinen pelaaja
Depator - ei helvetti Depator
Mindfang
le sigh

ykskin niistä kun on kyläläinen niin tämä meni ihan vituiks koko homma jos ruvetaan potkimaan taas pihalle ja sijaista ei löydy
Mara
kiva pannari että rupesit jakamaan mielipiteitäsi tarkemmin, mutta tätä kohtaa en ymmärrä;

Pannari wrote:

Mara - hyvin aktiivinen pelissä & kyselee paljon ja antaa paljon mielipiteitä ulos, mahdollinen mafia

ymmärrän kyllä että mitä ajat takaa tällä parin edellisen viestisi perusteella, mutta I'll tell ya; korkea aktiivisuus ei ole ikinä paha asia mafiapelissä - ei ikinä.

meidän ongelmana on yksinkertaisesti että kaikki pitää turpansa kiinni ja sen takia me emme etene tässä. pahimmassa tapauksessa epäaktiivisten seassa on mafia joka ei uskalla puhua pelkäen että plöräyttää jotain tyhmää; tämän takia meidän täytyy saada heidät puhumaan - muuten protown tulee häviämään
Mianki
En ole muistanut asdf

zertap antaa sellaisen neutraalin fiiliksen kuten aiemmin sanoin ja tämä jäi minulle mieleen:

Kuju wrote:

zertap vaikuttaa juuri sellaiselta "ihan sama kuka kuolee kunhan ei mafia bro"
zertap ja Mindfang eivät ole pahemmin ottaneet yhteen niin he voisivat olla mafioita yhdessä.
Huomasin myös että zertap on ollut parissa aikaisemmassa mafiassa mukana niin hänellä on kokemusta, niin hyvin voi olla "hyvä" mafialainen.
Ja Pannari vaikuttaa epäilyttävältä juuri tuosta minkä Mara huomautti.
Mindfang
haluaisin selvennystä siitä että milloin roleclaim on "out of fucking nowhere" ja milloin se ei ole? en nimittäin näe mitään kontekstia missä roleclaim olisi jotenkin odotettu asia
Mindfang
tästä syystä tyrkkäsin sen itsekin vaan siihen kohti miltä tuntui enkä sen kummempia miettinyt
Mianki
Yksi esimerkki tulee mieleen että kun peli on edennyt jonkin matkaa ja roleclaimaa olevansa poliisi jotta voi jakaa öiset tutkimukset. Ja silloin myös kun on juuri joutumassa hirtetyksi niin voi roleclaimata viimeisenä puolustuksena. Sulla nyt oli vähän random kun vain Mara ja Kuju kuumotteli.
Ainiin laitetaas nyt tämä pois kun kuiteskin täällä on epäilyttävämpiä ja "turhempia" henkilöitä.

Peruuta ääni: zertap

Mara on tosi pro-town imo, vaikkakin melko aggressiivinen mutta tällein saa reaktioita joka on kylän kannalta hyvä. Näyttää siltä että olisi kyläläinen mutta on kuitenkin veteraani niin pidän silmän alla koko pelin.
SNB on vähän bandwagonnut muuten, silloin kun fabbyyy hirtettiin ja D2:ssa kun zertappia äänestin.
Blizzardouzsta en ole pahemmin saanut mitään irti, kylämaiseen tapaan postannut kuitenkin.
Lewderista en myöskään oikein osaa sanoa, ei erityisen epäilyttästi postannut.
Braile on postannut lyhyitä tekstejä (ja melko postaillut vähän mutta hänellä on ilmeisesti muuta menoa) ja sitten syy miksi hän zertappia äänestää on:

Braile wrote:

tämä on henkilö jota itse epäilen tällä hetkellä eniten
intuitioni sanoo että zertap on likainen mafioso
Aika heikko syy, niin hän on aikas epäilyttävä.
Fungnub postannut myös vähän niin en tiedä hänestä. Ei kuiteskaan ole kylälle ole ollut paljon hyödyksi.
Kuju oli epäilyttävä D1:ssa ja hänellä oli melko heikot syyt kun äänesti.
Pannari

Mianki wrote:

En ole muistanut asdf

zertap antaa sellaisen neutraalin fiiliksen kuten aiemmin sanoin ja tämä jäi minulle mieleen:

