Milläs perusteilla minusta nyt mafiaa revitään? Jos näen sinut epäilyttävänä siksi että johdattelet peliä mieleiseesi suuntaan tekee minusta mafian?Mara wrote:
Mindfag wrote:
aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaakutsuin sinua ahdasmieliseksi ihan sen takia ettet ottanut huomioon useita näkökulmia tässä tilanteessa joita yleensä pro-town älyäisiMindfang wrote:
ja millä perusteella minä suunnittelin chibiwolfin tapon? tosi hyvät perustelut taas
tiesitkö että sekaannus sekä skenaarion tekeminen on mafian ase? vetoan tässäkin aiempaan peliin missä tätä taktiikkaa käytettiin saadakseen helppoja hirttoja tehtyäriskejä täytyy tehdä D1Mindfang wrote:
en äänestänyt ketään koska en halunnut hypätä mihinkään bandwagoniin, johtopäätöksiä oli aivan liian vaikea tehdä
ja katos sitten perkele, hirtetty olikin kyläläinen!
toisaalta ei sillä olisi ollut mitään väliä että mitä olisit äänestänyt kun fabbbyyy joutui kuitenkin hirteenmitääääääääää vittua nyt taasMindfang wrote:
ja koska minulla ei ole mitään salattavaa:
Väitän olevani: Townie
olet kyllä outo kaveri, mikäli olet mafia niin on myös pannari
täällä on tosin niin paljon uusia pelaajia jotka saa itsensä tekemään helvetin typerää paskaa, en tiedä edes mitä ajatella
pitää aamulla tutkia asiaa paremmin
Muutenkin miten Mindfangilla on minun sijaani pelissä osaa taikka arpaa?