Kuju wrote:

zertap vaikuttaa juuri sellaiselta "ihan sama kuka kuolee kunhan ei mafia bro"
zertap ja Mindfang eivät ole pahemmin ottaneet yhteen niin he voisivat olla mafioita yhdessä.
Huomasin myös että zertap on ollut parissa aikaisemmassa mafiassa mukana niin hänellä on kokemusta, niin hyvin voi olla "hyvä" mafialainen.
Ja Pannari vaikuttaa epäilyttävältä juuri tuosta minkä Mara huomautti.
Miten toteamukseni siitä että Mara on aktiivinen tekee minusta epäilyttävän?
Birdy

Mianki wrote:

SNB on vähän bandwagonnut muuten, silloin kun fabbyyy hirtettiin ja D2:ssa kun zertappia äänestin.
zertapin ääneeni oli ihan oma syyni. En kiinnittänyt oikeasti edes huomiota siihen että äänestit sitä.

fabbyn tapauksen myönnän, mutta vain siksi että en vielä halunnut Kujua pois.

inb4 Kuju on mafia ja tuo lause kääntyy loppupeleissä minua vastaan.
Mianki
@Pannari, siten että pitää toista pelaajaa mafiana koska on aktiivinen.
Lewder
kaikki epäilee kaikkia kaikesta ja vaikka mindfangia on kiva sörkätä en epäile mafian jäsenenä vaan näen roleclaimin ainoastaan huonona siirtona PT-pelaajille
en osaa vielä päättää ketä äänestää enkä osaa vetää johtopäätöksiä toisten analyysien pohjalta omien näkökulmien koristelemana, vitut mä omaa analyysiakaan kirjoita niihin pitää jo ajatella, odottaen uhreja/bandwagonhirttoja äänestän kaikkien eloonjääntiä
Äänestys: ei hirttoa
Lewder
kiva kun osaisin kirjoittaa kokonaisia lauseita enkä käyttäisi pilkkua kokoajan kaikkeen
Birdy
Komppaniassa herätys.
Fungnub
Vielä muutama minuutti, jookos?
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
zertap (2) - Static Noise Bird, Braile
Mara (2) - Mindfang, Pannari
Ei hirttoa (1) - Lewder

Ei ääntä (7) - Fungnub, Mara, zertap, Kuju, Depator, Blizzardouz, Mianki

Muuta:

Fungnub wrote:

Vielä muutama minuutti, jookos?
Ei.
Depator
Mielestäni sillä että onko aktiivinen vai epäaktiivinen, ei ole mitään tekemistä epälyttävyyden kanssa. Se on mielestäni epäilyttävää että suurinosa väittää olevansa kyläläisiä.
Kettutyty

Depator wrote:

Mielestäni sillä että onko aktiivinen vai epäaktiivinen, ei ole mitään tekemistä epälyttävyyden kanssa. Se on mielestäni epäilyttävää että suurinosa väittää olevansa kyläläisiä.
Mutta eikös suurinosa ole kyläläisiä?
Depator

Kuju wrote:

Depator wrote:

Mutta eikös suurinosa ole kyläläisiä?

Ei.
Fungnub
Mistähän olet tällaista infioa repäissyt?
Fungnub
*infoa
Mara
mitä se depator oikein sekoilee?
Birdy
420 get

Depa on ihan vitun kujalla.
Fungnub

Static Noise Bird wrote:

420 get

Depa on ihan vitun kujalla.
>gettailee osun voorumeilla
Birdy
En yleensä, 420 ja 666 getit vaan pitää aina ottaa :^)
Mindfang
depator on kuitenkin se narri G_G
Mara
Minulla on ratkaisu tähän ongelmaan; poliisi tutkii depatorin.

jos on syytön, niin se on narri
jos on syyllinen, niin pistetään heti hirteen
Depator
No en kyllä narri ole, enkä myöskään mafiaan ole kytköksissä.
Mara
no miksi sinä sitten pelleilet jatkuvasti?
Dekonare

Mara wrote:

Minulla on ratkaisu tähän ongelmaan; poliisi tutkii depatorin.

jos on syytön, niin se on narri
jos on syyllinen, niin pistetään heti hirteen

Depator wrote:

No en kyllä narri ole, enkä myöskään mafiaan ole kytköksissä.
Onko Depa siis poliisi : o

huono juttu, I know
Mindfang
vai onko depa sittenkin musta mies
Kettutyty
Depator mustan miehen roolissa selittäisi käytöksen koska on rassismi
Mianki
Depator on mikä on se ehkä selviää myöhemmin. Mutta päivä lähestyy loppuaan niin pitäisi päättää kuka laitetaan hirteen. Jos ei hirtetä ketään niin meillä ei ole mitään mahdollisuutta osua mafiaan. Siellä on nyt kaksi ääntä zertapilla ja Maralla niin näistä kahdesta hirttäisin mielummin zertapin.
Mianki
Ja sitten voisi kyllä Depatorinkin laittaa hirteen mutta en tiedä sitten onko narri.
Fungnub

Mianki wrote:

Depator on mikä on se ehkä selviää myöhemmin. Mutta päivä lähestyy loppuaan niin pitäisi päättää kuka laitetaan hirteen. Jos ei hirtetä ketään niin meillä ei ole mitään mahdollisuutta osua mafiaan. Siellä on nyt kaksi ääntä zertapilla ja Maralla niin näistä kahdesta hirttäisin mielummin zertapin.
Päivää on vielä monta vuorokautta jäljellä :D ei tässä mikään kiire ole.
Fungnub

Static Noise Bird wrote:

En yleensä, 420 ja 666 getit vaan pitää aina ottaa :^)
Pannari
Itse en olisi laittamassa vielä ketään hirteen, ollut vähän hiljanen päivä.
Fungnub
Olet silti äänestänyt maraa
Kettutyty
Pannari ei halua laittaa ketään vielä hirteen, mutta äänestää kuitenkin Maraa.
Hmmmm
Pannari
Mitäs vittua mä sekoilen.

Tosiaan, mullahan oli Maras ääni.

Ignoretkaa mut.

Peru ääni: Mara
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
zertap (2) - Static Noise Bird, Braile
Mara (1) - Mindfang
Ei hirttoa (1) - Lewder

Ei ääntä (8) - Fungnub, Mara, zertap, Kuju, Depator, Blizzardouz, Mianki, Pannari

Muuta:

Pannari wrote:

Peru ääni: Mara
Sen voi sitten ens kerralla boldata niin näen paremmin.

Dekonare

Syyn sanoin jo muutama sivu sitten
Birdy

Mindfang wrote:

vai onko depa sittenkin musta mies
Depa on rasisti ja musta mies.

Para-docks'es intensifies.
Mindfang
se on ovela juoni

mutta joo voisi täälläkin ruveta pikkuhiljaa vilkastumaan

kivasti kaikki unohtanut että joku pitäisi hirttää
Mara
postaan tämän uudestaan

Mara wrote:

niin mikä se syy zertapin äänestämiseen oli? taisin missata sen
zertap
Tosiaan. Lurkkailtuani tässä nyt ilmeisesti helvetin kauan, vois vihdoin heittää jotain analyysejä

Mara: Epäilykset vähän hälventynyt viime postauksien aikana, en äänestäisi.
Mindfang: Jokseenkin neutraali, ehkä lievästi epäilyttävä. Ei ole tullut tarpeeksi painavaa mielipidettä.
Kuju: Atm en osaa kauheesti sanoa kujusta yhtään mitään, vieläkin sekasin D1:stä..
SNB: Lievästi epäilyttävä, mutta en äänestäisi. Tuntuu kuitenkin toimivan kylän eduksi.
Mianki: Analysointi aika mahotonta. Jätkä vain heittää analyysejä. En kuitenkaan äänestäisi, mutta Miankista koskaan tiedä.
Blizzardouz: Ehkä hitusen epäilyttävä myös..
Pannari: Tullut jonkin asteen epäilyttävä mielikuva muitten analyysien perusteella.
Fungnub: Jaa a, paha sanoa. Ei kauhean epäilyttäviä vibejä ole tullut.
Depator:

Unohtukohan joku? ohwell, en saa viel kauheesti irti. Pitäis kyl vissii pian äänestää jotakuta.

Otetaas tää Mianki tyyli ja katotaan mitä tapahtuu:

Äänestys: Pannari
Birdy
Mianki on pro-veteraani, siitä ei tosiaan koskaan tiedä.
zertap
En tiedä kuinka tyhmä veto tämä on, mutta tehääs vielä näin:
Väitän olevani: Commuter

Mafia sitten päätelköön millon olen yötöissä ja millon en.
show more
Please sign in to reply.

New reply